Maar komt wel goed we komen er vast wel uit,ik hoor t vanzelf wel

Enne ik wil met de tijd ook graag zelf naar buiten met Gold dus hier nog een gegadigde (ik ben alleen nie zo,n held )
groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. En aangezien ik zelf ook niet echt een held
wil ik graag een keer mee als er meerdere naar buiten gaan.
.
* vesra doet het nu ook goed buiten, alleen vind ze brommers die 10x langsrijden eng... 
nee hoor San was een geintje 

Maar goed, die drukte is voor mij momenteel toch alleen maar net iets te veel
Ik heb het zo vreselijk druk, dat ik blij ben als ik aan Kola toe kom
! Die momenten wil ik dan ook echt even aan haar besteden... dus stalgenoten... als mijn stage in Juli is afgelopen ben ik weer wat aanweziger
)
)
)naar buiten!! Komt vast goed!!!

.

Sily schreef:
Jetta de grondbeginselen ken ik wel hoor![]()
En in principe kan alles, alleen moet jij mijn paard vangen als ik er af kletter
Jetta schreef:Nou, Sil, jij mag mee, hoor!![]()
Ik bedoelde meer de wat onzekere beginners onder onze stalgenoten, snappie?![]()
Ik vang Par wel, als ik haar tenminste kan inhalen met Warenko......och, Haffies duiken meestal meteen het gras in, toch??
Volgens mij kan de DA er niet zo veel aan zien aan het wisselen...wel moet je zelf goed opletten dat er geen half loszittende tanden zitten... zodra hij dit heeft komt de DA deze verwijderen
En 2e paasdag weer eens even lekker weg... naar Madestein... is alweer zo lang geleden
Niets veranderd dus
Ze moest en zou haar benen strekken... volgens mij ben ik lang niet zo hard gegaan
...Was blij dat het nog een beetje licht was
duckie schreef:Zo *o/* , gisteren heerlijk gereden.. even naar de zandvlakte geweest... Kola was echt niet te houdenZe moest en zou haar benen strekken... volgens mij ben ik lang niet zo hard gegaan
...Was blij dat het nog een beetje licht was
![]()
Groetjes
)
(maar ja... zo ben ik
) duckie schreef:Ja, Annelore is gisteren ook naar buiten geweest en volgens mij is dat ook erg goed gegaan (Nous weet er meer van want die was erbij)
Verna was erg braaf, liep inhet begin zelfs voorop
Biz en Ko