Morgen zullen we m eens op de kiek zetten! Nou Anne en Cis, wanneer beginnen jullie aan een paard?
En tja, zou ook wel iets mooier weer willen...wil weer bruinen!! Morgen & donderdag loop ik avond 4-daagse, dus ik zou dan wel graag droog weer willen
En ik ben dan ook wel weer zo hebberig: een eigen paard is van mij, dus liever geen verzorger die 3/4 dagen mijn paard doet en bijna een betere band met hem heeft dan ik 
Let the sun shine!
Of iig dat vond ik als kind altijd een behoorlijke afknapper! *Net als die standaard helemaal open geschaafde knie op de eerste of tweede dag en de standaard verzwikte enkel ergens in de week
Zo met het springen vliegen ze wel leuk, maar stilstaand ben ik meer voor de lange coupe 
pagina 304, we gaan vluhug! nog maar een kleine 200 te gaan voor een nieuw topic met spectaculaire opening!

Ben erg benieuwd hoe hij onder het zadel is! 

Ben echt zeik en zeik en zeik nat en heb t koud!! Verschillende kids huilen omdat ze de bliksem en onweer (wat ook echt hard te keer ging!) zo eng vonden en op de terugweg nog een fiets waarvan de ketting er 10 x afvloog...heerlijk frustrie
Zit nou in mn pyjama met warm kopje thee en mn kleren zitten in de droger. Straks lekker mn warme bedje opzoeken hier. Als t donderdag weer zo regent doe ik t niet meer