[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:37

leuk dat het goed is gegaan Eef !! ;)
Maareee.. huisje in duitslandd ??
toe maar !!
wanneer ga je kijken enzo ? (sorry als het eerder staat maar heb ff geen tijd om bij te lezen die 3 pagina's! ;)
foto misschien ? ;)
nouja.. kga weer verder ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:37

hihihi :+

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:38

wat gaaaf eef!
Gaat goed he! :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:39

maar je wil het dus alleen gaan doen?
Spannend hoor!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:49

marjo kryg ik allemaal van me moeder die heeft kippe en boomgaart

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:08

AnitaJoeri schreef:
Mallow schreef:
NAAAA ik vergeet gewoon t grote nieuws te vertellen :oo

Ik heb gister de stoute schoenen aangetrokken, en gevraagd op kay met mij op buitenrit wilde :D
Dus onze eerste echte buitenrit is een feit :+: ze was ZO braaf!!! Sprong wel een paar keer gek weg, maar ze vond t volgens mij ook wel errrrug spannend!! Zelfs een stukje gegaloppeerd! Niet dat dat de bedoeling was :')

haha wacht maar meestal begint de gekkigheid als ze stabiel zijn met ruiter en bekend in de omgeving hihi

haha dat klopt :P
maar heb het tot nu toe bij 1 keer zandhappen gehouden ;) Hoop dat ik binnenkort ook stoer genoeg ben om naar buiten te gaan, heb al een hele brave friese merrie weten te strikken die Yade kent en waarmee we mee kunnen, nu moet ik nog durven ;)
Vanmiddag moet ze naar de tandarts, ze had last van haar gebit en denk dat dit de 1e keer is dat haar tanden gedaan worden.

Eva wil je helemaal alleen naar duitsland verhuizen? Wel dapper hoor :) Lijkt mij ook wel heel gaaf zo'n huis te kunnen hebben, maar vrees dat ik Frank niet mee krijg en dat het qua werk ook lastig zou worden..

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:30

goede middag allemaal.. :)
Natas balen van Chels zeg!

Ga zo weer naar stal.. Hoop Soof te zien om buiten te rijden.. Anders ga ik hééééééll misschien weer een poging wagen om alleen te gaan... Vind het alleen wel heel erg spannend om weer alleen te gaan en bang voor een vernedering dat het dit keer niet lukt ofzo :P

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:31

Ja ik zou Ben wel zo ver kunnen krijgen voor een huis richting Duitsland, maar weet niet of ik het aan kan :o hahah heb namelijk nog al snel last van heimwee.. En dan moet je daar helemaal opnieuw beginnen...

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:32

Balen Ireen van Yade der gebit.. Lay gaat binnenkort ook, die heeft ook last van der gebit....

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:33

Goh wie gaat het volgende topic eigenlijk openen? ;) haha we gaan weer hard!

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:34

ja kay,
ze heeft nu ook een wondje op de achterkant hoef van het linkerachterbeen

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:44

Ik ben omringd door mijn 3 poezels... Ze zijn lekker warm hahahah Nena ligt zelfs met der poot over mijn arm, echt schattig....

Jeetje balen zeg, weer de loterij niet gewonnen!

Vanaaf lekker spruitjes ovenschotel eten met aardappelanders!! Hmmmmm...... Is al helemaal klaar, vriendlief is laat thuis, dus hoeft alleen de oven nog in als die er aankomt! :9

Ga misschien is fietsend naar stal, voor de goede orde... ;) hahaha laat mijn fiets het maar niet horen..

Eeerst maar is ontbijten.....

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:46

laat je fiets het maar niet horen.
hahaha
het is wel gezond fietsen

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:24

oef...nog steeds jaloers op appels en verse eieren uit duitsland :j

eev, wow je wil dit echt alleen doen? Hoop dat het wat voor je is en dat zoiets lukt! :j

niet gemeen bedoeld: maar ik denk dat het financieel nog niet mogelijk is... Tenzij je een grote spaarpot hebt of 10-10 misschien jouw geluksdag is geworden. Maar je moet een behoorlijke hypotheek afsluiten als starter, alleen... Zonder werk in duitsland of dichtbij nog.

