Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Reformer

Re: Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:32

heeft er iemand nog iets leuks beleefd? ik heb even humor nodig hahaha

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:35

ha, we hoeven niet meer met zijn tweeen de boel vol te kletsen, Kaar is er ook!

Hoezo heb je humor nodig Sab? Even een dip?

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:37

Nou ik heb niet zoveel beleefd eigenlijk hahahaha ....

Reformer

Nah, weetniet.. ben een beetje saaai vandaag haha. Morgen Macallan weer rijden, ben benieuwd hoe het gaat..

KarinW86

Donderdag rijden wordt weer leuk als ik op die gekke Kelvin zit ahahah

Twinklebel

Ik heb lekker heel hard gecrosst met Kealy vanochtend. Was met twee anderen mee, we kwamen een brug af, ik achterop en dan linksaf het ruiterpad op. Terwijl ik nog op de brug was peerde het voorste paard hem op het ruiterpad, heb Keal nog redelijk kunnen houden, voorste paard had al een derde van eht pad afgegalopeerd en wij waren nog met zijn tweeen aan het begin, even gewacht tot we allebei op het pad waren, hand naar voren en weg waren we.......dat beestje kan echt heeeeel erg hard, had de tranen in mijn ogen!

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:38

Mn stage is wel nogsteeds leuk :D Veelste leuk, ben nu alweer op de helft. Kreeg vandaag nog een brief over mn Proeve van bekwaamheid, Teun is mijn examinator.. Dus ik stress hem best wel..

Twinklebel

Reformer schreef:
Nah, weetniet.. ben een beetje saaai vandaag haha. Morgen Macallan weer rijden, ben benieuwd hoe het gaat..

Wordt die al weer wat braver of nog steeds zo raar?

KarinW86

Gaaff!!!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:39

Reformer schreef:
Mn stage is wel nogsteeds leuk :D Veelste leuk, ben nu alweer op de helft. Kreeg vandaag nog een brief over mn Proeve van bekwaamheid, Teun is mijn examinator.. Dus ik stress hem best wel..

Komt vast goed! Teun, de Teun die wij ook kennen? Of een andere Teun? Wat moet je precies doen bij die proef?

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:39

Twinklebel schreef:
Ik heb lekker heel hard gecrosst met Kealy vanochtend. Was met twee anderen mee, we kwamen een brug af, ik achterop en dan linksaf het ruiterpad op. Terwijl ik nog op de brug was peerde het voorste paard hem op het ruiterpad, heb Keal nog redelijk kunnen houden, voorste paard had al een derde van eht pad afgegalopeerd en wij waren nog met zijn tweeen aan het begin, even gewacht tot we allebei op het pad waren, hand naar voren en weg waren we.......dat beestje kan echt heeeeel erg hard, had de tranen in mijn ogen!

Hahaha kicken joh! Dat mis ik wel dat buitenrijden.. Kan wel met Tjerk, maar daar heb ik eigelijk geen tijd meer voor de laatste tijd.. De dagen dat ik hem normaal doe kan ik niet meer ivm stage, bas, mac en tes, en die gaan toch voor..

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:40

Teun van Chardon! Examen moet ik afleggen, praktijk examen. Word op van alles en nog wat getoetst, van uitmesten tot longeren, rijden en vegen, verzin het maar zo gek.. Alles draait om 'mijn eigen veiligheid', dus als ik het paard niet draai in de molen vordat ik eruit loop ben ik gezakt, want dat is niet veilig..

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:41

Twinklebel schreef:
Reformer schreef:

Hij doet wel weer zijn best, heeft geen gekke sprongen meer gemaakt met me, maar rijden op hem kan ik nogsteeds niet. |(

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:41

Teunnnn :D

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:42

Haha ja..kreeg net een brief binnen en daar stond ie.. Wel grappig, heb hem in geen 4 jaar niet gezien.. Maar ook best pittig examen denk ik!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:42

Reformer schreef:
Teun van Chardon! Examen moet ik afleggen, praktijk examen. Word op van alles en nog wat getoetst, van uitmesten tot longeren, rijden en vegen, verzin het maar zo gek.. Alles draait om 'mijn eigen veiligheid', dus als ik het paard niet draai in de molen vordat ik eruit loop ben ik gezakt, want dat is niet veilig..

Gewoon goed blijven nadenken, Teun is de beroerdste niet......gaat je vast lukken! Grappig, wist niet dat Teun dat deed, dacht dat die helemaal uit de paarden was...

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:43

Wist niet dat Teun nu daar werkte :P

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:43

Reformer schreef:
Twinklebel schreef:

Hij doet wel weer zijn best, heeft geen gekke sprongen meer gemaakt met me, maar rijden op hem kan ik nogsteeds niet. |(

Heb je wel weer les met hem?

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:44

Denk dat die is gevraagd of zo, ik zit natuurlijk in het "nieuwe leren", dus dit is ook zijn eerste jaar als examinator.. Maar niet alleen voor onze school denk ik hoor. Mijn vriendin zit intern in de Dalhoeve en haar examineert die ook, dus door heel Nederland geloof ik.. Heb geen flauw idee hoor, gokje..

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:45

Heb even geen les meer met Mac eigelijk. Baal er stiekem wel van maar met die vooruitzichten weet ik niet of ik het wel wil, straks gaat het ineens super en dan ben ik ze kwijt. Bovendien heb in geen inkomen door die constante stage's dus op een gegeven moment is me rekening leeg haha..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:47

Kan ik me wel een beetje voorstellen, aan de andere kant kan je het ook zien als een investering in je eigen rijden.......wat je nu op mac leert kan je in de toekomst op andere paarden toepassen.....Willen je ouders niet wat bijschieten voor je lessen, nu je niet meer bij Prometheus rijdt?

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:54

Ja, dat is ook wel weer zo. Me ouders willen helaas niet helpen, wel jammer. Snap het op zich ook wel, ben nu bijna 18.. Vind lessen ook wel erg belangrijk moet ik zeggen, maar t trekt me gewoon even niet.. Op school heb ik ook wel les, en nu heeel veel op stage, dus ik word wel bijgeschoold haha. Alleen even niet op Mac..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:59

Das waar, je hebt op school ook les....lessen jullie nog op de Middenhof?

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:00

Ja, middenhof.. Maar me stage is helemaal leerzaam, springlessen, dressuurlessen, heel veel rijden.. Dus dat is ook wel goed voor me.. En ook heeel veel kijken, is ook erg leerzaam! Ik wil echt niet meer weg van die stage haha, zit er helemaal op me plekkie.. De sfeer is gewoon super, maar dat heb je misschien wel gemerkt met die open avond toen . :)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:03

Reformer schreef:
Ja, middenhof.. Maar me stage is helemaal leerzaam, springlessen, dressuurlessen, heel veel rijden.. Dus dat is ook wel goed voor me.. En ook heeel veel kijken, is ook erg leerzaam! Ik wil echt niet meer weg van die stage haha, zit er helemaal op me plekkie.. De sfeer is gewoon super, maar dat heb je misschien wel gemerkt met die open avond toen . :)

Ja, is echt een leuk plekkie! Hebben ze geen zaterdagbaantje voor je?