Volgens mij klopt de lijst zo weer. Heb weer heerlijk gereden vandaag. Zal morgen wel spierpijn hebben morgen, vooral mijn bovenbenen. maar je moet er wat voor over hebben. T gaat helemaal goedkomen zondag.
Leuke foto's femke. Had ze al op je facebook zien staan. Willem z'n hoofd wordt aardig wit. Echt een zomersetje qua kleur dat nieuwe setje. Ik weet nog niet of ik een nieuw dekje ga kopen voor de zomer, wil wel maar weet nog niet welke kleur en de meeste vind ik eigenlijk te duur.
Zo ben net terug van tentenkamp! En ik ben maar 10 euro over mijn budget gegaan
Ik heb twee zweepjes voor 5 euro en bruine leren jodphurs voor 15 euro. En een zwarte rijbroek van hv polo Een dekje van Anky En een 200 grams outdoor deken van hv polo
Ben dus toch naar tentenkamp geweest. Heb een deken voor lovis gehaald. Had geen zomerdeken meer die paste dus goed excuus om toch weer te gaan. Nog even bij de chaps gekeken, maar kon de juiste maat niet vinden en had geen zin om de hele stapel door te zoeken.
Die bruin geruite softshell deken. Gebruik ik als zomerdeken. Wel lekker zacht met fleece aan de binnenkant. Zal binnenkort ff foto maken. Welke deken heb jij?
Dus toch een nieuwe deken gekocht mar? Leuk Mooi setje fem, leuke kleur! Oh jongens er staat met toch een leuk paard in winterswijk een 8 jarige ruin Tanzmeister 1 x Donnerhall en hij rijdt echt helemaal heerlijk. Helaas zal die wel weer snel verkocht zijn maar wat een paard zeg woow! Morgen even mooie foto's maken. Zeg mag een manegeteam niet mee doen aan het NK Caroussel, zou leuk zijn!
Leuk lies dat er weer een leuk paard staat in ww. Ben benieuwd naar een foto. Nog buitenrit kunnen maken of gezien het weer maar in de binnenbak? Zal ff kijken of ik vandaag een foto van lovis met zn nieuwe deken kan maken. Denk dat het NK er voor ons niet in zit hoor, dan moet je eerst aanmelden en de selecties rijden volgens mij. En Len moet een commandantencursus doen. We zullen dan nog meer moeten oefenen en de wedstrijd lokaties zijn niet altijd naast de deur. Gaan misschien 6mei wel met de groep in leiderdorp kijken bij het NK.