Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:06

heb het al mopgezocht lijkt leuk

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:14

haha ja gaan lekker boscrossen ;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:47

shiiiiiit... weer te laat.. Ik heb et ook zo druk op mijn werk.. ahum ;) ben jaloers op je veer! wij gaan hopelijk volgend jaar weer

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:50

Trouwens aniet, had jij nog wat van mijn moeder gehoord? Ze had et pas over jou mailen.. maar vraag me af of ze dat wel heeft gedaan. Anders gaat ze vanavond nog over de knie ghehe

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:22

sybje schreef:
Trouwens aniet, had jij nog wat van mijn moeder gehoord? Ze had et pas over jou mailen.. maar vraag me af of ze dat wel heeft gedaan. Anders gaat ze vanavond nog over de knie ghehe

nee geef haar maar pak voor broekie hoor

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:46

:= Gaat ik doen. ze is zo vergeetachtig soms.. Pff..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:30

wat leeg hier.. Ik verveel mee!!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:39

leeg of rustig :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:41

rustig
ik ga vanavond ff boscrossen met Joepi

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:46

joepiee ...

ik ga vanavond paarden binnen halen en verders kan iedereen en alles lekker de schijt krijgen vandaag :Y)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:54

nou veer bedankt, moest gelijk naar het toilet rennen ;)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:56

je kan het maar kwijt zijn :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:59

ik zou graag even jullie mening willen.. Lay blijft bij rox hele stukken met haar hoofd omhoog lopen en dan keihard rennen en haar rug en uit drukken.. Nu moet ze juist die rug gaan gebruiken... Wat voor hulpteugel kan ik het best gebruiken? Ik heb gekeken naar een thiedeman of een gogue of misschien een stoot?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:04

ja slof is mss moelijk te rijden voor rox ... of zo n elastiek ?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:04

Lay schreef:
ik zou graag even jullie mening willen.. Lay blijft bij rox hele stukken met haar hoofd omhoog lopen en dan keihard rennen en haar rug en uit drukken.. Nu moet ze juist die rug gaan gebruiken... Wat voor hulpteugel kan ik het best gebruiken? Ik heb gekeken naar een thiedeman of een gogue of misschien een stoot?

je heb toch wel eens les bij Mike of niet??? dan kun je hem vragen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:05

slof moet je echt mee kunnen rijden anders krijgen ze eelt op de mond en kun je een paar maanden later niks meer,elastiek is stuk vriendelijker

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:09

nee ik les niet bij mike, lay is voor geen meter te rijden als ik bij hem les.. Klikt niet zo.. Helaas, want ik vind mike wel fijn.. Maar rox kan idd niet rijden met slof.. Elastiek heb ik ook aan zitten denken, die wil ik zo zie zo voor de long kopen, dus valt te proberen!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:14

lastiekl is opzich wel fijn .. dan loop je idd niet zo te k utten als met een slof en voor rox is slof niks nee ;) ..

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:33

Ivon heeft ko ook ff met elastiek gereden maar dat was bij hun geen succes, Ko ging er alsnog tegenin, kop in de lucht en lekker sterren kijken.
Ko reageert wel goed op de goque, stootteugel tussen voorbenen naar bit werkte ook wel goed bij hem. thiedemen heb ik nooit gebruikt dus weet ik niet
Gewoon wat proberen, kijken waar ze goed op reageert, mar slof lijkt me idd niet zo handig voor Lay :o

Ik ga ko zo ff rijden, Biz is al gedaan en Didje ga ik denk maar ff longeren!!

Dinsdag 25 graden hoor ik net 8-)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 17:10

Lay schreef:

Niets van alles denk ik.
Waarschijnlijk zal Lay ook tegen het elastiek in verzet gaan... haar nek er op zetten en hoofdje in de lucht.
Toch proberen goed voorwaarts neerwaarts te rijden,dan voorzichtig oppakken,ben je haar kwijt weer overnieuw beginnen.
Heel vermoeiend zag ik bij Cilla en Dox }:0
Maar je zag wel altijd verbetering na een minuutje of 20 ging hij toch beter lopen :D

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 18:43

Zou ik ook niet doen :o Kop in de krul met een hulpteugel zegt niks over het ruggebruik.. Juist als ze zo rennerig wordt gaat ze haar rug wegdrukken als je haar aan de voorkant "onder druk" gaat zetten, denk ik. Ik zou hoogstens een martingaal proberen en haar verder lang houden en proberen te laten ontspannen, voorwaarts neerwaarts te rijden.

Zegt degene die al jaren niet meer dressuurmatig rijdt... ;)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 18:48

haha maar je heb wel gelijk ireen ;) ...

maar je hoeft het natuurlijk niet strak te trekken .. je kan het ook echt als hulp middel gebruiken ;) maar vaak word het idd voor in de krul trekken gebruikt ...

maar denk dat het voor lay wel fijn is om mss een klein hulpmiddeltje te hebben .. hoe ze nu door de bak sheest is ook niet echt goed :o ..

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:26

heey allemaal ik zou inderd effe kijken desnoods met een les kay met elastiek de instructeur kan er wat meer over zeggen denk :)

nou ga zo lekker naar tankie is zulk mooi weer dus dat wordt weer genieten denk maar een regenpakie aan :) gelukkig na het weekend weer mooi weer

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:22

Ik denk dat t een hulpteugel voor Lay en rox missch wel een oplossing is, niet om in de krul te trekken maar meer dat ze wat voorwaarts neerwaarts gaat lopen (al is ze voorwaarts genoeg haha)
yvonne moet Ko ook helaas met een hulpteugel rijden, met een gogue, trek hem hiermee niet in de krul maar zorgt er wel voor dat Ko geen sterren loopt te staren. Had t liever ook anders gezien maar op 1 of andere manier wil dat bij yvon gewoon niet lukken om hem normaal aan de teugel te rijden zonder hulpje :o
Met gogue is t trouwens niet zo dat je niets meer hoeft te dioen, ik heb er zelf ook x mee gereden om te testen en als je niets doet is hij als lood in je handen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:24

.
nou ga zo lekker naar tankie is zulk mooi weer dus dat wordt weer genieten denk maar een regenpakie aan :) gelukkig na het weekend weer mooi weer[/quote]

Aman stuur die regen hier naar toe.We hebben hier wel wind maar verder alleen zon gehad.Nemen jullie dan die zon van ons maar.
Aiko krijgt ook al wintervacht hihi