ohjeej dan ga ik gelijk met eric overleggen of ik toch wel ook nog met wil kan!
er is een auto de ringvaart in gereden..echt NAAST stal gewoon! omdat de man oververmoeid was( mn vader is ff gaan buurten) hij zal maar 2 meter verder hebben gereden en mn zusje had daar op der fiets gezeten...maar goed kun je beter niet over nadenken..echt raar! hij was gewoon helemaal nuchter alleen erg moe...
sniesie
Geplaatst: 11-03-09 07:48
Je hebt genoeg grooms Maaikie
Het is wat zeg, met die man! Hoe laat is dat gebeurd dan? En heeft Suus het zien gebeuren?
Ja wij gingen net weg toen de ambulance en politie aankwam.. Die auto lag er gelukkig niet helemaal in.. Zag zijn achterlichten nog! Maar dacht ook gelijk wie is er net weggegaan.. Maar kon niemand bedenken gelukkig!
Zo dat is wel even schrikken die auto in de ringvaart!
Wat een leuke foto Linda!! Abby wordt idd al groot en lekker knuffelig ziet ze er uit zo .
JoNew
Geplaatst: 11-03-09 12:43
ah ze is echt leuk geworden lin!
Gister weer eens les gehad. Ging erg lekker en dat terwijl ik mijn sporen was vergeten. Maar op zich ook weleens goed om zonder te rijden. Moeten ze ook kunnen toch! Maar je merkt dan wel bij de oefeningen dat je ze soms mist om de puntjes iets makkelijker op de i te zetten..
Over anderhalve week mijn eerste endurance ritje! Heb er zo'n zin in! Ben benieuwd hoe patrick het vindt. haha ik hoop leuk