Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:19

Als er een x een plekje vrij is dan hoor ik wel ,kijk miss kan t dan ofzo om en om een keer Silly (want zag dat die ook wilde) en een x Regina
Maar komt wel goed we komen er vast wel uit,ik hoor t vanzelf wel
Enne ik wil met de tijd ook graag zelf naar buiten met Gold dus hier nog een gegadigde (ik ben alleen nie zo,n held )

groetjes

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:44

ik wil zelf ook een keer met unox naar buiten, en doe dat liever
eerst zelf voordat ik melis mee laat gaan, want weet niet hoe hij
is buiten he . En aangezien ik zelf ook niet echt een held
ben wil ik graag een keer mee als er meerdere naar buiten gaan.

Dus natas we gaan ervoor .

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:03

Ik ga regelmatig naar buiten en er kan altijd een "beginner" mee. We kunnen dan van tevoren afspreken wat we wel en niet doen. Ik vind het wel prettig, dat degene die mee gaat, de beginselen van het rijden flink onder de knie heeft !
Met Warenko kan je een baby het bos in sturen, als die baby hem kan houden, tenminste..

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:21

nou san dan gaan jullie toch gewoon een keertje met ons mee *of andere stalgenoten * vesra doet het nu ook goed buiten, alleen vind ze brommers die 10x langsrijden eng...

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:17

Ahh weet je wat t is,ik heb genoeg buiten gereden zelfs wel eens op Gold en ik weet dat Gold heel braaf is en ik kan der echt wel houden ,maar tis die stomme onzekerheid he
Ik heb ook wel strandritten enz gemaakt,en Sandra ook ,maar die trut heeft mij bang gemaakt haha nee hoor San was een geintje
we hebben echt wel veel buiten ritten gemaakt ,maar eigenlijk sinds ik Gold heb ben ik wat truttiger geworden
En daar moet ik juist weer overheen komen ,maar dat ga ik ook proberen ,en dat gaat zeker lukken als ik eerst met een rustig paard mee naar buiten ga

Zo vandaag Gold lkkr in de paddock gestaan met de paarden van Sily (beer en ??? )
Daarna nog een tijdje met Unox en die viezerikken hebben gewoon sex gehad in de paddock,,schandalig gewoon
Maar voor de rest hadden ze t wel naar hun zin ,ik moet trouwens zeggen dat Gold zoooo braaf is ze doet gewoon alsof ze nooit weg is geweest ,dus dat vind ik wel schattig hihi *lief knuf*

nou groetjes maar weer

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:38

Nou, ik ben een weekendje weg en er gebeuren gelijk allemaal dingen... Maar goed, die drukte is voor mij momenteel toch alleen maar net iets te veel Ik heb het zo vreselijk druk, dat ik blij ben als ik aan Kola toe kom ! Die momenten wil ik dan ook echt even aan haar besteden... dus stalgenoten... als mijn stage in Juli is afgelopen ben ik weer wat aanweziger

Tot vanavond

Ben erg benieuwd naar al het nieuwe spul...

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:48

Beer en Par (volledige namen worden bijna niet gebruikt )

Anoeska ik ga wel weer een keer met die van jullie mee, voorlopig gaan we lekker ontspannen van de nieuwe omgeving genieten en relaxed rijden, na mijn vakantie gaan we dan weer hard aan de slag met dame en heer.
Nicky heeft geen vakantie, verzorgster belde net en die is gaan longeren met hem

En ze heeft al een nieuwe kennis opgedaan vertelde ze aan de telefoon, het meisje die bij Vesra hoort (ja weet dus nog geen namen )

Jetta de grondbeginselen ken ik wel hoor
En in principe kan alles, alleen moet jij mijn paard vangen als ik er af kletter

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:12

Ken het gevoel van onzekerheid ook heel goed Goldflower!!! Daarom was ik zo hyper na mijn geslaagde buitenritje met Robin!
Gewoon alles op je eigen tijd doen en lekker met een rustig paardje (en mens )naar buiten!! Komt vast goed!!!
Straks les, ben benieuwd hoe dat gaat vandaag!!!
Groetjes en iedereen nog een fijne dag/avond!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:06

Afbeelding
Par op de vlucht voor Unox
Afbeelding
Heel even een heel klein beetje rust
Afbeelding
Beer voelt zich bedreigd
Afbeelding
En Beer zijn mislukte steiger actie

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:04

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:51

Hihi leuke foto,s hoor
En nog ff dooroefenen voor Beer en dan kan je mooie steigerfoto,s van hem maken
Nee hoor is een lkkr stel die Beer en Par,en natuurlijk Goldie en Unox

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:01

Leuke foto's... Handig heb ik meteen bijna alle nieuwe paarden gezien

Zullen jullie vanavond op mijn Kolatje passen? Dan kom ik morgen weer!

Tot morgen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:14

Sily schreef:

Jetta de grondbeginselen ken ik wel hoor
En in principe kan alles, alleen moet jij mijn paard vangen als ik er af kletter

Nou, Sil, jij mag mee, hoor!
Ik bedoelde meer de wat onzekere beginners onder onze stalgenoten, snappie?
Ik vang Par wel, als ik haar tenminste kan inhalen met Warenko......och, Haffies duiken meestal meteen het gras in, toch??

