_sandra schreef:Word vast wel nieuwe spelling!!!!!
Zo ontstaan wel de meeste nieuwe spellingen, dus zo gek is het nog niet!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xan schreef:LIQUITA schreef:Nee, Heleen haar man fietst voor Join4Energy. Een stichting die zoveel mogelijk geld probeert op te halen voor wetenschappelijk onderzoek naar energiestofwisselingsziekten.
Ok, dan haal ik wel heel veel door elkaar.
Maar ook hij gaat de Mont Ventoux op. (dacht ik)
meelen schreef:Ik heb alle paasspulletjes van m'n moeder hier (gaat m'n vader toch niks mee doen).
Wat een zooitje troep zeg hahaha. Ik ben alles aan t uitzoeken en dan zet ik het maar op marktplaats. Er zijn altijd wel mensen die paasdingetjes in elkaar knutselen. Weggooien kan altijd nog.
Ga ik later in het jaar de kerstafdeling wel doen hahaha

winnitou schreef:even snel bij gelezen.
Vandaag niet veel buiten geweest. Eerst naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de foto's.... overbakken is het advies (zou mijn vader hebben gezegd, maar die zegt door zijn Afasie niet zo veel meer)
voet ..... opereren.....maar zolang het kan houdt ik het uit..... Rowan moet eerst wat groter zijn, schijn nl 4 mnd te moeten rekenen. en dan heb ik ook nog een gipsen poot. als ik zo ver ben kan ik bellen...

meelen schreef:Wij hebben net onze nieuwe auto opgehaald![]()
![]()
![]()
Gaan we eindelijk goedkoop rijden hihihi, als we hem vorige maand al hadden gehad, had het ons 300 eurie aan brandstofkosten gescheeld.
Vanaf nu, geen wegenbelasting niet zoveel bijtelling meer. (14%)

Vanaf vandaag mag ie brommer rijden
Er is meteen meer zon in
meelen schreef:winnitou schreef:even snel bij gelezen.
Vandaag niet veel buiten geweest. Eerst naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de foto's.... overbakken is het advies (zou mijn vader hebben gezegd, maar die zegt door zijn Afasie niet zo veel meer)
voet ..... opereren.....maar zolang het kan houdt ik het uit..... Rowan moet eerst wat groter zijn, schijn nl 4 mnd te moeten rekenen. en dan heb ik ook nog een gipsen poot. als ik zo ver ben kan ik bellen...
Waarom moet je 4 maanden rekenen![]()
meelen schreef:Maarreh, je zit er maar mooi mee allemaal Anke.
Vind je wel een topper hoor, dat je toch al die dingen blijft doen die je doet.
meelen schreef:Wij hebben net onze nieuwe auto opgehaald![]()
![]()
![]()
Gaan we eindelijk goedkoop rijden hihihi, als we hem vorige maand al hadden gehad, had het ons 300 eurie aan brandstofkosten gescheeld.
winnitou schreef:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel
bijlf dzee erg luek vednin vnlgeos mij had ik het al enes ederr heir gpleastat maar kawm het weer teegn, dus voor deenge die het gmiset hbeben

winnitou schreef:meelen schreef:Wij hebben net onze nieuwe auto opgehaald![]()
![]()
![]()
Gefelciteerd.... Je had ook de auto een maand kunnen laten staan, had je nog meer gescheeld aan brandstof... (rijdt deze auto op water??????)

winnitou schreef:gesprek in het zwembad gehad, had de instructrice gevraagd of ze tijd had voor me (de leidinggevende was nog steeds ziek, en had wel een vervanger maar die was aan het andere kant van het bad).
Tijdens het wachten in het restaurant gedeelte kwam de ad-interim leidinggevende langslopen, heb haar toen ook even gesproken. Zij beloofde meteen met in de instructice contact op te nemen, heb gezegd dat ik na de les met haar had afgesproken.
Aan het einde van de zwemles mogen we weer kijken en wat schetst de verbazing dat de zwemjuf ook in het water ligt druk aan het oefenen met het leegblazen van de duikbril. Wat blijkt, er is meteen aktie ondernomen, kinderen hadden nog niet afgezwommen omdat het leegblazen van de duikbril nog niet gaat zoals het hoort. Vonden het ook niet goed dat ze voor dit diploma al de 4e instructeur hadden (en dan nog een invaller, volgende week is de eigen instuctrice er ook niet maar er is nu op papier gezet wat ze dan moeten doen en de kinderen weten er ook van). Afzwemmen wordt gedaan als ze er aan toe zijn, dus als ze de handeling goed kunnen, er wordt dan niet gewacht op een afzwemdag maar evt tijdens de zwemles wordt er afgezwommen.
Komt later een andere badjuf naar me toe en zegt mooi he dat ze nu meteen actie ondernemen.
Alleen jammer dat ze dat inzicht niet zelf hebben. Op didactische en motivatie gebied kunnen ze nog wel een steuntje in de rug gebruiken (mogen we hiervoor wel inhuren). Maar ik had gelukkig weer een lachend kind die weer zin heeft in de snorkelles (hij ging huilend de auto in richting zwembad omdat hij helemaal niet heen wilde, het verpeste zijn dag, dat stomme oneerlijke gedoen, volgens Rowan)
Vind ook wel dat ik het netjes en opbouwend heb kunnen brengen en natuurlijk helemaal goed dat ze ook meteen actie hebben ondernomen..... nu het vervolg maar afwachten
winnitou schreef:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel
bijlf dzee erg luek vednin vnlgeos mij had ik het al enes ederr heir gpleastat maar kawm het weer teegn, dus voor deenge die het gmiset hbeben