Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:Anoniem schreef:Flurk; mwah, valt wel mee,de roze racefiets houdt het al een aardig tijdje met me uit toch
Peerdje was weer braaf met de les, nu moet ik nog leren m'n rechtervoet naar achter te houden... En te blijven ademen, ook zo'n leuke
ach je krijgt het vanzelf benauwd
wordt eerst rood enz enz
Flurk schreef:Anoniem schreef:ja dan moet ik eerst een andere fiets kopen want deze fiets trekt het al niet meer zo lekker als ik erop ga zitten en wil remmen enzo.. K weet inmiddels ook wat er allemaal scheelt aan m'n fiets trouwens
maar goed dat even terzijde. x)
jij verslijt veel fietsen zeg????
Flurk schreef:Ceriadwen schreef:mooi.. ik ook niet.. niet na krap aan 2 uur slaap van de afgelopen nacht
dan moet je ook stil liggen en diegene naast je met rust laten
Ceriadwen schreef:Nou met Aidan naar de huisarts geweest. Foto's wijzen niets uit, dus nu naar de fysio voor hun mening. En vanaf daar word er een plan gemaakt met welke testen eerst gaan komen.
Op dit moment heeft de huisarts het idee dat het Patello Femoraal Pijn Syndroom kan zijn. Maar Ehler Danlos word ook niet uitgesloten. Ook omdat Chelle een flink aantal symptomen heeft en Ehler Danlos syndroom is erfelijk.
Kortom, we zijn nog niks verder we weten alleen dat het in ieder geval ( goddank) geen botkanker is.
Ceriadwen schreef:Nou met Aidan naar de huisarts geweest. Foto's wijzen niets uit, dus nu naar de fysio voor hun mening. En vanaf daar word er een plan gemaakt met welke testen eerst gaan komen.
Op dit moment heeft de huisarts het idee dat het Patello Femoraal Pijn Syndroom kan zijn. Maar Ehler Danlos word ook niet uitgesloten. Ook omdat Chelle een flink aantal symptomen heeft en Ehler Danlos syndroom is erfelijk.
Kortom, we zijn nog niks verder we weten alleen dat het in ieder geval ( goddank) geen botkanker is.