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:19

Gisteren een super les gehad met Robin en vandaag voor het eerst bitloos gereden! Hij was super braaf en reageerde er heel goed op!
Was echt heel leuk!!!
Daarna lekker los gezet en ook maar laten staan want toen ik hem eruit wilde halen kwam net Caramba erbij en dat vindt hij altijd wel gezellig!
Straks komt Joke nog een keer zijn oog zalven en ik hoop echt dat de DA vrijdag zegt dat het niet meer hoeft want het wordt iedere keer moeilijker!
Iedereen nog een hele fijne dag!!!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:26

hoi,

o lekker joh dat het goed ging bitloos.
en idd maar hopen dat die zalf snel niet meer hoeft want robje vind er niet echt meer wat aan,
maar goed ik zit effe achter de pc en ga zo weer liggen zit nou met een nekkraag om (ik zie er niet uit dus nu) krijg je een plofkop van hihi.
maar goed ben iig blij dat ik lorre heb en de lieve mike die verna 2x per week rijden wil.
en ehm nousch we gaan me daar toch lachen donderdag.
neemt iemand een fofotoestel mee.

gr shir

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:46

ja hihi!!! wordt echt leuk!!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:44

ben geloof ik ook een beetje dyslecties ik met mijn fofotoestel moet dus zijn fototoestel

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:00

Jetta schreef:
Nou, Sil, jij mag mee, hoor!
Ik bedoelde meer de wat onzekere beginners onder onze stalgenoten, snappie?
Ik vang Par wel, als ik haar tenminste kan inhalen met Warenko......och, Haffies duiken meestal meteen het gras in, toch??

Ik BEN onzeker
Zou wel fijn zijn als Par meteen het gras in zou duiken, maar geef je niet veel kans eigenlijk
Ze is tot nu toe aan de hand 2 keer uitgebroken toen ik haar net had, dook niet het gras in maar zette het op een rennen.
Gelukkig miste ze iemand na een meter of tien en kwam even hard weer terug rennen

Maar weet niet of ze dat zou doen als ik er naast geploft ben.
Maar misschien heeft ze eindelijk door dat stoere hafjes niet meer overal van schrikken

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 08:50

Goedemorgen allemaal

gisteren in de voerbak van Spetter toch een melkkies gevonden. Ik heb het even opgezocht op internet. Hier komt de link waar ik een foto heb gevonden van de melkkies van Spetter. Het is toch één van de achterste kiezen en na wat gespeur op het internet blijkt toch dat ze al heel vroeg beginnen met het wisselen van de kiezen. De voortanden enzo zijn als één van de laatste aan de buurt. Hier is de link voor degene die gisteren het "ding" hebben gezien......
www.equinedentist.nl/waarom.htm Dan links in het rijtje foto gallery aanklikken en naar een schedel van het veulen scrollen en daar zie je de foto.
Toch laat ik de da. voor de zekerheid zijn gebit maar even nakijken, of het wisselen wel goed gaat.

Groetjes Karin

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:08

Hey Karin, Wat leuk wordt ie eindelijk een echte vent ipv een jongetje... Volgens mij kan de DA er niet zo veel aan zien aan het wisselen...wel moet je zelf goed opletten dat er geen half loszittende tanden zitten... zodra hij dit heeft komt de DA deze verwijderen

Vanavond ga ik lekker rijden... En 2e paasdag weer eens even lekker weg... naar Madestein... is alweer zo lang geleden

Ik heb trouwens op bokt iemand gesproken die Kola kent van vroeger... ze was toen altijd al zo'n schatje... Niets veranderd dus

Tot vanavond

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:34

hi,

nou ik heb nog helemaal niets van verna.
pas zat er wel een tand los en ik dacht nog zal ik.....
maar nee heb het niet gedaan, maar wie weet laat ze ook nog eens iets liggen in de voerbak.
en ehm het is heerlijk weer hier. lekker zonnetje,
gisteren trouwens ook en toen heeft het onwijs geregent hoorde ik lorre was een verzopen kat hihi terwijl het hier haast niet geregent heeft,
nou tot morgen maar weer effe verna weer lekker aan het werk laten zetten.

gr shir en geef verna een knuf als er toevallig iemand in de buurt is.

gr

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:09

Zo *o/* , gisteren heerlijk gereden.. even naar de zandvlakte geweest... Kola was echt niet te houden Ze moest en zou haar benen strekken... volgens mij ben ik lang niet zo hard gegaan ...Was blij dat het nog een beetje licht was

Groetjes

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:13

duckie schreef:
Zo *o/* , gisteren heerlijk gereden.. even naar de zandvlakte geweest... Kola was echt niet te houden Ze moest en zou haar benen strekken... volgens mij ben ik lang niet zo hard gegaan ...Was blij dat het nog een beetje licht was

Groetjes

O lekker he dat je heerlijk naar buiten kan met zo een brave pony.
nog even en dan ga ik het ook weer wagen met verna,

nou ik ga zo werken heb een examen en waarschijnlijk MOET ik meerijden het is een marokaan en die mogen niet alleen met een man de pad op echt balen maar goed.

gr shir en tot vanaovnd

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:26

Ja, Annelore is gisteren ook naar buiten geweest en volgens mij is dat ook erg goed gegaan (Nous weet er meer van want die was erbij )

Is inderdaad heerlijk buiten rijden.... zou er niet aan moeten denken om heel de tijd in de bak te rijden (maar ja... zo ben ik )

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:34

duckie schreef:
Ja, Annelore is gisteren ook naar buiten geweest en volgens mij is dat ook erg goed gegaan (Nous weet er meer van want die was erbij )

Klopt Verna was erg braaf, liep inhet begin zelfs voorop
Wij zijn zelfs 2x over een brug gelopen en ook dat deed ze superbraaf, maar ja wat wil je met 2 stoere mannen erbij Biz en Ko

En shir succes met je examen