Muziek vind ik altijd wle fijn, Maar ik vraag me af hoe ze paarden het daar vinden aangezien die boxen zo dicht aan de bak hangen.. Of gaat het dan niet via die boxen die aan de lange zijde van de K-H hangen? Want dat vinden paarden altijd heel spannend, omdat ze het dan ineens harder horen als ze er langs lopen. Dat weet ik nog van vorige keren..
maar Sieb zal denk ik niet snel onder de indruk zijn hoor. Vind het juist fijner met muziek dan zo'n stilte en dat ze paarden een naald kunnen horen vallen.. dan gaan ze op alles spanning maken...
ja precies, dan vallen geluiden langs dekant juist op. En vind het zelf ook wel relaxed met muziek. Deed tijdens het rijden op Fleur ook altijd lekker mp3-speler aan. Volgens mij willen ze de muziek overdag al testen zodat ook kan worden gekeken hoe paarden hierop reageren, maargoed, dat zijn de manegebeesten. Maar mocht tijdens de wedstrijd al snel blijken dat dit geen succes is voor de paarden langs de kant dan doen we hier wel wat mee. Mocht een ruiter echt bezwaar maken dan is er altijd nog een uitknop;) Weet zo niet welke boxen er worden gebruikt. De vorige keer stond er een box bijde deur van de rekenkamer.
Net weer terug van de manege. En en en...we zijn weer 1e geworden! Met 179 punten, da's dan net weer jammer maar de jury vond dat ik hem heel goed aan het rijden had. Hij was alleen nog wat gespannen aan de voorkant dus sommige oefeningen kwamen niet helemaal goed uit de verf. Was nog ff schrikken, ik kwam bij zn stal voor het opzadelen, lag die plat op zn zij met zn oog halfopen. Hij lag echt doodstil en reageerde niet toen ik aan kwam lopen. Hij ligt wel vaker gewoon een beetje te dutten terwijl hij zeg maar rechtop ligt en dan kijkt die altijd wel op. Maar nu dus niet. Dus eerst maar es ff heel voorzichig zn naam geroepen en de staldeur een beetje opengedaan. Gelukkig reageerde hij na een paar tellen wel. Hij lag gewoon lekker een zondagmiddagdutje te houden:P
Vandaag Bo gereden in de buiten bak In het begin was ze nog een beetje stout, maar op het eind was ze wel heel erg fijn.. iig voor een 3,5 jarige dan he Daarna nog lekker een rondje in me eentje door t bos geweest
@ Cil: lief dat je het vraagt. Het gaat nog steeds behoorlijk klote. De tranen kan ik nu wel beter bedwingen, maar ik kan eigenlijk alleen maar aan hem denken. Ben nu bezig op school met verslagen, maar het tempo is er aardig uit. Zo nu en dan lukt het wel aardig, maar het is allemaal nog zo vers. Gelukkig is iedereen heel lief en begripvol en kan ik wel mijn ei kwijt. Het is in principe een pauze om allebei na te denken over wat we willen. Ik weet dat ik er voor 100% voor wil gaan, maar als hij dat niet wilt dan houdt het op. Daarom wil ik hem wel de tijd gunnen om daarover na te denken, al weet niemand natuurlijk hoe lang dat natuurlijk gaat duren. Het liefst zou ik nu naar hem toe gaan om hem te laten weten hoe klote ik me voel en dat ik gewoon niet zonder hem kan, maar ik wil hem nu gewoon die ruimte gunnen. Hoe !@#$%^&*() het nu ook mag voelen...
Heel vreemd, vanmiddag kwam ineens dit nummer in mijn op. Eerder was ik er niet weg van, maar toen ik er net ineens aan moest denken en opzocht via youtube kwam de tranen als een vloedgolf naar buiten. Die tekst, zo passend nu ineens...
He bah Jolien wat vervelend!! Misschien iets om je een beetje op te fleuren, ik heb vorig jaar in dezelfde situatie gezeten, mijn vriend en ik zijn toen ook uit elkaar te gaan om eens goed na te denken over wat we nu eigenlijk willen.. ik was er na 5 minuten al uit, hij heeft een maand de tijd nodig gehad, maar we zijn sinds die maand wel weer ontzettend gelukkig samen
Hi! Ja zo zien we het ook voor ons. Het is in principe een pauze waarin hij de kans krijgt om na te denken wat hij wil. Eigenlijk kan het alle kanten op dus, hoewel ik mijn keus allang heb gemaakt. Ik ga maar van het ergste uit en neem aan dat het helemaal over is, maar het zou natuurlijk top zijn als hij toch wel weer door wil. Had het er vanmiddag ook met een collega over, die zei ook dat het misschien wel nodig was om elkaar een tijdje niet te zien. We hebben elkaar immers 1,5 jaar lang bijna iedere dag gezien.
priscilla
Geplaatst: 24-03-10 16:26
Enne Jo.... Macel is ook nog vrij toch (even grapje kan je wel hebben toch )