Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 19:24

Ja Zaar, het is inderdaad niet zo fijn weer. En ik ben hem ook een beetje zat Knipoog

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 21:20

Zooo ik ben dat k*tweer hier in NL echt zooo zat. Bloos!
Je kunt gewoon bijna niks doen, kruiwagen omgewaaid, ton die erin zat met water helemaal weggewaaid. Rolleyes
Grrr...
Ga ik longeren, ben ik bijna klaar jaahoor lekkere plensbui over Anoes en Pina pony heen. No Cheer

Echt, ben benieuwd hoe erg die stormen worden.
Kunnen we lachen. Nagelbijten / Gniffelen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:39

Wat een weer zeg!
Ik was echt helemaal drijf nat toen ik aan kwam op stal. Gelukkig was mn rijbroek die in mn tas zat nog wel droog Knipoog
Hopelijk wordt het morgen wat beter...

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:40

ja echt prettig weer was het niet moet zeggen dat het wel bijna heel de avond aardig droog is geweest... en vanmiddag ook wel aantal keren heb met uk nog wel lekker buiten kunnen stappen Knipoog

zo ik was uk net aan het borstelen en is even goed aan het bekijken mennnnn alle spiertjes al zo goed als weg Verdrietig der kont is al weer plumppudding Bloos en der nek is ook weer zo goed als vierkant jeetje wat gaat dat snel zeg kan dalijk echt weer helemaal opnieuw beginnen Verdrietig

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:45

hee binar .. wat ik nog wilde vragen... jij heb je startkaart nog zei je heh maar voor welke vereniging start jij dan... want denk niet dat smd lid is van knhs... want als ik bij jullie ga staan ga ik uiteraard niet meer voor die flardingha starten ... Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:53

vera23 schreef:
hee binar .. wat ik nog wilde vragen... jij heb je startkaart nog zei je heh maar voor welke vereniging start jij dan... want denk niet dat smd lid is van knhs... want als ik bij jullie ga staan ga ik uiteraard niet meer voor die flardingha starten ... Knipoog

Mogguh

Gisteren een raar middag/avondje gehad, teveel om te typen dus dat ga ik dus ook maar ff niet doen Clown maar ik heb wel een deken en die ga ik straks ff passen Haha!

Ik ben lid van de Palensteynruiters in Leidschendam. Waarom kijk je anders niet of je lid kunt worden van Spaland ruiters in Schiedam, als je daar gaat starten kun je het onder de man aanrijden

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:49

nee ik ga dan denk ik bij middenhof kijken of ik daar voor kan gaan starten .. ow maar ik heb trailertje dus hoef niet onder de man Knipoog

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:56

he veer, heel leuk dat je met je andere paard ook naar ons komt, maar waarom eigenlijk?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:04

Omdat ze op die flardingha niet zo slim meer bezig zijn en ze behandelen je een beetje als oud vuil... daar hou ik niet zo van helemaal niet zeg maar... ik sta daar al 17 jaar en nu willen ze je op straat gooien waarom weet ik niet... ik was tijdje terug boos op het bestuur omdat ik een officiele waarschuwing had gehad waar ik het niet helemaal mee eens was .. nou ja en je kent bokt en mss ook het andere topic waar ik in zit daar vertellen we alles aan elkaar dus ik had een beetje grof neer gezet hoe ik er over dacht Knipoog

Toen heeft een mevrouwtje van de manege dat stuk uitgeprint en aan het bestuur gegeven.. Clown heel erg kinderachtig... en nu heeft het bestuur besloten om mij te schorsen van de manege... maar ze kunnen me waarschijnlijk helemaal niet schorsen want hebben daar geen juiste reden voor !

Maar je begrijpt wel dat ik dan ook geen enkele cent meer aan hun wil besteden.. sta je daar zo lang en willen ze je dumpen als oud vuil!

Maar ik had vorige week of 2 weken geleden al aan john gevraagd om een keer te komen proberen met ukaat kijken of ze het er ook naar der zin krijgt... want zat al te denken om er weg te gaan omdat het gewoon té veel geld kost Bloos

En nu kan ik de knoop tenminste gelijk door hakken en ook gewoon echt weggaan want wil daar gewoon niet meer staan Knipoog

Zo heel verhaal maar dat is het zo n beetje Haha!

