wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SannevdM

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:43

YES! Ik ben over een kwartiertje klaar met werken!!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:44

Nog 12 minuten te gaan Knipoog

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:46

hestejente schreef:
Ik wist het al, Ashley had het dinsdag verteld. Ik dacht alleen dat die pony voor haar was en dat hij pas in de lessen gaat lopen als er een paard is. Ashley vertelde dat ze een wedstrijdpaard wilde namelijk. Is dat dan veranderd?

Nou, daar was ze het nog niet helemaal over eens met haar moeder. Wat ik begreep was dat zij 'm nog zelf wilde rijden totdat ze een eigen beessie had, maar dat dat nog niet zeker was. Maar het komt er dus op neer dat ie uiteindelijk wel de les in zal gaan.. Knipoog

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:47

Hihi, iedereen is gewoon druk bezig en ik zit te bokken! Vork
Maja, nu doe ik ook ander werk en ik vind dat het best mag zo tussendoor!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:47

O, ja en Do pb gehad, ik reageer er even thuis op! Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:49

Dominiqueee schreef:
hestejente schreef:
Ik wist het al, Ashley had het dinsdag verteld. Ik dacht alleen dat die pony voor haar was en dat hij pas in de lessen gaat lopen als er een paard is. Ashley vertelde dat ze een wedstrijdpaard wilde namelijk. Is dat dan veranderd?

Nou, daar was ze het nog niet helemaal over eens met haar moeder. Wat ik begreep was dat zij 'm nog zelf wilde rijden totdat ze een eigen beessie had, maar dat dat nog niet zeker was. Maar het komt er dus op neer dat ie uiteindelijk wel de les in zal gaan.. Knipoog

Aha. Wel gezellig voor d'r in ieder geval dat die pony komt.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:51

poepoe Tong uitsteken jullie gaan hard zeg! nu mag ik alles weer gaan bijlezen Clown

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:53

Yep.

Pff moet nog tot 13.15 wachten tot ik eindelijk eens een keer les heb! In de tussentijd zit ik dus steeds te niksen en die domme mediatheek vrouwtjes controleren niet eens of iedereen aan het werk is dus ik zit al een uur op Bokt. Tong uitsteken

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:53

_Anneke_ schreef:
poepoe Tong uitsteken jullie gaan hard zeg! nu mag ik alles weer gaan bijlezen Clown

Zit je ook op school nu?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 12:13

Dominiqueee schreef:
_Anneke_ schreef:

Zit je ook op school nu?

nee ik zit ziek thuis, egt poedersuiker. maja.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 12:14

wie gaan er trouwens allemaal naar Jumping dit weekend??

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 13:44

He Sanne,

Zullen we morgen anders even afspreken op de manege? Uurtje of 12?? Ik moet toch echt de paarden weer een keertje zien!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 13:50

Ik heb je een pb'tje gestuurd.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 13:52

Spannend....

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 13:58

Haha, ja enorm.
Nou in het volgende pb'tje staan wel spannende dingen hoor... Knipoog

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 16:55

Hoi!!
Ik ga morgen met Jorinda naar Jumping Amsterdam maar we gaan niet met de manege we waren te laat! Wij gaan morgen naar het avondprogramma!!Ze gaan 1.60 springen!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 17:38

wojooh.. vandaag tot kwart voor 5 op school gezet... Verward
bij Nastec (NAtuurkundeScheikundeTEChniek) moesten kinderen hun stranzeiler nog afmaken op school en ik dacht is binnen half uur klaar... nou niet dus.. 1.5 uur daar geholpen en opgeruimd, weet voor de volgende keer dat ik dat niet meer ga doen!! Gaaaap Tong uitsteken

heb bedacht, en over 2 weken is de wedstrijd al!!!! Haha! dat zal wel super snel gaan Tong uitsteken
wie doen er van julie allemaal mee, wie heb je opgegeven en op wie daarvan hoop je het meest dat je erop zit?
ik hoop op Sherra!!!! Haha! Haha!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:07

SuusKiiss schreef:
Hoi!!
Ik ga morgen met Jorinda naar Jumping Amsterdam maar we gaan niet met de manege we waren te laat! Wij gaan morgen naar het avondprogramma!!Ze gaan 1.60 springen!

