Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
een beetje
*
Kunnen er al goed vlechtjes in?

Echt hoor, stonden ze daar met zn vijven op rij op een meter afstand voor de man om naar zn leuter te kijken. Tranen over mijn wangen!
En volgens mij kreeg je een "op kamers" safari-mand toch? Maar wat er nu precies allemaal inzat...
Kom je morgen toevallig ook nog op stal? Heb nog wat voor je!

Hoezo verandering. Waar is je echte tuin Thirz?! Tis dat jouw katten er in lopen en dat ik je huis herken maar anders! Hij is echt heel mooi zo!
Heeeel goed brain! hihi, nee goed gedaan hoor Thirz
Hebben wel weer even gezellie gebabbeld
was lang gelee! En tsja, dan ontstaat er zulke praat.. dat heb je bij ons
Hihi, ach we zijn de jongsten, dus dan mag dat hè 
haha. Waarom moet dat dan ook langs een weg
Ja, ok het is voor mannen wat makkelijker, maar om t dan maar gewoon overal te gaan doen. Nouja, hij weet nu tenmiste dat je t beter nie aan de rand van een paardenwei moet doen als je nie zo bekeken wil worden

Ben je toch niet van het lachen de sloot ingereden? 
Bianz schreef:Vakantie!!! Hihi ik wil niemand jaloers maken hoor![]()
Ik wil je niet jaloets maken hoor...

wat een verbetering zeg! Super 
dat komt morgen dus wel haha.
Ik heb wel een héle week, om van Orson te genieten en m'n tikwerk af te maken. Ben ik ook al heel blij mee 
Kims schreef:Super? hoeveel weken heb jij vakantie? Ikke 26Ik wil je niet jaloets maken hoor...
![]()
Ben benieuwd wat Nous van m vind! Citaat:Vakantie!!! Hihi ik wil niemand jaloers maken hoor
*en tikwerk.. maargoed, das bijzaak
* Ik heb al bedacht dat ik volgende week zaterdag even met Marieke mee ga naar stal. Wordt weer eens tijd dat ik Jade bewonder én dan staat Orson er natuurlijk ook

Ik vind m niets! Maar leuke nieuwe ava Anne!
Ik ben dan al op weg naar Raalte. Dus wordt deze week erg lastig...vrijdag de 13e doen? Of ben je bijgelovig?
Kreeg om 10:15 uur al door dat ze nog maar 30 km van Vlissingen verwijdert waren, dus dat was onverwachts al snel! Meteen uitgeladen en in z'n stal gezet. Hij was gesedeert, dus lekker rustig haha! Daarna een half uurtje over het erf gewandelt en hem in de wei gezet. Hij staat met een apaloosa die er ook nog maar 3 dagen is in de wei om te wennen voor hij bij de kudde kan. Nu kan ik gaan genieten van mijn eigen paard... echt zo gek nog! Het gevoel moet nog een beetje komen geloof ik! Wel heel leuk dat bijna iedereen hem gaaf vindt: stond al te gloeien van trots
Vanavond rond half 9 ga ik hem nog even longeren (ff kijken of hij weer helemaal de oude is na het sederen) en dan morgen er op!! Jippiee ik kan niet wachten! Vannacht bijna niet geslapen van de spanning, dus vannacht lekker slapen en dromen over een toffe rit
Hihi... zo leuk!!
In die tussentijd vermaak je ons gewoon met leuke foto's!
Whaaa! Lijkt me zo onwerkelijk als je dan ineens je paard hebt. Dat gevoel had ik al, als ik me voorstelde hoe t zou zijn als k Marieke was, toen ze íneens Jade gingen halen en Marieke plots echt eigenaar was van der eigen paard. Dacht dat het toen misschien kwam door het plotselinge, maar bij jou heb ik datzelfde gevoel
Dus denk gewoon dat t onwerkelijk is in t begin
Wel heel gaaf!
vond t tijd voor een andere ava. Zo heel zonnig is t nou ook nie meer hier in Nederland. Ofja, wel zonnig in Nederland, maar niet híer in Nederland