Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miss_Montana schreef:Tsss arme Billy! Nou, marjolijn en ik hebben (ooit, lang geleden) met eigen ogen gezien hoe ze in een volbloed arabier kan veranderen!
marjolijn81 schreef:hahah ja, enne moet je even vragen aan Rhea wat er op de drafbaan gebeurde gister?
KimLittle schreef:IJp schreef:De wedstrijd zelf begint om 10 uur en er zijn 60 starts.
Angelique, waar heb je deze info vandaan?
Kimmie_girl schreef:Cornelia je deken is gewassen!! Heb hem bij me achter in de auto liggen.
Was weer lekker bezig vandaag. Moest even medicijnen ophalen bij de dierenarts in purmerend voor Kimmy!! Tasje overal mee naartoe gesleept. Bij stal gehangen, denk laat ik hem maar even ergens anders hangen voor het valt! Pats op de grond! ARGGHHHH help!!!! Ja hoor flesje vond het niet zo lekker. Leuk hoor dus kon weer terug en ipv 130 komt het nieuwe flesje dus neer op 260 euro!! Denk zal mijn blondtheids actie even op bokt zetten. Kunnen jullie ook even lachen!
KimLittle schreef:Bedankt trouwens iedereen die is komen kijken en helpen!Echt super om op een wildvreemde stal te zijn en daar aan iedere zijde van de bak een groep bekende gezichten te zien. (hoewel het aanbieden van pepernoten MIDDEN IN M'N PROEFJE een volgende keer niet persé hoeft
)
Annesplash schreef:Wat geweldig dames!!!! Van harte!!!! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Had graag gekeken en geholpen!
Gaan jullie niet naar Huis ter Heide in Zeist de 14e?
Dan kunnen jullie iig vast beginnen met je cursus inrijden tussen 386 tinkers, shetlanders en hitsige kwpn-ers