Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:33

muiszje schreef:
dat zal een wonder wezen.. wil graag wat aankomen, maar het lukt niet! denk dat ik een niet veel voorkomend probleem heb..

Je mag wel wat van mij hoor Knipoog

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:47

Haha, gaat vanzelf wel over denk ik Knipoog En anders, vooral happy ermee zijn Haha!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:16

Zo alweer een pagina verder Clown
Ga zo maar eens mn bedje opzoeken denk ik..

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:16

ik eet me echt kapot.. veel mensen vragen ook altijd of ik onderhand al niet vol zit..
ik denk dat ik gewoon te veel fiets ofzo.. weet ik veel.
Ik ben er opzich wel blij mee, maar zou toch graag er nog ongeveer 5 kilo bij hebben, ik weeg op het moment 48.. opzich wel ok voor mn lengte maar ben vroeger wel wat steviger geweest, nu pas ik dus al mn broeken niet meer.. ik heb echt een extreme jojo.. niet qua gewicht verschil maar ik kan in een week wel 3 kilo afvallen als ik niet oplet.. en aankomen lukt dan meestal niet zo goed meer..

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:17

ja klopt alano! je kwam me ook al bekend voor haha
Mascha rijdt zo af en toe inderdaad mijn paard, bespaart mij weer wat energie enzo.
Zo af en toe geeft ze me ook les om me weer eens te wijzen op mijn eeuwig voorover gebogen zitten en m'n hakken optrekkerij.
Mendi ik zou jou zeker nog op wennekers Haha! En dan gaan we lekker buitenritten maken en veyton vooral een beetje verkeers en bosmak maken. En vooral tractormak!
jeetje wat is dat irritant zeg! Meneer hoeft maar een tractor te horen of hij wordt al een balletje. Vandaag ook weer!
Ben na het rijden lekker aan de hand langs álle tractoren gelopen en uiteindelijk durfde meneer er zélf naartoe te gaan en het enge monster te besnuffelen. Hopelijk is dat stap 1 van het tractormak worden....
Hey tinkie! ik ken jou al Lachen jij staat toch bij nico?! Ik rij er altijd langs als ik richting kinderboerderij ga en zie hem dan meestal lekker in de wei staan met zijn vriendje.
Muiszje ik heb ook nog wel wat kilootjes voor je Lachen gratis af te halen!!!
nou mensen ik ga sjlapen.. Morgen weer vroeg op! Ik ga morgenmiddag lekker naar het strand toen en bruin bakken voor zover het nog ff kan in Nederland. trusten iedereen!!
xxxxx

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:17

maargoed, ik ga slapen, morgen tot 5 uur naar school... (tussendoor gelukkig wel naar peps:) bye!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:18

mensen ik ga slapen; niet teveel kletsen he. Al moesten de pagina's wel vol zodat er een andere titel kon komen; hmm dilemma

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:21

ik ga ook slapen Dromen truste iedereen! Gaaaap

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:21

trusten!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:23

Morgen mn eerste stage dag! Ga maar snel naar bed..
Trusten !

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:24

muiszje schreef:
ik eet me echt kapot.. veel mensen vragen ook altijd of ik onderhand al niet vol zit..
ik denk dat ik gewoon te veel fiets ofzo.. weet ik veel.
Ik ben er opzich wel blij mee, maar zou toch graag er nog ongeveer 5 kilo bij hebben, ik weeg op het moment 48.. opzich wel ok voor mn lengte maar ben vroeger wel wat steviger geweest, nu pas ik dus al mn broeken niet meer.. ik heb echt een extreme jojo.. niet qua gewicht verschil maar ik kan in een week wel 3 kilo afvallen als ik niet oplet.. en aankomen lukt dan meestal niet zo goed meer..

Ik ken het wel, ben binnen 3 weken 5 kilo afgevallen, was eerst wat stevig, nu dus niet meer. Echt al mijn kleren zitten te ruim Lips are sealed
Als ik jouw was zou ik toch eens naar een dietist gaan, kan echt helpen!

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 23:07

Hey mensen,

Ben net thuis (MOEEEE)......
Waarin zijn jullie het niet eens met Pieter? Ik kan wel wat gokken maar toch....
Rijden er veel van jullie dressuur? Van wie hebben jullie les? Mischa, vriendin alias Mischa Koot alias dressuurruiter Lachen, zei dat haar zus Barbara Koot ook hier in de buurt les gaf.... Ik wilde haar misschien wel ff bellen....

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 23:17

Druk, druk, druk Hyper!

Hoi Zita, heb je de foto's van Sander zijn feestje al gezien?

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:21

Nee!! waar staan ze? Op je site?

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:24

Leuk man!!! Echt goed gelukt!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:45

Wat ik van Pieter gezien heb is op het gebied van springen kan hij prachtig bouwen maar leert weinig techniek aan. Op het gebied van dressuur; dat wijken (zogenaamd duits wijken als je de inzet goed zou doen) mag niet zo dichtbij de wand om 2 redenen het paard wijkt dan niet voor je hulp maar gaat in een bochtje lopen omdat het niet anders kan en kan zijn kaak breken als hij zich een keer verzet en wel tegen de wand aan komt. Verder is hij (net als vele lesgevers op wennekers) keihard voor de paarden; veel zweepgebruik om het paard over zijn tempo te jagen.

