Ik zou lekker een nieuwe lens kopen
Want als je één keer in de week paardrijd weet ik niet of dat wel leren laarzen waard zijn.. Want wat zou dan de rede zijn dat je leren laarzen zou willen hebben?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Want als je één keer in de week paardrijd weet ik niet of dat wel leren laarzen waard zijn.. Iriis_ schreef:Maar ik zou sowieso [naam], als ik jou was, geen leren laarzen kopen
Ik zou lekker een nieuwe lens kopenWant als je één keer in de week paardrijd weet ik niet of dat wel leren laarzen waard zijn..
Want wat zou dan de rede zijn dat je leren laarzen zou willen hebben?
.
Astor schreef:Ik rijd ook niet heel veel hoor Iris, maar ik vnd het gewoon mooi en wat proffecioneler uit zien zg maar.
Ook op wedstrijd! En ik wil het gewoon graag haha.
terorita schreef:he jakkes iris!! dat klinkt niet echt goed.
enig idee wat ie heeft
Arm paard! Maar het is wel verstandig dat je morgen dan niet mee doet inderdaad... Astor schreef:En wat is je droomlens?
En hij maar langzaam blijven.
Ik laat dit echt niet nog een keer gebeuren hoor! voel me écht heel schuldig, beest had toen al 40 graden koorts.... Emmaa_ schreef:Astor schreef:En wat is je droomlens?
Een 70-200mm 2.8 IS
Astor schreef:Okee =) en waarom wil je die zo graag hebben? Waar wil je die voor gebruiken?
Maare ik ga me maar eens aankleden
.Iriis_ schreef:Ooh en ik voel me zoo schuldigg!!![]()
Donderdag ging ik rijden, en het voelde niet goed. Hij zwabberde (kon toen al niet lekker op zijn eigen benen lopen). Dus ik zei dat het niet goed voelde. Maar dat zeg ik wel vaker omdat ik best snel bang ben dat hij niet goed loopt of lekker is ofzo.. Dus er werd gezegd dat ik hem gewoon even wakker moest schudden, hij zou wel weer lui zijn. Maar hij wilde écht niet lopen.. Dus ik hem echt vaak tikken gegevenEn hij maar langzaam blijven.
Had ik maar naar mezelf geluisterd!! Dan was ik na een klein half uurtje al gestopt met rijden![]()
Want de laatste tijd ging het juist zo lekker! hij scheurde echt te bak door, maar nu, zelfs als ik hem helemaal lange teugel gaf, liep hij zoo traag..
Nouja, hopelijk maar heel leerzaam geweest voor de volgende keerIk laat dit echt niet nog een keer gebeuren hoor! voel me écht heel schuldig, beest had toen al 40 graden koorts....
. Je moet naar jezelf luisteren en niet naar andere. Doen wat jou hart ingeeft, jij kent hem het beste en niet iemand anders. Hoop dat hij er bovenop komt
Denk dat hij gewoon moet uitzieken en jij bent diegene die hem daarbij kan helpen. Iriis_ schreef:Ooh en ik voel me zoo schuldigg!!![]()
Donderdag ging ik rijden, en het voelde niet goed. Hij zwabberde (kon toen al niet lekker op zijn eigen benen lopen). Dus ik zei dat het niet goed voelde. Maar dat zeg ik wel vaker omdat ik best snel bang ben dat hij niet goed loopt of lekker is ofzo.. Dus er werd gezegd dat ik hem gewoon even wakker moest schudden, hij zou wel weer lui zijn. Maar hij wilde écht niet lopen.. Dus ik hem echt vaak tikken gegevenEn hij maar langzaam blijven.
Had ik maar naar mezelf geluisterd!! Dan was ik na een klein half uurtje al gestopt met rijden![]()
Want de laatste tijd ging het juist zo lekker! hij scheurde echt te bak door, maar nu, zelfs als ik hem helemaal lange teugel gaf, liep hij zoo traag..
Nouja, hopelijk maar heel leerzaam geweest voor de volgende keerIk laat dit echt niet nog een keer gebeuren hoor! voel me écht heel schuldig, beest had toen al 40 graden koorts....

Maar dan kan het niet
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Ooh en ik voel me zoo schuldigg!!![]()
Ik weet hoe je je voelt. Je moet naar jezelf luisteren en niet naar andere. Doen wat jou hart ingeeft, jij kent hem het beste en niet iemand anders. Hoop dat hij er bovenop komt
Denk dat hij gewoon moet uitzieken en jij bent diegene die hem daarbij kan helpen.
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Ooh en ik voel me zoo schuldigg!!![]()
![]()
Niet jou schuld je weet hoe die kan zijn
Maar hij komt er vast wel bovenop
En dan kan je weer heerlijk rijden
Lees et net pas ga ik je bellen om te vragen of we een shoot zouden doen op de manege in de buitenbak omdat het zulk mooi weer is hahaMaar dan kan het niet

Maar ik ben echt blij dat ik voor Cavallo heb gekozen!