daar zou ik eerst heen gaan maar ik ga nu zondag Lachen dan heb je ook meer springen enz. heb dr echt zin in. ik vond het vorig jaar heel leuk, we hadden echt hele goede plaatsen vlak achter de dubbelsprong!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:08

Shetjjee__x schreef:
bij Nastec (NAtuurkundeScheikundeTEChniek) moesten kinderen hun stranzeiler nog afmaken op school en ik dacht is binnen half uur klaar... nou niet dus.. 1.5 uur daar geholpen en opgeruimd, weet voor de volgende keer dat ik dat niet meer ga doen!! Gaaaap Tong uitsteken

heb bedacht, en over 2 weken is de wedstrijd al!!!! Haha! dat zal wel super snel gaan Tong uitsteken
wie doen er van julie allemaal mee, wie heb je opgegeven en op wie daarvan hoop je het meest dat je erop zit?

bij ons heet het Nask. Lachen

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:25

Ik ga ook morgen met een stel uit m'n les naar Jumping Amsterdam! Dus misschien zien we je nog wel...

Ohja, en leuk dat jullie morgen ff langskomen Sanne en Annemiek! Dan heb ik net les. Lachen

Ben net naar de kapper geweest, m'n haar was weer toe aan een knipbeurt en ik had een bon voor een gratis relax massage en het was zooooo lekker! Ik viel bijna in slaap! Eerst laten ze 3 olien ruiken en dan gaan ze je hoofdhuis helemaal masseren met die olie, echt goddelijk was het! Ik ging trouwens naar Hizi Hair, echt een goede kapper vind ik. Lachen

Zodra m'n moeder de startlijst af heeft zal ik het wel ff doorgeven op wie je mag met de wedstrijd, Tessa!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:26

_Anneke_ schreef:
Shetjjee__x schreef:

bij ons heet het Nask. Lachen

is dat dan ook Natuurkunde, Scheikunde & Techniek? Tong uitsteken
wij hebben 3 Techniekopdrachten en 1 scheikundeopdracht (maar toen was ik er niet) we werken amper uit het boek maar meer maken! Haha! Tong uitsteken

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:26

Blegh, natuurkunde scheikunde en techniek zijn echt rotvakken! Ben zo blij dat ik het niet meer heb...

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:31

Dominiqueee schreef:
Ik ga ook morgen met een stel uit m'n les naar Jumping Amsterdam! Dus misschien zien we je nog wel...

Ohja, en leuk dat jullie morgen ff langskomen Sanne en Annemiek! Dan heb ik net les. Lachen

Ben net naar de kapper geweest, m'n haar was weer toe aan een knipbeurt en ik had een bon voor een gratis relax massage en het was zooooo lekker! Ik viel bijna in slaap! Eerst laten ze 3 olien ruiken en dan gaan ze je hoofdhuis helemaal masseren met die olie, echt goddelijk was het! Ik ging trouwens naar Hizi Hair, echt een goede kapper vind ik. Lachen

Zodra m'n moeder de startlijst af heeft zal ik het wel ff doorgeven op wie je mag met de wedstrijd, Tessa!

dat klinkt erg lekker!! Haha!
ik zit ook bij hizihair. maar ik ga misschien naar een ander. ik vind ze heel erg duur.
1x wilde een vriendin van mij haar haar laten invlechten en ze had 13 euro mee ze dacht dat dat wel genoeg zou zijn. dus die vrouw begon met invlechten zegt ze halverwege o ja het kost 27 euro. en ze zei dat ze niet genoeg geld bij zich had, en dat ze niet van plan was er zo veel voor te gaan betalen. en toen moest ze net zo lang blijven zitten tot ze het geld wel had..

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:41

Dominiqueee schreef:
......

kee!! Haha! doet jou moeder dat allemaal? Tong uitsteken
en warneer is die af? je kan je toch tot volgende week opgeven? Knipoog

HEB TROUWENS EEN JAAR BOKT! Go jij! Go jij!
sorry, moest ff ^^

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:44

Shetjjee__x schreef:
is dat dan ook Natuurkunde, Scheikunde & Techniek? Tong uitsteken
wij hebben 3 Techniekopdrachten en 1 scheikundeopdracht (maar toen was ik er niet) we werken amper uit het boek maar meer maken! Haha! Tong uitsteken

bij ons is het natuurkunde+scheikunde en daarnaast hebben we dan nog techniek