Zo dit was mijn onbescheiden mening

Maar ik moet toegeven dat ik op wennekers van wat iki gezien heb, maar weinig goede instructie gezien heb.

Als ik weer op wennekers zou staan zou ik les nemen bij Danielle van Aalderen heb ooit toen ik nog in het oosten woonde een clinic bij haar gereden en dat deed ze zo leuk en zij woont in purmerend dus dan wil ze vast hier wel heen komen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:54

Het is maar net wat je wil. Ik denk dat je van heel veel instructeurs een goede basis kan leren maar wil je echt verder en hoger de dressuur in dan red je het niet met een basisinstructeur.
Voor mij is en blijft het een hobby en, buiten het feit dat ik die Pieter (nog) niet ken, is het voor mij niet belangrijk wie mij les geeft als ik en mijn paard er maar plezier in hebben.
Ik ben meer een recreatieruiter die nog wel eens wat wil dressuren, maar het is geen doel op zich.

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:04

Mendi schreef:
Het is maar net wat je wil. Ik denk dat je van heel veel instructeurs een goede basis kan leren maar wil je echt verder en hoger de dressuur in dan red je het niet met een basisinstructeur.
Voor mij is en blijft het een hobby en, buiten het feit dat ik die Pieter (nog) niet ken, is het voor mij niet belangrijk wie mij les geeft als ik en mijn paard er maar plezier in hebben.
Ik ben meer een recreatieruiter die nog wel eens wat wil dressuren, maar het is geen doel op zich.

maar als je dan toch les neemt....neem dan gelijk een goede Haha! Knipoog

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:05

Joki schreef:
Wat ik van Pieter gezien heb is op het gebied van springen kan hij prachtig bouwen maar leert weinig techniek aan. Op het gebied van dressuur; dat wijken (zogenaamd duits wijken als je de inzet goed zou doen) mag niet zo dichtbij de wand om 2 redenen het paard wijkt dan niet voor je hulp maar gaat in een bochtje lopen omdat het niet anders kan en kan zijn kaak breken als hij zich een keer verzet en wel tegen de wand aan komt. Verder is hij (net als vele lesgevers op wennekers) keihard voor de paarden; veel zweepgebruik om het paard over zijn tempo te jagen.

Zo dit was mijn onbescheiden mening

Maar ik moet toegeven dat ik op wennekers van wat iki gezien heb, maar weinig goede instructie gezien heb.

Als ik weer op wennekers zou staan zou ik les nemen bij Danielle van Aalderen heb ooit toen ik nog in het oosten woonde een clinic bij haar gereden en dat deed ze zo leuk en zij woont in purmerend dus dan wil ze vast hier wel heen komen

danielle lijkt me ook erg goed.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:06

Tja ik ben gewoon een verwende ruiter+ ik rijdt al vanaf mijn 12de bij een topinstructeur en zodra ik echt met springen begon had ik ook weer een zeer gedegen instructeur te pakken, dus ja ik accepteer weinig van instructeurs

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:13

Danielle zou denk ik voor mij niet werken omdat ik in een heel ander systeem heb leren rijden.... maar misschien moet ik niet mutsen en het een x proberen. Eerst maar is mies bellen...

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:22

Morgen luitjes Doei!

Casjuh....klopt,ik sta bij Nico en die 2 pony's zijn inderdaad mijn grote trots Haha! .Geef eens een brul als je langskomt of als je mij ziet rijden(en vertel ff dat je Casjuh bent van bokt met mijn grijze geheugen Clown )Leuk!!

Muiszje...uhm...heb jij wel eens naar je schildklier laten kijken??Als dat ding niet goed werkt kun je ook oa last hebben met je gewicht.Hoeft niet natuurlijk,maar uitsluiten is wel verstandig.

Verder staat er weer veel pony op het programma vandaag...ga dus ook maar weer een beetje opschieten Tong uitsteken

Groetjes,Tinky

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:25

Zietje ik heb juist wel volgens dat systeem leren rijden, dus daarom past danielle bij mij, maar de eerste keer bij iedere instructeur is niet miepen gewoon proberen en dan zeggen of je denkt dat het wat kan worden. Wat in het begin niet bevalt bevalt later ook niet

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:25

Het is vandaag de 13e.. heb net al mijn koffie over mijn bureau gegooid Boos!
Ik ga vandaag maar heel voorzichtig doen Clown

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:33

Grijns...zo bijglovig??Nah...voor velen hoeft het de 13e niet te zijn om koffie over het bureau heen te gooien hoor Haha!
Ik heb trouwens volgens een heel ouderwets systeem leren rijden....paarden goed losrijden en vanuit ontspanning oefeningen gaan doen.Tegenwoordig zie ik vaak dat paarden in de krul getrokken de bak binnenkomen Clown ...gasten krijgen les van een nieuwe lading uit Deurne.Zijn de paarden van nu anders dan die van vroeger??Kun je die vanuit stal meteen in de krul trekken en dan zo het hele uur rijden Clown
Vind niks hoor...maar goed.Ik heb zelf dan ook al een flinke tijd geen les meer gehad...hoor bij de stapel hopeloze gevallen denk ik Haha!
Kan het niet meer hoor...uur rondjes crossen in de bak...je komt nergens...gaat nergens heen...uhm...getver niks meer voor mij...Ik gaat wel lekker polderklossen met de ijsberen Haha!

groetjes,Tinky