stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 22:58

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:05

sjorsie schreef:
filmpje: liefde tussen een Bambi en een lief klein konijntje (echt schattig) http://www.youtube.com/watch?v=GwYNmqHswF8
Aaahhh wat lieffff echt zo schattig!

Ik zag je wel vanmiddag hoor Shirley, met die BIG smile op je giegel! hahahahha Ondanks de regen he Haha! Bikkels zijn jullie.
Ja Willie, het was ZO druk in de binnenbak, Bella maak ik daar ook niet blij mee, integendeel, die wordt dus echt boos he! hahaha Moet ik altijd wel om lachen als ze zo boos word hahahaha

Ik ga je foto's kijken, Bren Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 09:55

Mogguh!
Nou ik heb Gooiland gebeld, Vanessa komt vanmiddag het kreupelheidsonderzoek bij Bella doen. ik ben benieuwd wat er uit komt!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 09:56

Dabo schreef:
Ik zag je wel vanmiddag hoor Shirley, met die BIG smile op je giegel! hahahahha Ondanks de regen he Haha! Bikkels zijn jullie.

hahahaha was t zo duidelijk? Cindy zei t ookal.
Maar ik geniet er idd gewoon van er weer op te zitten en te merken dat Ilion t leuk vind. Vandaag en morgen ga ik er even niet op (na mijn werk is t te donker) dus dat is wel jammer.... Mooi vind ik t om te merken dat Ilion ruimer stapt nadat we even hebben gedraafd; er zit dus duidelijk vooruitgang in!

Filmpje v Bambi is echt schattig!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 09:57

Dabo schreef:
Mogguh!
Nou ik heb Gooiland gebeld, Vanessa komt vanmiddag het kreupelheidsonderzoek bij Bella doen. ik ben benieuwd wat er uit komt!

oh ik ook Ellen! Fijn dat ze zo snel konden komen zeg! Ik ga heel hard duimen dat t meevalt. Hou ons op de hoogte he

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:44

Goed zo Ellen! Ik hoop dat er nu eindelijk uitkomt waar die kreupelheid nou precies vandaan komt. Arme Bella! Ik duim voor jullie. Voel jij je nu al wat beter?

Mag je alleen nog maar op het harde draven Shir? Fijn dat het weer zo goed ging en jullie er zo'n lol in hebben!

Leuke foto's Naadje, vooral de 1e is echt heel erg bijzonder! Die zwart/wit foto van je vrienden is idd erg mooi.

Brenda beterschap maar weer Ach gut het houdt niet op bij jullie. Hoe is het nu met Pascha?

Verder ben ik de helft van alle verhalen al weer vergeten Bloos

Ik zit helaas weer op het werk... weer helemaal geen zin in. Mijn manger is weer terug van vakantie dus zal wel weer wat drukker worden. Vandaag mijn 1e dag Sonja Bakkeren... heb nu al honger Scheve mond Gistereravond mijn galgenmaal gehad in de Mac met Shir, Daan, Thimo en Nancy Tong uitsteken Nu 9 weken dieeten... Vanavond geen les helaas want Luc is met vakantie.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:58

ik ben ook nog niet helemaal over mijn griepje heen, ben zo moeeee Dromen
maar ja, gaat ook wel weer over Haha!

Sterkte op je werk Annemiek, en met Sonja!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:11

waarom sonja'en annemiek? dat heb je toch niet nodig (ja sorry dat ik het zo ff zeg hoor Tong uitsteken )
als je een klein dikkertje zou zijn.....ja dan wel.....maar dat ben je niet, je zit toch goed in elkaar?
maar snap het wel dat als je jezelf er beter van voelt..dan zou ik het ook doen Knipoog

ellen: ik hoop dat bella snel beter wordt! het zou toch leuk zijn als jullie samen mee konden met de strandrit Haha!

