muiszje schreef:dat zal een wonder wezen.. wil graag wat aankomen, maar het lukt niet! denk dat ik een niet veel voorkomend probleem heb..
Je mag wel wat van mij hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
muiszje schreef:dat zal een wonder wezen.. wil graag wat aankomen, maar het lukt niet! denk dat ik een niet veel voorkomend probleem heb..
En anders, vooral happy ermee zijn

En dan gaan we lekker buitenritten maken en veyton vooral een beetje verkeers en bosmak maken. En vooral tractormak!
jij staat toch bij nico?! Ik rij er altijd langs als ik richting kinderboerderij ga en zie hem dan meestal lekker in de wei staan met zijn vriendje.
gratis af te halen!!!
truste iedereen!

muiszje schreef:ik eet me echt kapot.. veel mensen vragen ook altijd of ik onderhand al niet vol zit..
ik denk dat ik gewoon te veel fiets ofzo.. weet ik veel.
Ik ben er opzich wel blij mee, maar zou toch graag er nog ongeveer 5 kilo bij hebben, ik weeg op het moment 48.. opzich wel ok voor mn lengte maar ben vroeger wel wat steviger geweest, nu pas ik dus al mn broeken niet meer.. ik heb echt een extreme jojo.. niet qua gewicht verschil maar ik kan in een week wel 3 kilo afvallen als ik niet oplet.. en aankomen lukt dan meestal niet zo goed meer..

, zei dat haar zus Barbara Koot ook hier in de buurt les gaf.... Ik wilde haar misschien wel ff bellen....
Mendi schreef:Het is maar net wat je wil. Ik denk dat je van heel veel instructeurs een goede basis kan leren maar wil je echt verder en hoger de dressuur in dan red je het niet met een basisinstructeur.
Voor mij is en blijft het een hobby en, buiten het feit dat ik die Pieter (nog) niet ken, is het voor mij niet belangrijk wie mij les geeft als ik en mijn paard er maar plezier in hebben.
Ik ben meer een recreatieruiter die nog wel eens wat wil dressuren, maar het is geen doel op zich.
Joki schreef:Wat ik van Pieter gezien heb is op het gebied van springen kan hij prachtig bouwen maar leert weinig techniek aan. Op het gebied van dressuur; dat wijken (zogenaamd duits wijken als je de inzet goed zou doen) mag niet zo dichtbij de wand om 2 redenen het paard wijkt dan niet voor je hulp maar gaat in een bochtje lopen omdat het niet anders kan en kan zijn kaak breken als hij zich een keer verzet en wel tegen de wand aan komt. Verder is hij (net als vele lesgevers op wennekers) keihard voor de paarden; veel zweepgebruik om het paard over zijn tempo te jagen.
Zo dit was mijn onbescheiden mening
Maar ik moet toegeven dat ik op wennekers van wat iki gezien heb, maar weinig goede instructie gezien heb.
Als ik weer op wennekers zou staan zou ik les nemen bij Danielle van Aalderen heb ooit toen ik nog in het oosten woonde een clinic bij haar gereden en dat deed ze zo leuk en zij woont in purmerend dus dan wil ze vast hier wel heen komen
.Geef eens een brul als je langskomt of als je mij ziet rijden(en vertel ff dat je Casjuh bent van bokt met mijn grijze geheugen
)Leuk!!
...gasten krijgen les van een nieuwe lading uit Deurne.Zijn de paarden van nu anders dan die van vroeger??Kun je die vanuit stal meteen in de krul trekken en dan zo het hele uur rijden