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:30

o wat een verhaal zeg, ik ken dat andere forum niet, maar om mensen weg te sturen... nou ja ik hoop dat uk het gezellig vind bij ons op de kneuzen stal. past ze nu wel goed tussen Haha! hopen dat ze het niet teveel over gaat nemen Clown

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:15

haha nee idd ze is al kneuzig genoeg Clown

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 21:26

Zoo Vera idd wat een verhaal. Bloos!
Ik zou dan na zo'n tijd ook wel denken van: 'Ik sta hier al lang, en dan behandelen ze je zo'.
Maar dat ze dat hebben uitgeprint, idd kinderachtig. ROFL

Heb je dr touw nog gevonden?
Ik had m gewoon bij dr halster gehangen.
En Pina los gelopen op stal, ? Vond ik ook wel typisch want ik stond haar gister slobber te geven en daarna dacht ik: Zal ik het onderste slot op stot doet omdat de bovenste al op slot was en Pina ontsnapt niet zo snel. Clown
Dus heb ik het onderste slot toch ook op slot gedaan, Nagelbijten / Gniffelen

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 16:28

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even en berichtje van stal... vanmorgen Katrichta lekker in het zonnetje,ze heeft haar eigen stukje weiland voorlopig voor van de winter,lekker rollen bollen dus...in het voorjaar is het de bedoeling dat ze met de groep mee gaat,zullen waarschijnlijk +- 5 merries zijn,met de buurvrouw is ze al dikke maatjes dus dat komt wel goed Clown

Chall en Suger hebben lekker in de bak staan zonnen!

Mijn Bo Bo is vandaag 16 geworden!
Ja ,ze is er nog steeds!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 18:59

Wat een leuke foto's Marion!
Zo te zien hebben ze het er wel naar hun zin. Pling

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:27

Leuk, aah ik mis Sugar als ik zo die foto zie Boos!

Gefeliciteerd met bo!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:20

Afbeelding

Even de pixeltjes een beetje aangepast Haha!

Wat viel het weer lekker mee vandaag he?
Ze hebben heerlijk in het zonnetje kunnen staan zonder plens buien Nagelbijten / Gniffelen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:39

Leuke foto's Ja

@Anous, Biz hoeste vanmiddag Verdrietig

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:41

Afbeelding

Dank je wel Xeen,op naar de 17 Knipoog

En wat doe je dan de hele dag als je 16 bent....slapen natuurlijk Slapen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:52

Hé, Bobo! Gefeliciteerd, hoor, ouwe rakker! Knipoog Marion, wat een gezellige foto's. Zo te zien hebben ze het naar de zin. Houden zo!

Hier hebben de heren ook lekker buiten gespeeld. Warenko was blij dat hij even kon bijpraten met Caramba. Lekker happen en steigeren en rondjes rennen, bokken. Ze speelden heerlijk samen, onderwijl Spetter wegjagen! Ondeugden! ....Biz en Ko stonden er wat gezapig bij....niet veel aktie! Na zijn werkje mocht Joepie er ook bij, die ging even klieren bij iedereen, en daar had Renk geen zin in. Het was genoeg voor OPA en hij mocht op stal zijn slobbertje eten...nou ja...kliederen! Vork De klodders vlogen door de lucht, door de harde wind! Gauw zijn deur dicht gedaan, Nagelbijten / Gniffelen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 09:59

Leuke foto's en nog gefeliciteerd met Bo bo. Wat een leeftijd zeg!!

De zon schijnt weer eens Cool

Nog mensen die morgen willen lessen??

ik moet deze week weer brok gaan bestellen. Wie heeft er nog wat nodig????

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 13:17

Doei! ,

Noes kan mijn verzorgster binnen kort lessen ? *LOL* dat nieuwe meisje ?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 13:29

Xeen schreef:
Doei! ,

Noes kan mijn verzorgster binnen kort lessen ? *LOL* dat nieuwe meisje ?

ja hoor wanneer?? Morgen??

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:00

ik ga morgen ff bij mr ed kijken noes voor een zak sportbrok hoe dat heet.... en dan laat ik het wel ff weten Knipoog

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:40

Hey Stalgenootjes,

Zoals de meeste waarschijnlijk al weten in Kola er minimaal 2 weekjes niet. Ik heb haar afgelopen zaterdag naar Veghel gebracht naar Yoni Blom. Zij heeft afgelopen augustus meegereden met het WK IJslandse paarden en is hier 7de geworden bij de T2 geloof ik (dat volg ik allemaal ook niet zo hoor!!) Maar ze is heel goed Haha!. Nu zal ze Kola gaan rijden en daarna mij les gaan geven. Donderdag weet ik hoe lang ze denkt dat ze moet blijven, maar zaterdag zei ze dat ze niet mee terug ging voordat de draf en de tolt er goed in zitten Haha! Dus over een half jaar ben ik weer op stal te vinden Knipoog

Kola had het in ieder geval gelijk naar haar zin, ze staat met een jonge merrie op een lekker stukje. Madam had nog geen 5 passen gezet en ging gelijk liggen rollen dus.... dat zit wel goed!! Haha! Met mij gaat het alleen een stuk minder want ik mis haar vreselijk Verdrietig Je zou zo zeggen, je ziet haar vaak genoeg niet, maar nu is het toch anders Verdrietig

Ik hou jullie op de hoogte!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 15:51

Anous, als jij weer n keer naar Mr.Ed gaat wil je t dan even melden dan ga ik misschien mee. Bloos
Zoals vorige keer, maar toen kon ik niet. Haha!