Voor dinsdag misschien een shoot in de planning.....ditmaal een bijna 3 jarig paardje....maar alleen als het droog blijft dus we moeten even afwachten....
Vandaag ook het CWI bellen Sigaar ,bah dat werkloos zijn is ook niet alles hoor! geef mij maar gewoon een baan en inkomen Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:13

Sonja Bakker, K*ttekakker. Als ik dat zeg ligt Thimo in n deuk! Ik wordt echt dood ziek v dat mens zeg. De winkels liggen vol met die boeken en zo bah! Ben blij dat ik niet op dieet hoef maar haar zou ik zeker niet doen..... Sterkte Annemieke, wordt weer n hele opgave....... zou t niet kunnen hoor (geen zelfbeheersing hahaahah)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:17

naadje24 schreef:
Vandaag ook het CWI bellen Sigaar ,bah dat werkloos zijn is ook niet alles hoor! geef mij maar gewoon een baan en inkomen Knipoog

Heb je nu al geen werk meer dan? Op staande voet ontslagen?????

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:23

ja die kl*j*'s die beloofde gouden bergen,blablabla
vorige keer liep mijn contract af en ik een maand zeuren van te voor ...hij zei ja zit wel goed....
nu ditmaal ook het geval....

maar ditmaal kreeg ik 6 dagen van te voren te horen dat ze het niet verlengde Boos!
ze hadden allerlei praatjes over foutjes maar als ik specifiek om de fouten vroeg dan deed het er niet toe...
ik kreeg wel een positief getuigschrift en moest maar tegen de nieuwe baas zeggen dat ze geen werk meer voor mij hadden Verward
en dat terwijl ze allemaal extra diensten moeten draaien ivm personeelstekort...

achteraf blijkt dat ze al 3 nieuwe mensen aangenomen hebben om mij en marvin te vervangen
en dat zelfs klanten het al eerder wisten dan wij....
best erg he? ben ook nog niet klaar met ze!

ik heb wel al gesolliciteerd en hoop aankomende week nog wat te horen...marvin zit momenteel in sollicitatiegesprek Nagelbijten / Gniffelen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:44

Ja het CWI... vertel mij wat over werkeloos zijn, ik ben het al bijna 4jaar! Maar die term gebruik ik niet meer, aangezien ook mijn sollicitatieplicht ophoud op het moment dat mijn uitkering ophoud (binnenkort) Dan ben ik niet meer werkeloos, maar werk ik gewoon niet Tong uitsteken (ja, ik hobby-bij voor mezelf, ben ik dan een 'vrije'ondernemer? hahaha)
Voor jou is het een ander verhaal, zoals ik je al vertelde.. opleidingen, je hebt je leeftijd mee, hop, naar je nieuwe job! Haha! Gaat vast lukken, en vast wel snel ook!

Uiteraard zal ik vanmiddag als ik weer thuis ben van stal jullie vertellen hoe het gegaan is met Bell.
Ik hoop dat Willemijn ook op stal is, kan ze meeluisteren. Ik heb toch altijd vaak dat ik vergeet dingen te vragen, of dat ik later denk hé, hoe zat dat ook alweer!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:02

Ach als het werkt Haha! Iedereen die ik ken en het dieet gevolgd heeft is echt kilo's afgevallen. Ik weet dat het een crashdieet is en dat is precies wat ik nu even nodig heb, even erg streng zijn voor mezelf en die laatste kilo's wegwerken Tong uitsteken Ben met weight watchers al zo'n 12 kg afgevallen maar lukte me niet om verder door te bijten want moet er nog steeds zo'n 6 kg kwijt! Dat ga ik nu gewoon even doen Haha! Mijn collega doet ook mee dus gaat helemaal goedkomen Lachen

Thimo en jij hoeven niet bepaald op dieet dus jullie kennen dat probleem niet, kunnen eerder wat gaan aankomen dan gaan afvallen Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:08

Heel veel succes met Bella straks! Duim voor jullie!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:16

Zijn jullie de enige 2 die weg moesten???? Miss vonden ze t toch niet zo'n goed plan dat jullie samen zijn? Maar dan nog blijft t niet eerlijk om t zo te spelen, ze hadden beter eerlijk kunnen zeggen hoe en wat en ook graag een poos v te voren.
L8llig zo hoor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:18

