Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:hihihi Winn, kleine jongens worden groot.
Wacht maar tot hij gaat puberen.
Verder was het inderdaad een heerlijk dagje zonnen

winnitou schreef:ATE schreef:ach winn dit is nog maar begin van pubberen hoor![]()
hoop toch echt dat dit nog niet een voorstadium van pubberen is maar gewoon even een buitje. haha..... hij was vandaag ontzetttend lief (maar ik heb geen koffie gekregen van hem)
LIQUITA schreef:Ik ga ook zo naar stal, zou vanmiddag gaan maar ik lag lekker in het zonnetje. First heeft lekker los gestaan met OJ, dus die heeft ook van het zonnetje genoten. Ga nu nog ff longeren met de pessoa en morgenochtend weer les. Mag van het weekend weer werken....bleeeee.
Nicole1995 schreef:Chippie heeft een hengstje vanacht gekregen,Soraya schreef het op Hyves.
Alles hopelijk verder gezond, ondanks de droes-situatie? Sanne stuurde me toevallig van de week een berichtje via Hyves over Chip, dat ze het zo spannend vond (kan me heel goed voorstellen)! Hoeft ze nu niet langer meer in spanning te zitten, ha ha! Leuk hoor, hoe hebben ze het genoemd?
Ook met Maisie ging het weer super!
In de mega-mega-buitenbak van de Zaanse, dat is zo heerlijk!
We hebben meteen vanmiddag overlegd met Oege en vanaf volgende week mag ik met Maisie meerijden in de les en ga ik alleen nog op vrijdags met Sytje rijden. Ze begint nu erg snel moe te worden door de dracht, dus dan kunnen we het een tandje lager gaan doen. Sytje is eind mei uitgerekend, dus voor ons is het nog even spannend!