Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Klap op de vuurpijl werd Onkel weer kreupel en na onderzoek bleek dat hij een scheurtje heeft in zijn diepe buigpees ter hoogte van de kootholte. Allebei in de lappenmand dus. Ondertussen heeft ook nog mijn bijrijdster afgehaakt. Onkel moet voorlopig 20 min per dag gewandeld worden aan de hand, tot over 4 weken er weer een scan gemaakt wordt. Met kunst en vliegwerk heb ik allemaal mensen kunnen regelen die wandelen met hem, echt balen dat ik helemaal niks kan. Taverno, als ik meer het forum had gevolgd hadden we samen kunnen hokken hahaha. Volgens mij woon je vlak bij me
Maar ik vind het voor hem een beetje sneu om na 4 maanden weer te verhuizen, hij wordt daar een beetje verdrietig van. Scheurtje is idd niet makkelijk te genezen, maar het is mogelijk. Gaat wel een tijdje duren, hoe lang ? Wist ik het maar. Eerst na 4 weken wandelen weer een scan laten maken om te kijken hoe het gaat. Kimbaie schreef:Coby10 schreef:Dat kan nooit zo makkelijk zijn! ik denk dat Tippi wan wel weer ergens opduikt! Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk nog dit seizoen?
dat wordt best lastig.
Het is toch eigenlijk wel een komische serie ook zeg,zal mij benieuwen hoe dat allemaal afloopt.
Zo lekker over de TOP!