Wat een heerlijk weertje weer!! Ik heb een mail gehad van de pannenkoekenmeneer, ga dr zo langs. Ben benieuwd. Verder lekker niks doen! Ja sterren dansen op het ijs nog even kijken!
lekker gereden we moesten in t achterste (heeeele enge) land rijden, omdat de rest bemest werd. maar ging best wel goed was eerst even heel eng, maar daarna viel het wel mee.
ik ben nu weer bezig voor school.. Pfoeeee wat een werk.. word er helemaal gek van
Ja, het is enorm veel werk, maar het uitvoeren vond ik geweldig !
Ik ben nu bezig met portfolio & vakdossier van ak/gs... pff maarja moet gebeuren!
@ Lin; gaaaaaf joh! Die zitcompetentie, wanneeeeeer??
Ik heb vandaag hard gewerkt.... we hadden een zieke en konden echt serieus niemand vinden die kon werken, morgen ook niet dus morgen ga ik tot 4 uur werken ipv tot half 1, want anders redden ze het gewoon niet.
Nou jongens, bij deze werk ik niet meer bij de pizzeria. Ik mocht er meteen weg, ze hebben toch genoeg mensen (moet je nagaan hoe leuk ze me dan vonden...ahum) en ik ga volgende week zaterdag een avond meedraaien bij het pannenkoekenhuis, dus ik ben eig al aangenomen.
Super weer! Heb vandaag met smurf 19 km gereden in 1 uur en 55 min, dus 9.9 km p/u gemiddeld, was echt heel lekker weer ook! Haar hartslag ging ook goed
Het is ook echt heerlijk rij weer ! Ik hoop dat het maandag ook nog zo is, want dan ga ik lang en uitgebreid naar Ruby toe! Goed poetsen, staart & manen doen, rijden, mesten enzovoorts:) op maandag ben ik vrij en dan neem ik daar echt heerlijk de tijd voor!
Ik hoop het ook, liefst de hele week tot zondag ook nog, heb zoveel zin in die wedstrijd! Ben nu ook al spullen bij elkaar aan het zoeken enz. Volgens mij moeten we de bank opklappen willen we alles in de auto krijgen En dan is onze auto best wel groot haha
En ik ben echt te erg... ik zit nu te kijken voor lichtblauwe endurance hoofdstellen haha of een bruine vind ik ook mooi... Niet dat ik het nodig heb of zo xd
_Lucy
Geplaatst: 19-03-11 17:28
leuk linn!!
mooizo kim!! wanneer was je eerste wedtrijd ook al weer? hoe lang is dat, en hoe snel wil je dan rijden?
27 maart is mijn eerste wedstrijd, is 26 km en ik wil hem gewoon uitrijden eigenlijk xd Wel binnen de 3 uur, en niet sneller dan 2 uur, ;p Denk iets tussen de 10 en 11 km p/u dat we uitkomen, maar ik ga met iemand oprijden en we dachten dat we wel ongeveeer hetzelfde tempo hadden. Dus ben benieuwd!! Als we de P/A maar doorkomen
Neeee bruin is zoveeel mooier! En zwart hoofdstel mag ik wel lenen, dezelfde als op kamp met die frontriem ;p Dus dan liever een bruine, en bruin past ook bij alles!
Ik vind het ook wel spannend! maar ik moet juist rustig zijn anders kan ik het wel schudden met de hartslag xd
ik wil weer rijden,, maar kan nou nog niet eens zonder pijnstillers
_Lucy
Geplaatst: 19-03-11 18:04
je hebt ook een bruine cap toch linda? dan is een bruin jasje ook wel erg mooi!
ja maar kim, bij een bruin hoofdstel hoord een bruin zadel! (en een bruine cap ) maar ik denk dat je daar nog maar ff flink voor moet sparen als je die wilt
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 19-03-11 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Oe startlijst staat erop! Ik start om 11:48 Das dus wel later dan verwacht, maar dan hoef ik ook niet om 4uur me bed uit xd En ik adem nu nog steeds maar ik voel nu al kriebels in me buik!!