Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hestejente schreef:Ik wist het al, Ashley had het dinsdag verteld. Ik dacht alleen dat die pony voor haar was en dat hij pas in de lessen gaat lopen als er een paard is. Ashley vertelde dat ze een wedstrijdpaard wilde namelijk. Is dat dan veranderd?
Dominiqueee schreef:hestejente schreef:Ik wist het al, Ashley had het dinsdag verteld. Ik dacht alleen dat die pony voor haar was en dat hij pas in de lessen gaat lopen als er een paard is. Ashley vertelde dat ze een wedstrijdpaard wilde namelijk. Is dat dan veranderd?
Nou, daar was ze het nog niet helemaal over eens met haar moeder. Wat ik begreep was dat zij 'm nog zelf wilde rijden totdat ze een eigen beessie had, maar dat dat nog niet zeker was. Maar het komt er dus op neer dat ie uiteindelijk wel de les in zal gaan..
jullie gaan hard zeg! nu mag ik alles weer gaan bijlezen
_Anneke_ schreef:poepoejullie gaan hard zeg! nu mag ik alles weer gaan bijlezen
Dominiqueee schreef:_Anneke_ schreef:poepoejullie gaan hard zeg! nu mag ik alles weer gaan bijlezen
Zit je ook op school nu?

dat zal wel super snel gaan 
SuusKiiss schreef:Hoi!!
Ik ga morgen met Jorinda naar Jumping Amsterdam maar we gaan niet met de manege we waren te laat! Wij gaan morgen naar het avondprogramma!!Ze gaan 1.60 springen!
dan heb je ook meer springen enz. heb dr echt zin in. ik vond het vorig jaar heel leuk, we hadden echt hele goede plaatsen vlak achter de dubbelsprong! Shetjjee__x schreef:wojooh.. vandaag tot kwart voor 5 op school gezet...
bij Nastec (NAtuurkundeScheikundeTEChniek) moesten kinderen hun stranzeiler nog afmaken op school en ik dacht is binnen half uur klaar... nou niet dus.. 1.5 uur daar geholpen en opgeruimd, weet voor de volgende keer dat ik dat niet meer ga doen!!![]()
heb bedacht, en over 2 weken is de wedstrijd al!!!!dat zal wel super snel gaan
wie doen er van julie allemaal mee, wie heb je opgegeven en op wie daarvan hoop je het meest dat je erop zit?
ik hoop op Sherra!!!!![]()

_Anneke_ schreef:Shetjjee__x schreef:wojooh.. vandaag tot kwart voor 5 op school gezet...
bij Nastec (NAtuurkundeScheikundeTEChniek) moesten kinderen hun stranzeiler nog afmaken op school en ik dacht is binnen half uur klaar... nou niet dus.. 1.5 uur daar geholpen en opgeruimd, weet voor de volgende keer dat ik dat niet meer ga doen!!![]()
heb bedacht, en over 2 weken is de wedstrijd al!!!!dat zal wel super snel gaan
wie doen er van julie allemaal mee, wie heb je opgegeven en op wie daarvan hoop je het meest dat je erop zit?
ik hoop op Sherra!!!!![]()
bij ons heet het Nask.

Dominiqueee schreef:Ik ga ook morgen met een stel uit m'n les naar Jumping Amsterdam! Dus misschien zien we je nog wel...
Ohja, en leuk dat jullie morgen ff langskomen Sanne en Annemiek! Dan heb ik net les.
Ben net naar de kapper geweest, m'n haar was weer toe aan een knipbeurt en ik had een bon voor een gratis relax massage en het was zooooo lekker! Ik viel bijna in slaap! Eerst laten ze 3 olien ruiken en dan gaan ze je hoofdhuis helemaal masseren met die olie, echt goddelijk was het! Ik ging trouwens naar Hizi Hair, echt een goede kapper vind ik.
Zodra m'n moeder de startlijst af heeft zal ik het wel ff doorgeven op wie je mag met de wedstrijd, Tessa!
Dominiqueee schreef:......
Zodra m'n moeder de startlijst af heeft zal ik het wel ff doorgeven op wie je mag met de wedstrijd, Tessa!
doet jou moeder dat allemaal? 

Shetjjee__x schreef:is dat dan ook Natuurkunde, Scheikunde & Techniek?
wij hebben 3 Techniekopdrachten en 1 scheikundeopdracht (maar toen was ik er niet) we werken amper uit het boek maar meer maken!![]()