AnneOmie schreef:
Ach als het werkt Haha! Iedereen die ik ken en het dieet gevolgd heeft is echt kilo's afgevallen. Ik weet dat het een crashdieet is en dat is precies wat ik nu even nodig heb, even erg streng zijn voor mezelf en die laatste kilo's wegwerken Tong uitsteken Ben met weight watchers al zo'n 12 kg afgevallen maar lukte me niet om verder door te bijten want moet er nog steeds zo'n 6 kg kwijt! Dat ga ik nu gewoon even doen Haha! Mijn collega doet ook mee dus gaat helemaal goedkomen Lachen

Thimo en jij hoeven niet bepaald op dieet dus jullie kennen dat probleem niet, kunnen eerder wat gaan aankomen dan gaan afvallen Haha!

Nee we hebben t idd niet nodig gelukkig want ik zou t ook niet kunnen. Knap v je hoor dat je t volhoud. Maar eh.... niet overdrijven he, ook af en toe een SAS-dag er tussen door doen hahaha.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:20

ShirleyA schreef:
Zijn jullie de enige 2 die weg moesten???? Miss vonden ze t toch niet zo'n goed plan dat jullie samen zijn? Maar dan nog blijft t niet eerlijk om t zo te spelen, ze hadden beter eerlijk kunnen zeggen hoe en wat en ook graag een poos v te voren.
L8llig zo hoor.

ja idd ,ze hadden het gewoon moeten zeggen of 1 eruit laten gaan...maar beide....
tja wist wel dat ze de "jonkies" aan het opruimen waren......maar had niet verwacht dat ik daar ook onder zou vallen......

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:28

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:

Nee we hebben t idd niet nodig gelukkig want ik zou t ook niet kunnen. Knap v je hoor dat je t volhoud. Maar eh.... niet overdrijven he, ook af en toe een SAS-dag er tussen door doen hahaha.

Neuh.. voorlopig niet SASsen hoor Haha! Als ik daar nu al aan begin... ben net pas vandaag begonnen joh Haha! Tong uitsteken Even door de zure appel!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 12:53

in hun topic staat alles over me twee kanjers.
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 26-02-07 12:56, in het totaal 2 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 12:54

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:13

Prima, wat jij wil Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:30

Zo, ik ben weer thuis, brr wat heb ik het koud!

Bella d'r 'rottigheid' komt vanuit haar rug, die zet ze vast. Moet rijtechnisch opgelost worden.
De buigproeven waren alle 4 negatief. Kan nog goed een nasleep zijn van die sloot van vorig jaar!
Ik heb Metacam gekregen, en verder moet ik haar lang en laag 'trainen'. Aan de longe, en ook onder het zadel. Dan met een touwtje longeren ofzo, en rustig aan, geen racepartijen. Ze mag ook niet meer los, maar wel in de molen. Als ik ga rijden, ook beter eerst 20minuutjes losstappen in de molen...
Dat deed ik dus nooit, vond dat zoiets voor 'luie'mensen hahaha Ik stap liever mijn paard zelf los. Maar in dit geval is het beter voor Bella, want dan kan ik haar, als ik er op ga, meteen 'oppakken', zodat ze haar rug gaat gebruiken!
We gaan er vanuit dat de Metacam zijn werk gaat doen, en als ze daar vanaf is, en ze loopt nog steeds prima is dat toppie natuurlijk! Gaat ze over 2 weken nog steeds niet, of weer niet goed, moeten we verder gaan kijken... Duimen maar weer!

Heb ik nog wat over het hoofd gezien, Cindy? Willemijn? Ik ben altijd hopeloos met dit soort dingen, en vergeet vaak de helft..

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:49

nee ellen niks over het hoofd gezien hoor hahah

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:56

nee hoor Ellen, je hebt alles goed neergezet, hopen dat dit nu allemaal gaat helpen voor d'r Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:55

He, gelukkig Haha!
Morgen ga ik haar dus lekker longeren, en woensdag lekker lang en laag rijden. Haha!
Ik spreek jou nog wel voor ik weg ga donderdag Willemijn. Over de Metacam enzo Knipoog