Fijn dat iedereen weer veilig thuis is, maar ik had gelukkig al zoiets gehoord!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Valt toch nog best mee, hihi
_sandra schreef:hallo allemaal, ook ik heb het fantastisch gehad!!! super gerdeden, veel lol gehad, prachtig weer geweest, wat wil een mens nog meer! krijg steeds meer de kriebels om met mijn paard naar de veluwe te verhuizen. maar ja moet eerst de jackpot maar eens vallen! heb trouwens wat leuke foto's van ons kamp, maar heb geen idee hoe ik die op bokt moet plaatsen. erg jammer trouwens, anders hadden jullie kunnen zien hoe jose naar bed gaat !!! hihi

. ATE schreef:gister echt gelachen coen vroeg diana naar party tent zei zei er ligt er een op zolder
nou wat ik heb gezien komt er er veel stof vanaf

meelen schreef:Lekkere partytent hoor whahaha.
't is maar goed dat het amper waaide.

Tytje schreef:meelen schreef:Lekkere partytent hoor whahaha.
We hebben welgeteld geen één keer onder de partytent gezeten.
Tytje schreef:Hahaha, ja dat is nog het allermooiste.meelen schreef:Lekkere partytent hoor whahaha.
We hebben welgeteld geen één keer onder de partytent gezeten.

_sandra schreef:heb trouwens wat leuke foto's van ons kamp, maar heb geen idee hoe ik die op bokt moet plaatsen. erg jammer trouwens, anders hadden jullie kunnen zien hoe jose naar bed gaat !!! hihi
(hahaha het waren wel stevige bedden, ik heb niet eens dat bed omver getrokken) In de blokhut zat er nog een trappetje aan, hier niet.
ATE schreef:ik kreeg stress ballen opgestuurd wie weet kunnen we die volgend jaar meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()