What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 12:49

mntj schreef:
wel achter die beugelriemen aan hoor liquita. zuinig zijn.
ze moeten gewoon goede kwaliteit leveren.
kost genoeg zo'n zadel. ff mailen..

Je hebt helemaal gelijk hoor....maar ik ben niet zo vlot (wat dit soort dingen betreft :o ) .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:04

mntj schreef:
lekker gereden hoor xan. no is toch zo'n lekker ding.
niet zo lang gereden omdat ik ook nog les moest geven.
maar hij is er lekker uit geweest.
morgen gaan we harder aan het werk.
waar heb jij je sjabrakjes???
heb er nu een van me zelf gepakt.

Erg leuk om Mntj met Nono te zien rijden,had het nog niet gezien.Zag er heel goed uit,ben benieuwd naar morgen als je meer gaat doen.
Mntj zat zo relaxt en lekker al fanatiek te rijden vond ik,erg leuk om te zien ;)

Nicole1995

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:09

Heb zelf heerlijk gereden in de les,we waren op een ander vlak eens actief met rijden dan normaal ook wel eens leuk voor de afwisseling.Had het minder warm als anders dat was dan ook wel weer lekker.Col weer op het land gezet waar ze meteen de slootrandjes eens ging afstruinen met een lekker zonnetje op haar rug heerlijk zo.En liep heel braaf aan een lang touw met me mee,trailers en nieuwe bak waren wel om eens flink te snuiven en je veel groter te maken als je bent en stil staan om te kijken moet ook natuurlijk maar verder liep ze heel netjes mee.Thanks aan Mike.Soms heb je ff een zetje nodig.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:33

tytje wat zijn goede loop schoenen.
ben erg fanatiek(vandaag) gereden en weer eens een poging gedaan om te lopen. maar ik merk wel dat mijn schoenen niet best zijn.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:33

LIQUITA schreef:
mntj schreef:
wel achter die beugelriemen aan hoor liquita. zuinig zijn.
ze moeten gewoon goede kwaliteit leveren.
kost genoeg zo'n zadel. ff mailen..

Je hebt helemaal gelijk hoor....maar ik ben niet zo vlot (wat dit soort dingen betreft :o ) .

ik ook niet hoor :o

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:34

he he beneden klaar. gelopen, gedouches. wasje hangt toch maat buiten. schiet aardig op al zeg ik het zelf.
zo nog maar ff de tuin in.
is ook wel weer nodig.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:38

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Hoi!

Net een half uurtje terug van het werk (eerst even gegeten, want op 1 broodje over de hele dag kun je niet leven, ha ha) en ik heb een heerlijke dag gehad, ondanks het bewolkte weer! :D Het was een bedrijvige dag met uiteenlopende mensen, gezellig druk! In plaats van met Eddy, reed ik vandaag met Elvis en op de terugweg zijn Dennis en Wesley met me meegereden naar het Koetshuis. Ze vonden het heel leuk, alleen hadden niet verwacht dat het zo'n lange rit terug zou zijn (half uur tot 3 kwartier). Er wordt veel gestapt en dat neemt gewoon een hoop tijd in beslag, maar je ziet wel heel veel! :D
Morgen weer lekker naar mijn eigen Maisie, ben benieuwd hoe het nu met haar been gaat. De VA heb ik afgelopen donderdag nog gezien - bij toeval - en meteen gevraagd hoe of wat. Ze zei dat ik nog hooguit 3 weken moet wachten en als er dan niet duidelijk verbetering is, moeten we een foto maken. Maar het kan lang duren, zei ze. Ik heb de vrouw van Oege al ingeseind dat ik wel met Sytje naar Paardenkamp wil en ze begon te lachen, wat ik natuurlijk vertaalde naar dat het geen duidelijk "nee" is! :D
Geweldig...we moeten ook maar eens een ritje bij je boeken. Misschien met de VeldtSchatjes...hebben we weer leuke foto's voor Part 8

Helemaal top!!!! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:47

Ik was, nadat Wesley naar school was gegaan, in het zonnetje op de bank in slaap gevallen :o Moet eigenlijk ook nodig wat in huis doen, vooral nu Dennis vanmorgen zich uit de naad heeft gewerkt op zolder: hij heeft de hele bovenverdieping overhoop gehaald en schoongemaakt en een paar dingen voor mij laten liggen. Zou wel zuur zijn als ik er niets aan deed, ha ha! Gister had hij ook al de computerkamer helemaal opgeruimd, geweldig +:)+ !!!! Van mij mag hij vaker zo'n opruim-en-schoonmaak-woede hebben!!!! :D

