Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:nou ik ga zo werken heb een examen en waarschijnlijk MOET ik meerijden het is een marokaan en die mogen niet alleen met een man de pad op echt balen maar goed.
HUH !!!!!!!!!
Is de examinator bang dat die marokaan hem aanrand ofzo.......hahahahaha

Kan nu zelfs wat gaan schakelen in die galop
Citaat:Natas, ik kan de foto wel zien. Zit jij er op??

leuk paardje 
:D:D:D:D *zit met een big smile achter de pc
* dendulder schreef:leuke foto tasleuk paardje
ennee VESRA IS WEER BETER:D:D:D:D *zit met een big smile achter de pc
*

Gek paard is het toch, zeker bang dat we toch stiekum weer met de zalftube op zak lopen!!!
. Ik hoef niet verder op zoek want eigenlijk is hij nu van mij. Op papier nog niet, maar eigenaresse heeft het zo gezegd: "Eer...ik weet dat je opzoek bent naar een eigen paardje en je weet dat ik heel weinig tijd heb voor dit ventje, zie je het zitten om hem over te nemen?" Daar heb ik niet overna hoeven denken en nu is hij dus van mij!

jarno schreef:hai,
zo het was weer heerlijk gezellig op stal, mooi weertje en lekker met z'n allen buitengezeten.
Voor mij mag het weer zo blijven.
nou ik kom donderdag weer en nous ik hoor wel hoelaat ik moet.
waarschijnlijk moet ik werken om half 6 dus zal ik wel gelijk doorkomen en dat is dan om half 7 naar stal vanuit delft.
tot donderdag allemaal
gr shirley
johnvt schreef:Wordt trouwens wel passen en meten met 42 paarden, maar dat gaat wel lukken.
jarno schreef:johnvt schreef:Wordt trouwens wel passen en meten met 42 paarden, maar dat gaat wel lukken.
tuurlijk gaat dat passen met al dat land dat je hebt toch?![]()
en john je moet mij niet meer plagen hoor ik kwam net met omkleden nog een stokje tegen![]()
![]()
gr en tot donderdag.
gr
jarno schreef:haha,
plastic zakje??? wat heb je uitgevreten joh john.
jij bent er ook eentje he, maar wel een leuke gezellige hoor nou tot snel,
en voorlopig geen regendans meer, ja voor een paatselijke hihi maar dan niet de abtswoude 52 ok
gr en slaap lekker