Dan waren jullie dat dus achter mij ja. Ik ben van Meeuwenoord weer helemaal naar Langevelderslag gereden. En toen maar weer gekeerd en voor de variatie dit keer de korte weg genomen ja en zo klein stukje bos gedaan. Mazzel liep daar wel onwijs te klooien, niet door willen draven en stappen en uit galop vallen. Laatste stuk was het als hij trager ging: mep. Ik geloof dat hij het uiteindelijk wel door kreeg. De klucht op wilde hij al niet lekker door stappen, steeds stoppen, maar niet plassen. Na de klucht ging hij eindelijk plassen.
In het land was hij ook al zo dwars, er liep al groepje paarden heen en weer te rennen en dat ik Mazzel wilde pakken, ging hij ook maar meedoen. Langs de weg was hij gelukkig wel braaf, kon ik hem lekker rijden. De heen weg in het duin was het ook goed te doen. Op strand had hij af en toe van die periodes dat hij niet wilde. De rest ging gelukkig wel goed. Op strand wel lekkere rechtergalop kunnen doen (zijn moeilijke kant).
En op het laantje stond hij ook weer te klieren, er stond een tractor met aanhanger. Op zich is hij dat allemaal gewend, maar het was dood eng (ding stond stil met motor uit). Dat hij het zag achteruit en willen keren. Dus toen ook maar flinke mep en schop verkocht en gezegd dat hij zich niet aan moest stellen (op de weg liep hij heel braaf tot 3x toe langs een tractor met aanhanger). Bleef wel spannend, maar we zijn er goed langs gekomen.
Daarna heeft hij lekker in de paddock liggen rollen en mocht hij daarna weer naar het land.
En ik heb Aad ook nog gezien, hij reed voor me langs de weg met 1 iemand en die is er niet afgevallen.
Wel balen Milou, dat je 5 van die niet zo fijne ruiters mee had. Zo te lezen is het wel goed gekomen met jou en Carola voorop.