Normaal ben ik van het opruimen en schoonmaken, maar sinds ik een paar dagen in de week werk moet ik een beetje bijtanken op de vrije dagen :o . Klinkt heel lui, vind ik zelf, maar ik ben het ook niet meer gewend om van helemaal niets naar meteen 4 dagen achter elkaar (lange dagen) werken. Je zult mij niet horen klagen hoor, zéker niet, maar ik voel me een beetje een nietsnut thuis nu ik niet zoveel meer in het huishouden doe :o . Ach wie weet, als het ritme begint te wennen dat ik dan weer als "vanouds" de draad kan oppikken en in tussentijd maar hopen dat Dennis het een beetje bijhoudt! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:48

Dan moet ik nu natuurlijk ook wel met m'n luie reet van de stoel af komen, ha ha :+ !
Dus tot later, ik ga me nog even nuttig maken! :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:42

hihi Shena, je bent de enige niet hoor. :D
Het huishouden is ook niet mijn hobby. :o

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 15:11

Yeah... "ons" land is ook bijna klaar (moet alleen nog mest gereden worden), dus dan kunnen onze paardjes ook lekker genieten van hun vrijheid. Ze gaan op het achterste land (een mega stuk), dus ik ben ook benieuwd wat goede loop schoenen zijn whahahaha.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 15:11

Van wie is wel het huishouden een hobby? Die mag dan ook bij mij komen := .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 15:13

mntj schreef:
he he beneden klaar. gelopen, gedouches. wasje hangt toch maat buiten. schiet aardig op al zeg ik het zelf.
zo nog maar ff de tuin in.
is ook wel weer nodig.
Goed gedaan +:)+ ga zo door!!!!

Ik ga nu maar weer fijn boodschappen doen en weer bedenken wat we moeten eten vanavond. Bleee...heb ik toch ook zo'n hekel aan >;) .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:58

Citaat:
Ik ga nu maar weer fijn boodschappen doen en weer bedenken wat we moeten eten vanavond. Bleee...heb ik toch ook zo'n hekel aan >;) .

Aan eten maken heb ik geen hekel, maar doordat Dennis bijna niets lust wat groente aan gaat (loopt altijd in z'n eten te prieken wat er nu weer doorheen zit :( ), ben ik erg beperkt in mogelijkheden... Wesley vindt alles lekker, zolang Dennis niet in de buurt is. Zijn ze samen, dan stoken ze elkaar onbewust op en heb ik weer eens voor Jan Joker gekookt. Maar vandaag was ik super lui (zelfs zó lui dat ik nog in m'n paardenkleren van vanmorgen liep :o ) en heb ik een pizza voor Wes en mij opgewarmd, iets wat ik al in tijden niet gegeten heb! Ben er ook niet zo'n fan van, maar deze was wel lekker: zo eentje met spinazie erop! Heb ik toch nog een beetje het idee dat ik groente binnen heb gehad! :D En om het "goed te maken" heb ik een grote pot Ben & Jerry's ijs meegenomen! Normaal hou ik niet zo van ijs, maar dit is echt goddelijk lekker (vooral als het een beetje gesmolten is)!!!! :9

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:58

Oh ja, ik heb keurig het werk van Dennis afgemaakt :D Dus luier dan lui was ik gelukkig toch niet! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 20:03

Shenavallie schreef:
Citaat:

Aan eten maken heb ik geen hekel, maar doordat Dennis bijna niets lust wat groente aan gaat (loopt altijd in z'n eten te prieken wat er nu weer doorheen zit :( ), ben ik erg beperkt in mogelijkheden... Wesley vindt alles lekker, zolang Dennis niet in de buurt is. Zijn ze samen, dan stoken ze elkaar onbewust op en heb ik weer eens voor Jan Joker gekookt. Maar vandaag was ik super lui (zelfs zó lui dat ik nog in m'n paardenkleren van vanmorgen liep :o ) en heb ik een pizza voor Wes en mij opgewarmd, iets wat ik al in tijden niet gegeten heb! Ben er ook niet zo'n fan van, maar deze was wel lekker: zo eentje met spinazie erop! Heb ik toch nog een beetje het idee dat ik groente binnen heb gehad! :D En om het "goed te maken" heb ik een grote pot Ben & Jerry's ijs meegenomen! Normaal hou ik niet zo van ijs, maar dit is echt goddelijk lekker (vooral als het een beetje gesmolten is)!!!! :9

whaaaaaaaaaaaaaa ja je kon nu niet zeggen dat je uitgebreid gekookt heb he

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 20:05

LIQUITA schreef:
Van wie is wel het huishouden een hobby? Die mag dan ook bij mij komen := .

is niet me hobby maar verdien er wel wat eurie s mee hahahahhahahaha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:13

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:
Vanavond naar de voorstelling van Huub Stapel - Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus, geweest. Chris en Sanne hebben opgepast.
Was leuk, heel herkenbaar, goed gebracht en lekker gelachen, vooral op het einde toen de sex aan de beurt kwam. Huub heeft een fantastische tip voor de mannen. Dus als jullie verwend willen worden neem je man mee naar Huub.

