Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Oke mijn lijstje van de BN'ers die ik gezien heb:
* Ferry Doedens(Hij praatte ook tegen me, al was het alleen: wat is het? Toen ik hem vroeg of die een lekker hapje wilde
)
* Rick van gtst (hij is echt grappig haha. Ik stond met die hapjes voor ze neus, hij duikt er meteen bovenop en zegt die: oh lekker eten, je bent mijn reddende engel. Haha)
* Rikki van gtst (vond haar wat verwaand, beetje jammer)
* Nuran van gtst
* Gigi Ravelli (Lorena van gtst. Met haar staan we dus ook nog op de foto. Ze had echt een super mooie jurk aan met een sleep en daar stond ik per ongeluk op, vond ze gelukkig niet erg. Ik ging dus aan haar vragen of wij van La Cubanita met haar op de foto mochten, mocht meteen! En toen zei ik dr ook dat ze echt een prachtige jurk aan had. Ze is echt heel aardig en echt super mooi!)
* Jan Kooiman (whoot whoot, wát een lekker ding zeg!! Ik en Juul hadden hem nog niet gespot en dus gingen die andere meiden ons zeggen waar die was, achteraan de gang, dus hop wij weer snel een tree gepakt en wij weer op zoek en toen stond die daar! Hij hoefde alleen geen hapje van me haha, maar omg ik heb gewoon tegen Jan Kooiman gepraat haha)
* Rick Engelkes (nu ik een foto zie herken ik dat ik hem gezien heb maar ik wist dus niet wie het was haha)
* De tweeling uit Spangas (die aten veel! Echt ze pakten zo twee dingen tegelijk en ik hoorde van die andere meiden dat ze bij hen ook maar door bleven eten)
* Nog een andere uit Spangas, die herkende ik van gezicht maar verder weet ik er ook niks van
* Jim Bakkum (whoot whoot, ook al zo'n enorm lekker ding! Heel bescheiden en rustig was die)
* Simone Kleinsma (vond haar ook wat verwaand)
* Lone van Roosendaal (ken ik ook niet maar nu ik haar foto zie herken ik dr)
* Kim Feenstra (wát een mooie vrouw zeg! Súper slank en ze had echt een prachtige jurk aan!! Mijn collegaatje is met haar op de foto geweest)
* Gaby Blaaser
* Mimoun Ouled Radi (die meedeed aan sterren dansen op het ijs)
* Paul Turner (hij was de eerste die ik zag. Ik tuurde door het kiertje de zaal in en toen deed een medewerker de deur open en zei die je mag wel gewoon kijken hoor en toen keek ik opzij en zag ik zwart met rood haar en toen dacht ik hmmm dat kan maar 1 iemand zijn haha, hij was samen met een jongen die ik ook herkende maar ik weet even niet meer waarvan)
* Freek Bartels
* Desi van Doeveren (de vriendin van Sjoerd uit gtst, deed ook mee aan the voice)
* Britt Dekkers
* Ivar Oosterloo (van the voice)
* Patrick Martens
* Maurice Wijnen
* Een bekende visagist waar ik de naam niet meer van weet
Uuuhhmmm en volgens mij ben ik er nog heel wat vergeten en heb ik de helft niet herkend!