LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Het is maar goed dat Erik je niet ziet, hihihihihi.hoezo moet ie dan aan niet slikken of doorslikken denken hahahahahahahahahahahaha
[quote=ate gedraag je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"ATE"]LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Het is maar goed dat Erik je niet ziet, hihihihihi.hoezo moet ie dan aan niet slikken of doorslikken denken hahahahahahahahahahahaha[/quote]Citaat:
ATE schreef:hoezo moet ie dan aan niet slikken of doorslikken denken hahahahahahahahahahahahaIk denk dat stikken wordt, whahahaha
ATE schreef:LIQUITA schreef:Tadaaaaa g.v.d weer een reep voor jouw oh hihihi, ben niet zo snel, beetje blond. met vlechten whahahahaha
_sandra schreef:vind erik dat niet leuk, of knipt ie graag vlechten af hahahahaNee, hij vind het 10 X niks...
hahaahahhaa san we heaaden vanmiddag een progam op staan op radio slikken of niet nick vond het erg intresand
LIQUITA schreef:_sandra schreef:vind erik dat niet leuk, of knipt ie graag vlechten af hahahahaNee, hij vind het 10 X niks...hahahahahaha, kan ie met ro een clubje vormen, ik haat staarten whahahahahahaha
_sandra schreef:hoe zit het jo, 20 juli?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dek dan dat mijn vakantie om is moet dan ff afwachten hoe rooster is
ATE schreef:hahaahahhaa san we heaaden vanmiddag een progam op staan op radio slikken of niet nick vond het erg intresandoohhhhhhhhhhhhhh welke zender was dat, vast geen eo!!!!!!! whahahahahaha
LIQUITA schreef:Fotootje van mijn Holalnds Next Top Horseleuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zou je haar terug willen???????
_sandra schreef:ATE schreef:hahaahahhaa san we heaaden vanmiddag een progam op staan op radio slikken of niet nick vond het erg intresandoohhhhhhhhhhhhhh welke zender was dat, vast geen eo!!!!!!! whahahahahahauuuuuuuuh welke was het liquita ?
ATE schreef:_sandra schreef:hoe zit het jo, 20 juli?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dek dan dat mijn vakantie om is moet dan ff afwachten hoe rooster isAnders moeten jullie maar zonder mij gaan hoor
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Fotootje van mijn Holalnds Next Top Horseleuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zou je haar terug willen???????Hahaha, nee hoor. Wel als 2e paard natuurlijk
LIQUITA schreef:Dit is de echte HNTH van 2009en terecht, wat een plaatje . echte dame...................................., of heer