Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

der kont is al weer plumppudding
en der nek is ook weer zo goed als vierkant jeetje wat gaat dat snel zeg kan dalijk echt weer helemaal opnieuw beginnen
vera23 schreef:hee binar .. wat ik nog wilde vragen... jij heb je startkaart nog zei je heh maar voor welke vereniging start jij dan... want denk niet dat smd lid is van knhs... want als ik bij jullie ga staan ga ik uiteraard niet meer voor die flardingha starten ...
maar ik heb wel een deken en die ga ik straks ff passen

heel erg kinderachtig... en nu heeft het bestuur besloten om mij te schorsen van de manege... maar ze kunnen me waarschijnlijk helemaal niet schorsen want hebben daar geen juiste reden voor !

hopen dat ze het niet teveel over gaat nemen

Marion, wat een gezellige foto's. Zo te zien hebben ze het naar de zin. Houden zo!
De klodders vlogen door de lucht, door de harde wind! Gauw zijn deur dicht gedaan,
,
dat nieuwe meisje ? Xeen schreef:,
Noes kan mijn verzorgster binnen kort lessen ?dat nieuwe meisje ?
. Nu zal ze Kola gaan rijden en daarna mij les gaan geven. Donderdag weet ik hoe lang ze denkt dat ze moet blijven, maar zaterdag zei ze dat ze niet mee terug ging voordat de draf en de tolt er goed in zitten
Dus over een half jaar ben ik weer op stal te vinden
Met mij gaat het alleen een stuk minder want ik mis haar vreselijk
Je zou zo zeggen, je ziet haar vaak genoeg niet, maar nu is het toch anders