manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:25

Nou, kan ik begrijpen hoor Bianz, voelt echt gek he; ineens je eigen paard! Echt fijn dat die er is, lekker van m gaan genieten Lachen Morgen zullen we m eens op de kiek zetten!

Nou Anne en Cis, wanneer beginnen jullie aan een paard? Tong uitsteken
En tja, zou ook wel iets mooier weer willen...wil weer bruinen!! Morgen & donderdag loop ik avond 4-daagse, dus ik zou dan wel graag droog weer willen Nagelbijten / Gniffelen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 19:28

Haha, wat mij betreft: zodra ik een geld en tijdboom in de tuin heb staan die het errug goed doet Tong uitsteken
Ik zou nu gewoon écht geen tijd hebben voor een paard.. T arme dier Ach gut En ik ben dan ook wel weer zo hebberig: een eigen paard is van mij, dus liever geen verzorger die 3/4 dagen mijn paard doet en bijna een betere band met hem heeft dan ik Lachen Dus voorlopig nie hoor Thirz Tong uitsteken

Ik wil ook bruinen! *Zooonnetje, Zooooonnetje, Kòòmma komma komma komma!* Vork
Al ben ik blij dat het nu even mee viel met t weer. Wil dan altijd buiten zitten en buiten school gaat wel hoor, maar binnen ben je meestal gewoon nét ff wat actiever en productiever Tong uitsteken Maar nu ben k dit weer wel weer zat Haha! Let the sun shine!
Hopen dat het dan droog weer is Thirz! In de regen de avondvierdaagse lopen is zo rot.. Scheve mond Of iig dat vond ik als kind altijd een behoorlijke afknapper! *Net als die standaard helemaal open geschaafde knie op de eerste of tweede dag en de standaard verzwikte enkel ergens in de week Tong uitsteken

Ze tikt bij die ena laatste de balk eraf toch Bar? Of zie ik dat nou verkeerd?
En eerlijk gezegd... ik ben meer fan van Shaar met lange manen denk ik Bloos Zo met het springen vliegen ze wel leuk, maar stilstaand ben ik meer voor de lange coupe Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:26

Hoi hoi,

Nou Bianz, lekker slapen vanacht, want je paardje is er!
Ik vindt het echt een mooi paard, ik ben altijd al fan van VIP, maar Orson komt er nu ook bij!!! Knipoog

Thirz, tja dat is ook niet handig hé, dat jij vrijdagavond weg gaat, naja dan maar weer een weekje uitstellen.
Ben niet bijgelovig dus voor mij kan dat wel!

Bar, leuke foto's hoor van t springen, erg gaaf!
Zelf zou ik ook de manen lang houden, vindt korte manen bij haflinger niet zo leuk, maar das iedereen zn eigen smaak... toch!?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:34

Woooow Bloos! pagina 304, we gaan vluhug! nog maar een kleine 200 te gaan voor een nieuw topic met spectaculaire opening! Go jij! Go jij!

Huilen van het lachen

Ik denk.. dat t tijd is dat ik t bad en daarna mn bed maar eens op ga zoeken Clown
Doei!
*Ow en morgen Orson foto's hè Bianz! Wordt nu wel érrug benieuwd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:38

@ Annemijn: nee die balk bleef gewoon liggen hoor... ze trok ze toch nog op tijd in Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:12

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe mn knotten er nu uit gaan zien, moet n stuk nog wel wat meer uitdunnen, maar sharon was het na een tijdje een beetje beu dus toen ben ik maar gestopt...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:21

en bianz, lekker kunnen slapen vannacht? Of was je alvast aan het stuiteren voor vandaag? Is het longeren nog goed gegaan gisteravond? Orson is wel een leukerd hoor! Hij ziet er mooi uit Ja Ben erg benieuwd hoe hij onder het zadel is!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:23

Hello Haha!
Vannacht nog steeds slecht geslapen... zó spannend om de volgende morgen op je eigen paard te rijden Lachen
Heb echt heerlijk gereden; hij was superbraaf! Zo hier en daar een beetje kijken, maar verder netjes gelopen, echt super! Er moet echt nog een heeeeele berg verbeterd worden aan m'n houding (echt drama, zo van foto lekker confronterend) en rijden, moet erg wennen aan alles! Hij gooit erg hoog op en is supersterk haha! Volgens Lenie moet ik mee doen met de staldag, dus ik zei al; nou als het binnen nu en 3 weken erg goed gaat wel (en dat kan natuurlijk nooit, dus dat doen we niet haha!)
Yvon heeft foto's van Thirz gemaakt in een limegroen setje; zijn erg mooi geworden! Ik laat aan de Thirz de eer over om zelf de rijfoto's te plaatsen, maar wil er wel alvast eentje plaatsen omdat ik hem zo gaaf vindt! Afbeelding
Superkunstig, mooi, echt een Bit foto!

