Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben jaloers op je veer! wij gaan hopelijk volgend jaar weer
Gaat ik doen. ze is zo vergeetachtig soms.. Pff..
Lay schreef:ik zou graag even jullie mening willen.. Lay blijft bij rox hele stukken met haar hoofd omhoog lopen en dan keihard rennen en haar rug en uit drukken.. Nu moet ze juist die rug gaan gebruiken... Wat voor hulpteugel kan ik het best gebruiken? Ik heb gekeken naar een thiedeman of een gogue of misschien een stoot?
..
Lay schreef:ik zou graag even jullie mening willen.. Lay blijft bij rox hele stukken met haar hoofd omhoog lopen en dan keihard rennen en haar rug en uit drukken.. Nu moet ze juist die rug gaan gebruiken... Wat voor hulpteugel kan ik het best gebruiken? Ik heb gekeken naar een thiedeman of een gogue of misschien een stoot?
Kop in de krul met een hulpteugel zegt niks over het ruggebruik.. Juist als ze zo rennerig wordt gaat ze haar rug wegdrukken als je haar aan de voorkant "onder druk" gaat zetten, denk ik. Ik zou hoogstens een martingaal proberen en haar verder lang houden en proberen te laten ontspannen, voorwaarts neerwaarts te rijden.
...
maar vaak word het idd voor in de krul trekken gebruikt ...
.. 
gelukkig na het weekend weer mooi weer
gelukkig na het weekend weer mooi weer[/quote]