Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjorsie schreef:Aaahhh wat lieffff echt zo schattig!filmpje: liefde tussen een Bambi en een lief klein konijntje (echt schattig) http://www.youtube.com/watch?v=GwYNmqHswF8
Bikkels zijn jullie.
Dabo schreef:Ik zag je wel vanmiddag hoor Shirley, met die BIG smile op je giegel! hahahahha Ondanks de regen heBikkels zijn jullie.
Dabo schreef:Mogguh!
Nou ik heb Gooiland gebeld, Vanessa komt vanmiddag het kreupelheidsonderzoek bij Bella doen. ik ben benieuwd wat er uit komt!
het houdt niet op bij jullie. Hoe is het nu met Pascha?
Gistereravond mijn galgenmaal gehad in de Mac met Shir, Daan, Thimo en Nancy
Nu 9 weken dieeten... Vanavond geen les helaas want Luc is met vakantie.

)

,bah dat werkloos zijn is ook niet alles hoor! geef mij maar gewoon een baan en inkomen
naadje24 schreef:Vandaag ook het CWI bellen,bah dat werkloos zijn is ook niet alles hoor! geef mij maar gewoon een baan en inkomen

(ja, ik hobby-bij voor mezelf, ben ik dan een 'vrije'ondernemer? hahaha)
Gaat vast lukken, en vast wel snel ook!
Iedereen die ik ken en het dieet gevolgd heeft is echt kilo's afgevallen. Ik weet dat het een crashdieet is en dat is precies wat ik nu even nodig heb, even erg streng zijn voor mezelf en die laatste kilo's wegwerken
Ben met weight watchers al zo'n 12 kg afgevallen maar lukte me niet om verder door te bijten want moet er nog steeds zo'n 6 kg kwijt! Dat ga ik nu gewoon even doen
Mijn collega doet ook mee dus gaat helemaal goedkomen
AnneOmie schreef:Ach als het werktIedereen die ik ken en het dieet gevolgd heeft is echt kilo's afgevallen. Ik weet dat het een crashdieet is en dat is precies wat ik nu even nodig heb, even erg streng zijn voor mezelf en die laatste kilo's wegwerken
Ben met weight watchers al zo'n 12 kg afgevallen maar lukte me niet om verder door te bijten want moet er nog steeds zo'n 6 kg kwijt! Dat ga ik nu gewoon even doen
![]()
Thimo en jij hoeven niet bepaald op dieet dus jullie kennen dat probleem niet, kunnen eerder wat gaan aankomen dan gaan afvallen
ShirleyA schreef:Zijn jullie de enige 2 die weg moesten???? Miss vonden ze t toch niet zo'n goed plan dat jullie samen zijn? Maar dan nog blijft t niet eerlijk om t zo te spelen, ze hadden beter eerlijk kunnen zeggen hoe en wat en ook graag een poos v te voren.
L8llig zo hoor.
ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Ach als het werktIedereen die ik ken en het dieet gevolgd heeft is echt kilo's afgevallen. Ik weet dat het een crashdieet is en dat is precies wat ik nu even nodig heb, even erg streng zijn voor mezelf en die laatste kilo's wegwerken
![]()
Thimo en jij hoeven niet bepaald op dieet dus jullie kennen dat probleem niet, kunnen eerder wat gaan aankomen dan gaan afvallen
Nee we hebben t idd niet nodig gelukkig want ik zou t ook niet kunnen. Knap v je hoor dat je t volhoud. Maar eh.... niet overdrijven he, ook af en toe een SAS-dag er tussen door doen hahaha.
Als ik daar nu al aan begin... ben net pas vandaag begonnen joh
Even door de zure appel! pascha7 schreef:er zijn foto's van pascha in dr topic
viewtopic.php?f=3&t=730907&p=23289719#p23289719
er zijn ook foto's van bo in zijn topic
viewtopic.php?f=59&t=670479&hilit=
voor de liefhebbers