Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanieetjuh schreef:Hoe weet je dat?

Ben uit!
!
?
. De eerste nabestelling van zondag is verzonden. Ik heb ze met een flink copyright verstuurd, als mensen ze zonder willen hebben, reken ik 25 cent per foto
Emmaa_ schreef:Goedemiddag. De eerste nabestelling van zondag is verzonden. Ik heb ze met een flink copyright verstuurd, als mensen ze zonder willen hebben, reken ik 25 cent per foto
Kwaliteit vind ik niet zo geweldig (door licht) Kirsten_S schreef:SAMANTHA EN ERNA ZITTEN OP ROXXXX!!! OMGGGG,!!! DRIE MENSEN!! Samantha vind ik goed, maar erna ook nog !
hoe weet je dat?
(ik rij mee in de springles) fallenangel3 schreef:Emmaa_ schreef:Goedemiddag. De eerste nabestelling van zondag is verzonden. Ik heb ze met een flink copyright verstuurd, als mensen ze zonder willen hebben, reken ik 25 cent per foto
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat best veel vind.Kwaliteit vind ik niet zo geweldig (door licht)
fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:SAMANTHA EN ERNA ZITTEN OP ROXXXX!!! OMGGGG,!!! DRIE MENSEN!! Samantha vind ik goed, maar erna ook nog !
Ja ikke![]()
![]()
hoe weet je dat?
Was trouwens al bang dat Rox vaker moest... alleen waarom Erna? (volgens mij vind zij Rox helemaal niet zo leuk?)
Ben wel beniewd wie Nicole vrijdag dan op Rox zet(ik rij mee in de springles)
Kirsten_S schreef:Heb ongeveer 3 weken niet op rox gereden , dus dat word effe wennen ! Maar mis der wel ontzettend!
(met buitenritten, vorig jaar iedere buitenrit op Rox!)
fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:Heb ongeveer 3 weken niet op rox gereden , dus dat word effe wennen ! Maar mis der wel ontzettend!
Ik rij ieder week op der de laatste weken(met buitenritten, vorig jaar iedere buitenrit op Rox!)
Dressuren is nu al lang geleden en springen laatste wedstrijd![]()
Ik moet er nu echt meer door laten lopen.. en morgen werken aan mijn houding!
. Veel foto's lijken slecht door de kwaliteit van het album waar ik ze in heb neergezet. Dat is niet dat ik mezelf naar de hemel prijs, maar het is echt een minimale prijs, en bovendien, ik wil er ook zelf nog wat aan overhouden. Als ik er 10 cent oid. voor vraag, en mensen willen 2 foto's bestellen, dan heb ik er gewoon niks aan, maar als ik dat doe met 25 cent, dan heb ik toch al 50 cent, daar kan ik meer mee dan 10 cent. Ik moet er ook nog wat uit kunnen halen in plaats van dat ik alleen maar geld uitgeef aan nieuwe lenzen, een dure camera, en ga zo maar door
fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:SAMANTHA EN ERNA ZITTEN OP ROXXXX!!! OMGGGG,!!! DRIE MENSEN!! Samantha vind ik goed, maar erna ook nog !
Ja ikke![]()
![]()
hoe weet je dat?
Was trouwens al bang dat Rox vaker moest... alleen waarom Erna? (volgens mij vind zij Rox helemaal niet zo leuk?)
Ben wel beniewd wie Nicole vrijdag dan op Rox zet(ik rij mee in de springles)