En voor de ongeduldige Orson fans hier alvast een paar pics Haha! Woensdag komt Thirz haar moeder foto's maken, dus dan volgen er vast meer!
Afbeelding
Hi, my name is Orson Lachen
Afbeelding
Zou ik blij zijn met hem?
Afbeelding
Jippiie!
Afbeelding
Vind deze ook erg tof!

Morgen les; ben benieuwd wat Carolien van hem vindt!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:01

Supergaaf hoor Bianz! Party!!
En zoals ik al op msn zei: ieder paard heeft andere gangen waar je gewoon aan moet wennen. De goede houding en het stilzitten komen vanzelf! Het is ook heel veel paard wat je bij elkaar moet rijden Haha! En het is ook moeilijk als ze zo hoog opgooien. Maar voor je het weet ben je er helemaal aan gewend! Succes met je les morgen.

Nou Thirz, nu wil ik jouw foto's ook zien! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 16:03

Bloos! ow wow! Die eerste foto is zó gaaf van Thirz en Nous! *kwijlt* Zeker wel een Bit waardige foto Ja

En Orson is knap, leuk, stoer en groot! Haha! Hihi, en jij blij met hem? zie t nie hoor! Tong uitsteken Heerlijk Bianz die smile van oor tot oor! Echt een leuk plaatje zo samen! Lachen
Hij lijkt toch nog wel een beetje op zn broer, maar toch minder dan ik dacht misschien. Maar hij lijkt er zeker nog wel op (beiden groot en vos zowiezo Vork ) En kom maar op met die andere lading foto's woensdag Bianz Hyper!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:55

Wauw Orson is echt gaaf joh! Hij ziet er echt mooi uit Bianz! Je zit echt helemaal te glunderen, echt zo leuk!

Mooie foto ook van Thirz en Nous!
@ Kim: hoe gaat het nu met je?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:53

Leuk, zo'n avond4 daagse Lips are sealed Gestoord Ben echt zeik en zeik en zeik nat en heb t koud!! Verschillende kids huilen omdat ze de bliksem en onweer (wat ook echt hard te keer ging!) zo eng vonden en op de terugweg nog een fiets waarvan de ketting er 10 x afvloog...heerlijk frustrie Boos! Zit nou in mn pyjama met warm kopje thee en mn kleren zitten in de droger. Straks lekker mn warme bedje opzoeken hier. Als t donderdag weer zo regent doe ik t niet meer Tong uitsteken

En stom: kan de foto's hier niet zien; ben zo benieuwd!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 09:48

Ja, dacht er gister nog aan: zullen ze hier nou inlopen? Bloos! Maar ja dus.. lekker hoor Scheve mond Zou ook niet mijn favo ding zijn, lopen in t onweer en in de regen. (Regen is te overleven met een plu ofzo, maar met onweer erbij dan weer niet zo slim...) Vervelend! In de trein hoorde ik ook al iemand over de vierdaagse in Bergen, ook zeiknat en onweer.

Hier regent t ook weer lekker.. *zit op school*

Ik duim op mooi weer donderdagaaf hoor Thirz!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:51

Het was echt niet normaal idd gisteren! Wat een noodweer zeg! Ik was s avonds op stal, vond het soms wel eng want het waren echt enorme knallen... en wat een water joh!
Gelukkig had iemand Sharon en Tequila al binnen gezet, ze waren wel een beetje nat maar stonden niet buiten toen de onweer begon... vind dat zo'n eng idee he!
@ Bianca: nu wel goed geslapen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 19:50

zeg Kim? dat openmaken van een pakje hagelslag bij Qmusic.. was dat nog steeds dat ene geluid? Bloos! Dan verdien je eens even een hoop centjes!
*als dat het geluid was, zou ik het daar zéker niet aan gelinkt hebben trouwens Nagelbijten / Gniffelen

