Nicole1995 schreef:Hoop dat nu alles zo blijft wat land betreft,lees net dat Oj en Milton eraf zijn bij ons en Jolee ervoor terug,Modet was er ook al zo opgegooid waarna Feddau meteen wondjes had terwijl alles rustig was.Moet toch ff kwijt dat wij er niet op zitten te wachten een land te worden waar het onrustig blijft steeds vanwege opzetten en weghalen.Sorry voor als iemand zich hier niet in kan vinden maar beetje rekening houden voor ander mensen hun paardjes vind ik toch wel op zijn plaats.Monique was eigelijk na die trappartij van plan een bord op het land te hangen dat we dit niet zo leuk vonden zonder overleg.
ja en dat blijft iederjaar weer hetzelfde zolang er niet iets georganiseerd is. Iedereen loopt maar te roepen, mijn paard bij die en mijn paard niet bij die, als je er niet boven opzit heb je dus uiteindelijk geen landje vanaf het begin en moet je als je het paard er bij wil hebben op het land hem wel ergens zetten. Wat is er nu zo moeilijk aan een landindeling (en dan nog kan er van alles veranderen) geeft in iedergeval vanaf het begin wel helderheid.