Orienteren kan echter geen kwaad :D en ga duimen voor je!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:16

klopt indd over die hypotheek marjo..
ik heb mazzel straks met mn vriendlief zodat we direct een eengezinswoning zullen kunnen kopen.. met mii only gaat dat niet werken niet.. je mag blij zijn als je rond de 100000 aan hypotheek krijgt..

maar wel spannend om hetalleen te doen hoor eef !!
wow !
mn vriend wil ook heel graag naar het buitenland maar dan wel verder weg van nederland..
en vindt het op zich wel spannend om dat te doen.. maar alleen zou ik het niet in mn hoofd durven te halen.. hihihi...

nou mn werkdag zit dr weer bijna op !
weer op nr mn pony toe.. ff kijken of ik gaat rijden of ff gauw longeren want moet opt tijd thuis zijn. mn ouders komen ff chatten vanuit tunesia.. :D
khoop ook dak vanaaf gebeld wordt voor mn tatooooooo :D :D :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:44

hoop dat mn telefoontje er is vandaaaaaggg :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:01

Nou, John, dat is wel verduidelijkend.
Maar met journalisten moet je oppassen, je denkt een vrijblijvend gesprek te hebben, staat het opeens in de krant! Net wat Amanda al zegt...pas op daarmee en geef zelf tijdig info door aan de belanghebbenden. Dan worden wij niet op het verkeerde been gezet ! Ik hoop dat er deze keer een goed rapport uit rolt waar de gemeente ( en de provincie?) ook wat mee kunnen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:28

zo paarden staan weer in de tuin.Mijn levende grasmaaiers.
Huis helemaal schoongemaakt en italiaanse baquette voor onszelf en onze B&B klant gebakken.

Ben ook benieuwd hoor Johnnie.dat het nu maar succesvol mag wezen.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:28

Jetta schreef:
Nou, John, dat is wel verduidelijkend.
Maar met journalisten moet je oppassen, je denkt een vrijblijvend gesprek te hebben, staat het opeens in de krant! Net wat Amanda al zegt...pas op daarmee en geef zelf tijdig info door aan de belanghebbenden. Dan worden wij niet op het verkeerde been gezet ! Ik hoop dat er deze keer een goed rapport uit rolt waar de gemeente ( en de provincie?) ook wat mee kunnen.

Ben ik met je eens Jet, heb de betreffende mevrouw vandaag proberen te bereiken en ze was niet aanwezig. verzocht haar mij te laten bellen voor een afspraak. Maar het is natuurlijk ook zo dat als de gemeente uitspraken doet wat uiteindelijk in de krant verschijnd en dat anders zou kunnen betekenen als wat ik hier meld ik daar ook weinig aan kan veranderen op zo`n moment. Als ik relevante info heb voor jullie zal ik dit melden heb ik eerder geschreven. Als ik deze info meld is dit gekoppeld vanuit een gesprek of gesprekken met de gemeente of overige instanties.

Het rapport is eind deze week klaar en het wordt dan opgestuurdt naar ons. Ben zelf ook benieuwd wat de gemeente vind van het rapport. Ik ben in ieder geval positief erover.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:34

AnitaJoeri schreef:
Ben ook benieuwd hoor Johnnie.dat het nu maar succesvol mag wezen.

Volgende week weet ik daar meer over, en nogmaals ik ben positief.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:39

staat er toevallig in het rapport wat er verder op het terrein staat? Of foto's? Want als er spullen gestolen zijn, dan kunnen we aangifte doen van diefstal... Dit kan nu niet omdat we dat niet zelf kunnen constateren.

;)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:45

Marjo_Wystan schreef:
staat er toevallig in het rapport wat er verder op het terrein staat? Of foto's? Want als er spullen gestolen zijn, dan kunnen we aangifte doen van diefstal... Dit kan nu niet omdat we dat niet zelf kunnen constateren.

;)

Dat is een lastige, de bedrijven die hier zijn geweest (gisteren) hebben uitsluitend het buiten terrein geinvertariseerd. Ze zijn nergens binnen geweest. Omdat het rapport van juli vermeld dat alle stallen, zadelkamers en kantine schoon waren van besmetting hoefde hier ook geen onderzoek in gedaan te worden.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:50

Marjo_Wystan schreef:

;)

hier nog een, ik wil er toch wel verzekeringswerk van gaan maken als er spullen van me weg zijn.

maar iig fijn dat we dalijk meer weten john :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:52

zo paardje staat lekker ff in de molen.. Had weer net zn eten op en nu had ik ff geen zin om te wachten tot ik kon gn rijden of longeren.. Dus dn mr ff makkelijk, is op zich nie zo erg ;)
lekker zn boksje beetje gemest..
En zometeen ff hyven met mn ouders en hopen dat ik gebeld wordtttttt :P
nieuwe telefoon pres ?? ;)
welke ?

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:53

jaja