Kwam ergens een topic tegen, vandaar Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 20:14

Anne Bloos! het geluid is geraden en het was inderdaad een pakje hagelslag dichtdoen!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, eerlijk waar!!! Ik had gewoon dik 57.000 euro kunnen winnen!!!!!!
Ik ga geloof ik maar even huilen... Verdrietig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 20:16

Jeej, nu kan ik de foto's wel zien: cool Haha! Orson ziet er ook super uit, je zal niet zeggen dat dit de eerste keer in de bak was!
En vanmiddag gewoon weer les in de regen en kijk welk weer het nu is...heb ook nooit geluk Clown

Is het geluid nu al geraden? Ben zo benieuwd wat t nou is!
Morgen zal ik mn andere foto's plaatsen Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 20:18

OMG!! Nu heb je echt spijt he Kims Sigaar
Echt zonde, je had maar gebeld... Maar eerlijk waar: dat geluid had ik er niet uitgehaald hoor, vond de hints dan ook nog best ver gezocht Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 20:24

hahaha, echt waar hoor, ik kan er echt niet bij. De volgende keer sms ik gewoon ALTIJD als ik het denk te weten haha! Huilen van het lachen

@ Thirz: heerlijk hoor, zo'n avond 4-daagse! Gelukkig is het vandaag een stuk beter weer. Ik duim voor morgen en overmorgen!

Citaat:
@ Kim: hoe gaat het nu met je?

Ja beter Lachen Ik kan iedere dag weer iets ondernemen (naar vrienden, appeltaart bakken, 1 winkel bezoeken) dus ik ben weer vrolijk aan het worden! Nouja, nu weer ff niet sinds een kwartier geleden natuurlijk Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 20:41

joh een pak hagelslag dichtdoen lijkt op een injectiespuit leegspuiten Vork
Maar das helemaal zuur dan als je dat gedacht hebt! Bloos! Volgende keer dwíng ik je gewoon iedere keer te smsen! *Neehoor, doe nooit mee aan zuilk soort dingen. Win toch niets en t kost alleen maar geld* Die gedachtes stoppen we dus weg Kim Tong uitsteken

Fijn dat je nu al meer kan dan hele dagen op bed liggen! Hopen dat je binnenkort ook nog 2 winkels of meer kan bezoeken. Soms ook wel handig hè Ja Maar zo lekker doortuffen dus de komende tijd nog Lachen

Bálen Thirz Scheve mond Ging de les buiten t natte wel goed?
Jaaaa! Hyper! Ben benieuwd naar de andere foto's!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 12:33

hee Cis, Vincent Haha!
Afbeelding
*paardje wat op scheldestad met pensioen is gegaan ar jaar gelee. Samen met Wiskey naar paardenpensioenfonds. Vorig jaar is Bravour daar ook heen gegaan Lachen

Afbeelding
en Vin en Whis

Wel tof dat die eigenlijk ook altijd saampjes zijn daar Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 16:52

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:59

Fijn dat die paardjes lekker van hun pensioentje kunnen genieten daar Lachen
Kims: al bijgekomen? Jij wilt vast nooit meer hagelslag nu Clown Fijn dat je beetje bij beetje weer wat kan ondernemen!

Hier dan foto's van Nous in set Haha! Irriteer me nu alweer aan vanalles op de foto, maar daar kunnen we dan weer lekker aan werken. Die spiegel in de bak zo toch ook wel een uitkomst zijn hoor...

Mooie Nous
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vandaag Orson en Nous samen; ze moesten echt nog aan elkaar wennen en wilden niet leuk kijken. Wij wel gelukkig Knipoog
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Thirz op 04-06-08 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 17:07

jaaaaa! Hyper! de foto's!
Vind ze gaaf Thirz! En ook een heel mooi groen setje Haha! Staat leuk!

Hihi op die eerste foto ook echt "Ik uh, ik ga weer lopen hoor" Schijnheilig

En Ah, Orson en Nous Haha! *hoezo verschil in grootte en breedte Tong uitsteken * Lijkt net of Nous aan de andere kant van de bak staat, helemaal achterin en Orson ergens vanvoor, hihi.
Ze zijn leuk Thirz Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:56

Wauwie echt mooie foto''s Thirz!

Ik heb ook nog wat foto's van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding