Maareee.. huisje in duitslandd ??
toe maar !!
wanneer ga je kijken enzo ? (sorry als het eerder staat maar heb ff geen tijd om bij te lezen die 3 pagina's!

foto misschien ?

nouja.. kga weer verder
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnitaJoeri schreef:Mallow schreef:NAAAA ik vergeet gewoon t grote nieuws te vertellen
Ik heb gister de stoute schoenen aangetrokken, en gevraagd op kay met mij op buitenrit wilde
Dus onze eerste echte buitenrit is een feitze was ZO braaf!!! Sprong wel een paar keer gek weg, maar ze vond t volgens mij ook wel errrrug spannend!! Zelfs een stukje gegaloppeerd! Niet dat dat de bedoeling was
haha wacht maar meestal begint de gekkigheid als ze stabiel zijn met ruiter en bekend in de omgeving hihi
Hoop dat ik binnenkort ook stoer genoeg ben om naar buiten te gaan, heb al een hele brave friese merrie weten te strikken die Yade kent en waarmee we mee kunnen, nu moet ik nog durven 
Lijkt mij ook wel heel gaaf zo'n huis te kunnen hebben, maar vrees dat ik Frank niet mee krijg en dat het qua werk ook lastig zou worden.. 
hahah heb namelijk nog al snel last van heimwee.. En dan moet je daar helemaal opnieuw beginnen...
haha we gaan weer hard!
hahaha laat mijn fiets het maar niet horen..

en ga duimen voor je! 
Jetta schreef:Nou, John, dat is wel verduidelijkend.
Maar met journalisten moet je oppassen, je denkt een vrijblijvend gesprek te hebben, staat het opeens in de krant! Net wat Amanda al zegt...pas op daarmee en geef zelf tijdig info door aan de belanghebbenden. Dan worden wij niet op het verkeerde been gezet ! Ik hoop dat er deze keer een goed rapport uit rolt waar de gemeente ( en de provincie?) ook wat mee kunnen.
Marjo_Wystan schreef:staat er toevallig in het rapport wat er verder op het terrein staat? Of foto's? Want als er spullen gestolen zijn, dan kunnen we aangifte doen van diefstal... Dit kan nu niet omdat we dat niet zelf kunnen constateren.
Marjo_Wystan schreef:staat er toevallig in het rapport wat er verder op het terrein staat? Of foto's? Want als er spullen gestolen zijn, dan kunnen we aangifte doen van diefstal... Dit kan nu niet omdat we dat niet zelf kunnen constateren.