Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:33

_sandra schreef:
Word vast wel nieuwe spelling!!!!!

Zo ontstaan wel de meeste nieuwe spellingen, dus zo gek is het nog niet! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:45

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Nee, Heleen haar man fietst voor Join4Energy. Een stichting die zoveel mogelijk geld probeert op te halen voor wetenschappelijk onderzoek naar energiestofwisselingsziekten.

Ok, dan haal ik wel heel veel door elkaar.
Maar ook hij gaat de Mont Ventoux op. (dacht ik)

wordt druk op de berg

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:50

meelen schreef:
Ik heb alle paasspulletjes van m'n moeder hier (gaat m'n vader toch niks mee doen).
Wat een zooitje troep zeg hahaha. Ik ben alles aan t uitzoeken en dan zet ik het maar op marktplaats. Er zijn altijd wel mensen die paasdingetjes in elkaar knutselen. Weggooien kan altijd nog.
Ga ik later in het jaar de kerstafdeling wel doen hahaha

en natuurlijk ook je eigen huis en tuin versieren

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:58

even snel bij gelezen.
Vandaag niet veel buiten geweest. Eerst naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de foto's.... overbakken is het advies (zou mijn vader hebben gezegd, maar die zegt door zijn Afasie niet zo veel meer)
voet ..... opereren.....maar zolang het kan houdt ik het uit..... Rowan moet eerst wat groter zijn, schijn nl 4 mnd te moeten rekenen. en dan heb ik ook nog een gipsen poot. als ik zo ver ben kan ik bellen...

Voor mijn heup (metaalslijpsel) moet ik door de ctscan en een echo (1 april en is geen grap, 11 april de uitslag)

mijn knie gaat weer een serie injecties krijgen en wel op 12, 19 en 26 april

en mijn rug, daar zit ook artrose (niks aan te doen) maar dat moeten de spieren op gaan vangen en met het trainen daarvan ben ik hard bezig.

en vanmiddag de belastingaangifte voor mijn ouders ingevuld. Gaat toch altijd veel tijd in zitten, vooral omdat ik nog een hoop uit moet zoeken. Heb nu meteen lijsten voor mijn moeder gemaakt waar ze alles op kan noteren. Scheelt mij een hoop uitzoekerij.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 18:00

en dan gaan we zo maar weer eens naar het zwembad voor de snorkelles. Rowan wil dus helemaal niet meer heen. Nou badmens je wordt bedankt... een kind wat zoveel plezier in het zwemmen had heb je mooi lopen vergallen door je zo ondidactisch op te stellen (en dat was niet de eerste keer). Hoop dat de leiding er straks is, heb nog wat te bespreken met ze...... maar ga het maar eerst netjes proberen....

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 19:01

winnitou schreef:
even snel bij gelezen.
Vandaag niet veel buiten geweest. Eerst naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de foto's.... overbakken is het advies (zou mijn vader hebben gezegd, maar die zegt door zijn Afasie niet zo veel meer)
voet ..... opereren.....maar zolang het kan houdt ik het uit..... Rowan moet eerst wat groter zijn, schijn nl 4 mnd te moeten rekenen. en dan heb ik ook nog een gipsen poot. als ik zo ver ben kan ik bellen...

Waarom moet je 4 maanden rekenen :o? :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 19:02

Ben ik lekker vervelend he vandaag hahaha

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 19:03

Maarreh, je zit er maar mooi mee allemaal Anke.
Vind je wel een topper hoor, dat je toch al die dingen blijft doen die je doet. +:)+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 19:06

Wij hebben net onze nieuwe auto opgehaald *\o/* *\o/* *\o/*
Gaan we eindelijk goedkoop rijden hihihi, als we hem vorige maand al hadden gehad, had het ons 300 eurie aan brandstofkosten gescheeld.
Vanaf nu, geen wegenbelasting niet zoveel bijtelling meer. (14%)

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:12

meelen schreef:
Gaan we eindelijk goedkoop rijden hihihi, als we hem vorige maand al hadden gehad, had het ons 300 eurie aan brandstofkosten gescheeld.