Ik had een voorstukje gezien toen moest ik ook al zo lachen,ze zeiden toen dat het al uitverkocht was.Ik had ook graag heen gewild |(

ik had voordat hij op tv was al gegeken voor een kaartje maar nog niet besteld. Nadat hij op tv was geweest was het ook moeilijk aan een kaart te komen. Had ik er eindelijk 1, kreeg ik een mail dat er nog meer voorstellingen komen, (o.a. in dec in Zaantheater) en volgens mij lopen de voorstellingen door t/m febr 2011. Moet nu wel weer mogelijk zijn om een kaartje te bestellen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:20

xan schreef:
ATE schreef:
haahahahhahahahhahaah 19 punten in een proef nu ga je zeker meteen door voor zz licht of zo ???

hihi ik denk dat ik maar meteen stop.

Ze zeggen toch altijd dat je op je hoogtepunt moet stoppen :D
Meer zal ik nooit meer halen in 1 proef :P

in hoeveel proeven wel?????!!!!??????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:22

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Hoi!

Net een half uurtje terug van het werk (eerst even gegeten, want op 1 broodje over de hele dag kun je niet leven, ha ha) en ik heb een heerlijke dag gehad, ondanks het bewolkte weer! :D Het was een bedrijvige dag met uiteenlopende mensen, gezellig druk! In plaats van met Eddy, reed ik vandaag met Elvis en op de terugweg zijn Dennis en Wesley met me meegereden naar het Koetshuis. Ze vonden het heel leuk, alleen hadden niet verwacht dat het zo'n lange rit terug zou zijn (half uur tot 3 kwartier). Er wordt veel gestapt en dat neemt gewoon een hoop tijd in beslag, maar je ziet wel heel veel! :D
Morgen weer lekker naar mijn eigen Maisie, ben benieuwd hoe het nu met haar been gaat. De VA heb ik afgelopen donderdag nog gezien - bij toeval - en meteen gevraagd hoe of wat. Ze zei dat ik nog hooguit 3 weken moet wachten en als er dan niet duidelijk verbetering is, moeten we een foto maken. Maar het kan lang duren, zei ze. Ik heb de vrouw van Oege al ingeseind dat ik wel met Sytje naar Paardenkamp wil en ze begon te lachen, wat ik natuurlijk vertaalde naar dat het geen duidelijk "nee" is! :D
Geweldig...we moeten ook maar eens een ritje bij je boeken. Misschien met de VeldtSchatjes...hebben we weer leuke foto's voor Part 8

leuk

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:26

Tytje schreef:
LIQUITA schreef:
Oja...ik heb een reactie gekregen op mijn bezwaarschrift (op de 2 x 2 nachtdiensten in de maand die mijn gevraagd zijn om te willen werken) . Nou ze gaan zo veel mogelijk rekening houden met mijn wensen. Maar ik moet nu wel voor goedkeuring tekenen anders kom ik in een of andere pool en dan kunnen ze me overal inzetten. Ook in andere huizen binnen de Evean. En dat wil ik natuurlijk niet. Dus ga maar tekenen en dan afwachten maar.

Hoezo? Voor het blok gezet!!!!!!!!!!!!!!

en wat is rekening houden met jou wensen, zet die nog eens op papier en laat die toevoegen .... een ander leidinggevende/ planner en je wensen worden niet meer gehonoreerd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:29

zo en nu naar bed, ben weer bijgelezen toedeledokie.
(ben weer eens een beetje pissig op mijn beneden buurman. wietluchten kwamen rond negen uur mijn woonkamer en slaapkamer in sluipen (ramen stonden op een kiertje) en de stemmen worden maar steeds harder en harder.
Heb net wel even gereageerd met Heeeeeee en een paar keer gestamd. Is nu wel even muisstil (op het doortrekken van de toilet na)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:51

heb toch nog maar eens een mailtje gestuurd naar de woning bouw.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:01

winnitou schreef:
in hoeveel proeven wel?????!!!!??????

Als je het echt wilt weten, ik heb het even nagezocht.
In de B en L1 samen 19 ptn, met 13 proefjes. Niet echt slecht dacht ik zo. :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 09:35

winnitou schreef:
en wat is rekening houden met jou wensen, zet die nog eens op papier en laat die toevoegen .... een ander leidinggevende/ planner en je wensen worden niet meer gehonoreerd.
Ze voegen niks toe, dat had ik al gevraagd. Ik heb toch die brief waarin staat dat ze rekening houden met mijn wensen, was het antwoord :roll: . Ik wacht het maar gewoon af.