Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Morgen ga ik weer lekker vroeg rijden.. 's middags nog op kraamvisite bij m'n nieuwe nichtje en dan heb ik 's middags in Alkmaar nog kerstborrel van mijn werk
.
Met die paarden is het wel wat minder ja! Ben net ook lopend met mijn fiets aan de hand naar huis gelopen! Vind alleen al die auto's die de weg over glibberen eng! Heb onderweg al 2 auto's tegen paaltjes aan zien staan en anderen bochten door zien glijden
Waar ik dit weekend heen ga schijnt ook erg veel sneeuw te liggen!!
Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!
) 

) Nee ik hobbel nu lekker rond op Maxim, 3 of 4x in de week maar als die een x opzij springt duurt het weer 5 rondjes voor m'n ademhaling weer normaal is en voordat ik weer los durf/kan laten.. Grappig is wel dat dat paardje het heel erg goed voor je wil doen.. Rechtergalop doet ze bijvoorbeeld nooit, altijd links.. Dus daar oefen ik wat op en na 20x aanspringen lukt het dan wel een xtje en dan uitgebreid belonen. Maar.. dan loopt ze helemaal te stressen zo van 'Jaaa ik doe het toch goed, ik ga toch in galop, wat wil je nou' dus daa ben ik mee aan de slag.

?
Zoo zielig! Helemaal dik en het bloedde.

.