kijk dat is mooi.
ga je centjes overhouden hihi

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:54

Nou Anke, dat overbakken zou toch niet zo gek zijn ;)

Het klinkt toch niet allemaal even lekker hoor.
Sterkte ermee.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:59

Ik ben vandaag heerlijk veel in het zonnetje bezig geweest.
Vanmorgen naar stal en uitgemest, en No wat extra lekkers gegeven.
Hij is tenslotte jarig vandaag. :D Vanaf vandaag mag ie brommer rijden :)

Tussen de middag lekker buiten een broodje gegeten.
En 's middags heel lekker in de buitenbak gereden. Heerlijk gewoon in t-shirtje.
No was niet echt vooruit te branden, het was ook wel een beetje zwaar rijden,
maar het zonnetje maakte heel veel goed.

En we hebben in de tuin ook nog even gesnoeid.
We hebben de paastakken boom flink ingekort :)) Er is meteen meer zon in
de tuin. Tussendoor ook nog even 3 wasjes gedraaid en lekker buiten te drogen
gehangen.

En na het eten was ik hééééééééééél moe :Z
Maar toch nog maar een strijkje weggewerkt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:39

meelen schreef:
winnitou schreef:
even snel bij gelezen.

Waarom moet je 4 maanden rekenen :o? :+

het bot wordt doorgezaagd, een stuk tussen uit gehaald en weer aan elkaar gezet met een pin. (moet er ook weer uit) 6 weken gips en dan weer gaan leren lopen. Het is het gewricht van de grote teen en deze zorgt ook voor je evenwicht. Voordat alles weer netjes in proporties is ben je dus 4 maanden verder (volgens de orthopeed). Had wel al gehoord dat je je ook in Spanje kunt laten opereren, geen pin, geen gips (maar een verbandschoen, Is natuurlijk ook niet alles) maar hij was hier absoluut niet enthousiast over. Laat het allemaal maar even berusten. (alhoewel een vakantie van 4 weken onder de spaanse zon mij wel aanspreekt, ga je dan mee?)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:40

meelen schreef:

Valt mee hoor, je had nog niks van mijn dt gezegd bij de ik-vorm

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:41

meelen schreef:
Maarreh, je zit er maar mooi mee allemaal Anke.
Vind je wel een topper hoor, dat je toch al die dingen blijft doen die je doet. +:)+

haha werd vorige week al 5 keer BIKKEL genoemd......
ach zolang ik overal lol in heb (en stilzitten met pijn is nog erger hoor dan leuke dingen doen met pijn, en van stilzitten wordt alles erger (en stijver)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:43

meelen schreef:

Gefelciteerd.... Je had ook de auto een maand kunnen laten staan, had je nog meer gescheeld aan brandstof... (rijdt deze auto op water??????)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:58

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel

bijlf dzee erg luek vednin vnlgeos mij had ik het al enes ederr heir gpleastat maar kawm het weer teegn, dus voor deenge die het gmiset hbeben

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:14

winnitou schreef:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel

bijlf dzee erg luek vednin vnlgeos mij had ik het al enes ederr heir gpleastat maar kawm het weer teegn, dus voor deenge die het gmiset hbeben

klopt maar blijft leuk.
lees het ook zo weg.
haha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:31

