Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johnvt schreef:Kleine update:
Vanmorgen zijn de twee bedrijven geweest om een asbestinventarisatie te doen van het terrein.
Rond half een waren ze klaar en in een kort gesprek met elkaar is duidelijk geworden dat deze mensen vrij positief waren in het geen wat ze hebben aangetroffen. Weinig dus.
Eind deze week zal het asbestinventarisatierapport van vandaag klaar zijn en zal deze worden opgestuurd naar mij zodat ik hier mee naar de gemeente kan gaan voor overleg.
Zodra ik meer relevante info heb zal ik dit melden.
kan ik vanmiddag lekkr vroeg naar tank en effe huiswerk doen daarna.
Marjo_Wystan schreef:johnvt schreef:Kleine update:
Vanmorgen zijn de twee bedrijven geweest om een asbestinventarisatie te doen van het terrein.
Rond half een waren ze klaar en in een kort gesprek met elkaar is duidelijk geworden dat deze mensen vrij positief waren in het geen wat ze hebben aangetroffen. Weinig dus.
Eind deze week zal het asbestinventarisatierapport van vandaag klaar zijn en zal deze worden opgestuurd naar mij zodat ik hier mee naar de gemeente kan gaan voor overleg.
Zodra ik meer relevante info heb zal ik dit melden.
Goedemorgen!
Weet je wat het is John, Ik neem aan dat het onbedoeld is hoor, maar kijk wat je op 16 augustus hebt gepost:
"Afgelopen woensdag is er een plan ingediend bij de gemeente voor deel sanering van het terrein en de stallen en eigendommen. Vanmorgen is hier over gesproken en ze stonden daar niet direct negatief tegen over. Ze willen ook het bedrijf spreken om hun plan van aanpak bekend te maken over het deel saneren, ik ga ervan uit dat dit deze week gebeurd.
Daarna zal er bekeken worden of dit kan.
Zoja is het een kwestie van vergunning aanvragen en bij verlening kunnen ze starten. ze denken dan ongeveer 1,5 week werk te hebben en is de stal weer vrij toegangelijk.
Wanneer er meer info hierover is zal ik dit melden."
Ik begrijp wel dat dit een nieuw bedrijf is, en wij hadden met zijn allen al verwacht dat het veel langer zou duren. Maar probeer anders dat soort informatie er ook op te zetten. Wat is er met dat bedrijf gebeurd? Is deelsanering dus toch niet mogelijk? Want dat werd ook verteld tijdens die 'vergadering', dat deelsanering wel mogelijk is, maar niet dat je per stal oid kunt werken. Heb je nog iets gehoord van dat bedrijf.
amandaaa schreef:Maar je zij eerder dat je vragen had beantwoord voor de krant dan vertellen ze toch dat ze daar een artikel over schrijven??
amandaaa schreef:Maar je zij eerder dat je vragen had beantwoord voor de krant dan vertellen ze toch dat ze daar een artikel over schrijven?? Je gaat toch niet aan iedere wildvreemde vragen zitten beantwoorden (tenminste ik niet), dat soort dingen kunnen anders rare gevolgen hebben.
amandaaa schreef:Ja ik zou daarom denk ook zelf hebben gezegd doe hier niet aan mee kom maar langs en je mag het pas publiceren als ik het heb beoordeeld, (misschien een tip voor volgende keer)
amandaaa schreef:je kan een rectificatie laten doen want nu staat er in de krant dat je een zwerver bent met 3ton schuld en dat saneren er niet in zit, zolang berichten totaal in contrast zyn maakt dat ongeloofwaardig, maar nu snap je ook dat ik er ook niks meer van snap

? 

ze was ZO braaf!!! Sprong wel een paar keer gek weg, maar ze vond t volgens mij ook wel errrrug spannend!! Zelfs een stukje gegaloppeerd! Niet dat dat de bedoeling was
Mallow schreef:NAAAA ik vergeet gewoon t grote nieuws te vertellen
Ik heb gister de stoute schoenen aangetrokken, en gevraagd op kay met mij op buitenrit wilde
Dus onze eerste echte buitenrit is een feitze was ZO braaf!!! Sprong wel een paar keer gek weg, maar ze vond t volgens mij ook wel errrrug spannend!! Zelfs een stukje gegaloppeerd! Niet dat dat de bedoeling was
amandaaa schreef:Morning,
Fijn press dat je geen last meer heb,
ik nu weer op me werkkan ik vanmiddag lekkr vroeg naar tank en effe huiswerk doen daarna.
trouwens press ik heb een paar bh's die half passen (door mijn afvallen) even gauw gekocht als ik mijn salaris eind van de maand heb wil ik graag bij jou werk een afspraak maken om effe een paar die echt passen te kopen hahah. (als dat mag natuurlijk).