Nou ik ging dus vanochtend met mijn oma&mama cadeautje ophalen en mijn pa ging richting stal. Mijn verjaardagscadeautje van me oma is nieuwe leren rijlaarzen van Cavallo, een laarzentas en een plastron die al gevouwen is.

De paarden staan overdag op een vol stukje land en 's avonds gaan ze dan naar een kaal stukje land omdat ze zich anders helemaal volvreten. 's avonds krijgen ze dan nog wel hooi. Nu is dat kale stukje land is zo'n ijzer hek, maar die zit niet met bouten enzo vast. Nu heeft 1 paard of hebben meerdere paarden dus waarschijnlijk tegen dat hek aangeleund om gras aan de andere kant te eten. En dat hek is toen schuin omgevallen. Dus de paarden konden er zo overheen springen. Dus dat hebben ze gedaan

zijn ze dus midden in de nacht de dijk opgelopen en gingen ze daar eten. Natuurlijk bleven ze niet stilstaan maar gingen lekker richting W-graftdijk. Dat is zo'n 2/3 KM verder denk ik... Aan het begin van W-graftdijk is ook een boerderij, van Diede (*zat ik bij in de klas in de 1e en 2e) Dus daar liepen ze achterom. 's ochtends kwam die boer er dus achter en heeft ze daar op een landje gezet. Maar Indiaan die zat dus vast met zijn been in het ijzeren hek

*die is dus niet de dijk opgeweest. En 's ochtend heeft de dierenarts dat hek open moeten slijpen om zijn been los te maken. Maar die is nu dus helemaal dik.