gesprek in het zwembad gehad, had de instructrice gevraagd of ze tijd had voor me (de leidinggevende was nog steeds ziek, en had wel een vervanger maar die was aan het andere kant van het bad).
Tijdens het wachten in het restaurant gedeelte kwam de ad-interim leidinggevende langslopen, heb haar toen ook even gesproken. Zij beloofde meteen met in de instructice contact op te nemen, heb gezegd dat ik na de les met haar had afgesproken.
Aan het einde van de zwemles mogen we weer kijken en wat schetst de verbazing dat de zwemjuf ook in het water ligt druk aan het oefenen met het leegblazen van de duikbril. Wat blijkt, er is meteen aktie ondernomen, kinderen hadden nog niet afgezwommen omdat het leegblazen van de duikbril nog niet gaat zoals het hoort. Vonden het ook niet goed dat ze voor dit diploma al de 4e instructeur hadden (en dan nog een invaller, volgende week is de eigen instuctrice er ook niet maar er is nu op papier gezet wat ze dan moeten doen en de kinderen weten er ook van). Afzwemmen wordt gedaan als ze er aan toe zijn, dus als ze de handeling goed kunnen, er wordt dan niet gewacht op een afzwemdag maar evt tijdens de zwemles wordt er afgezwommen.
Komt later een andere badjuf naar me toe en zegt mooi he dat ze nu meteen actie ondernemen.
Alleen jammer dat ze dat inzicht niet zelf hebben. Op didactische en motivatie gebied kunnen ze nog wel een steuntje in de rug gebruiken (mogen we hiervoor wel inhuren). Maar ik had gelukkig weer een lachend kind die weer zin heeft in de snorkelles (hij ging huilend de auto in richting zwembad omdat hij helemaal niet heen wilde, het verpeste zijn dag, dat stomme oneerlijke gedoen, volgens Rowan)
Vind ook wel dat ik het netjes en opbouwend heb kunnen brengen en natuurlijk helemaal goed dat ze ook meteen actie hebben ondernomen..... nu het vervolg maar afwachten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:33

ik duik mijn bed in, moet nog wat huiswerk maken voor mijn cursus maar ben nu te duf, morgen maar wat eerder opstaan...

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:39

winnitou schreef:
meelen schreef:

Volgens mij snap je mijn antwoord/vraag niet.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:41

winnitou schreef:
meelen schreef:

Gefelciteerd.... Je had ook de auto een maand kunnen laten staan, had je nog meer gescheeld aan brandstof... (rijdt deze auto op water??????)

En dan op de fiets naar Ulicoten en Geldrop en zo? Je kent Ron toch hahahaha
Net geen water, wel diesel.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:43

winnitou schreef:
gesprek in het zwembad gehad, had de instructrice gevraagd of ze tijd had voor me (de leidinggevende was nog steeds ziek, en had wel een vervanger maar die was aan het andere kant van het bad).
Tijdens het wachten in het restaurant gedeelte kwam de ad-interim leidinggevende langslopen, heb haar toen ook even gesproken. Zij beloofde meteen met in de instructice contact op te nemen, heb gezegd dat ik na de les met haar had afgesproken.
Aan het einde van de zwemles mogen we weer kijken en wat schetst de verbazing dat de zwemjuf ook in het water ligt druk aan het oefenen met het leegblazen van de duikbril. Wat blijkt, er is meteen aktie ondernomen, kinderen hadden nog niet afgezwommen omdat het leegblazen van de duikbril nog niet gaat zoals het hoort. Vonden het ook niet goed dat ze voor dit diploma al de 4e instructeur hadden (en dan nog een invaller, volgende week is de eigen instuctrice er ook niet maar er is nu op papier gezet wat ze dan moeten doen en de kinderen weten er ook van). Afzwemmen wordt gedaan als ze er aan toe zijn, dus als ze de handeling goed kunnen, er wordt dan niet gewacht op een afzwemdag maar evt tijdens de zwemles wordt er afgezwommen.
Komt later een andere badjuf naar me toe en zegt mooi he dat ze nu meteen actie ondernemen.
Alleen jammer dat ze dat inzicht niet zelf hebben. Op didactische en motivatie gebied kunnen ze nog wel een steuntje in de rug gebruiken (mogen we hiervoor wel inhuren). Maar ik had gelukkig weer een lachend kind die weer zin heeft in de snorkelles (hij ging huilend de auto in richting zwembad omdat hij helemaal niet heen wilde, het verpeste zijn dag, dat stomme oneerlijke gedoen, volgens Rowan)
Vind ook wel dat ik het netjes en opbouwend heb kunnen brengen en natuurlijk helemaal goed dat ze ook meteen actie hebben ondernomen..... nu het vervolg maar afwachten

+:)+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 00:19

meelen schreef:

meelen schreef:
winnitou schreef:

Volgens mij snap je mijn antwoord/vraag niet.

was ook retorisch he (behoeft geen antwoord)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 18:43

winnitou schreef:

Hé, daar had Wesley het laatst ook over: ze hebben deze zelfde zin bij hem in de klas hangen! :D