Sorry, maar die vrijwilligers met de FNRS wedstrijd bemoeien zich altijd zooooo erg met alles
Daar kan ik echt niet zo goed tegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daar kan ik echt niet zo goed tegen
Kirsten_S schreef:Ohh echt,..
Ze moetn gewoon echt weer die dekjes vervangen, want die vulling is echt ingezakt. En de zadels opnieuw vullen of vervangen.
Jaaa wel springzadel, maar tenminste beter dan zijn eigen zadel..
Was wel vergeten om vaseline op ze mond te doen, stom stom stom... Maar kwam door die stomme regen dat ik het vergat
Iriis_ schreef:Wow klinkt wel een beetje erg arrogant dat berichtje hierboven![]()
Sorry, maar die vrijwilligers met de FNRS wedstrijd bemoeien zich altijd zooooo erg met allesDaar kan ik echt niet zo goed tegen
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ohh echt,..
Ze moetn gewoon echt weer die dekjes vervangen, want die vulling is echt ingezakt. En de zadels opnieuw vullen of vervangen.
Jaaa wel springzadel, maar tenminste beter dan zijn eigen zadel..
Was wel vergeten om vaseline op ze mond te doen, stom stom stom... Maar kwam door die stomme regen dat ik het vergat
HAAAR![]()
Weet je dat die dekjes 200 euro per stuk zijn?![]()
Ik zag ze hangen bij Lies Beuker.. Ik ze wel van slechte kwaliteit voor zo'n prijs![]()
Mag je Dennis zijn zadel lenen dan? Zou wel lekker zijn
. Maar hij gaat vanavond ook op 10 uur met HAAR
, springen, weet niet of ze al 3 uur per dag rijd ??
..
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Wow klinkt wel een beetje erg arrogant dat berichtje hierboven![]()
Sorry, maar die vrijwilligers met de FNRS wedstrijd bemoeien zich altijd zooooo erg met allesDaar kan ik echt niet zo goed tegen
Ohh maar dat is wel zoo hoor.. Vooral als die tuthola's der zijn, daar kan ik ook niet tegen hoor...
Is wel jammer dat onze manege zo moeilijk erover doet, maar opzich snap ik het wel. Bij de manege waar ik altijd op kamp ging mochten ze met wedstrijden echt alles met de pony's en paarden doen. Helemaal wassen en invlechten, dekje, etc..
Kijk als je het goed doet, dan kan het geen kwaad. Het was dat jij net zag dat ik victora's staart niet helemaal goed deed, maar normaal doe ik het altijd met de jip en janneke's borstel
En zolang je het dekje maar weer goed terug monteert en het niet opvalt dat je het eraf hebt gehaald
Zal er niet zo snel wat van gezegd worden.. Ik deed ook altijd gewoon dat manege dekje eronder uit
Die dubbele dekjes ligt zo rommelig
Kirsten_S schreef:Woow , jaa ik hoorde wel dat ze duur waren, maar zo duur...
Wel slecht , dat ze zo snel versleten zijn, maar die worden ook zoo veel gebruikt...
Nee, was maar een grapje hoor. Maar hij gaat vanavond ook op 10 uur met HAAR
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Woow , jaa ik hoorde wel dat ze duur waren, maar zo duur...
Wel slecht , dat ze zo snel versleten zijn, maar die worden ook zoo veel gebruikt...
Nee, was maar een grapje hoor. Maar hij gaat vanavond ook op 10 uur met HAAR
oliebol dat zou balen zijn! Als jij er dan vandaag niet op zit..![]()
Hmm.
Iriis_ schreef:Weet iemand of er ook pakketjes in het weekend worden gebracht? Dus als ik nu een pakketje op de post doe, of het dan dit weekend nog aankomt, of maandag pas?
Ik heb trouwens mijn canvas binnnen.. Hij is leuk geworden. Maar er zit wel een beschadiging op! Zit een deuk in.. Wat nogal logisch is, want er zat alleen maar van dat bobbeltjes papiers omheen! Ook niet echt lekker slim dus..
Ga die site maar ff mailen. Kijken wat ze daarop te zeggen hebben..
.
.