Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reformer schreef:Mn stage is wel nogsteeds leukVeelste leuk, ben nu alweer op de helft. Kreeg vandaag nog een brief over mn Proeve van bekwaamheid, Teun is mijn examinator.. Dus ik stress hem best wel..
Twinklebel schreef:Ik heb lekker heel hard gecrosst met Kealy vanochtend. Was met twee anderen mee, we kwamen een brug af, ik achterop en dan linksaf het ruiterpad op. Terwijl ik nog op de brug was peerde het voorste paard hem op het ruiterpad, heb Keal nog redelijk kunnen houden, voorste paard had al een derde van eht pad afgegalopeerd en wij waren nog met zijn tweeen aan het begin, even gewacht tot we allebei op het pad waren, hand naar voren en weg waren we.......dat beestje kan echt heeeeel erg hard, had de tranen in mijn ogen!
Twinklebel schreef:Reformer schreef:Nah, weetniet.. ben een beetje saaai vandaag haha. Morgen Macallan weer rijden, ben benieuwd hoe het gaat..
Wordt die al weer wat braver of nog steeds zo raar?
Reformer schreef:Teun van Chardon! Examen moet ik afleggen, praktijk examen. Word op van alles en nog wat getoetst, van uitmesten tot longeren, rijden en vegen, verzin het maar zo gek.. Alles draait om 'mijn eigen veiligheid', dus als ik het paard niet draai in de molen vordat ik eruit loop ben ik gezakt, want dat is niet veilig..
Reformer schreef:Ja, middenhof.. Maar me stage is helemaal leerzaam, springlessen, dressuurlessen, heel veel rijden.. Dus dat is ook wel goed voor me.. En ook heeel veel kijken, is ook erg leerzaam! Ik wil echt niet meer weg van die stage haha, zit er helemaal op me plekkie.. De sfeer is gewoon super, maar dat heb je misschien wel gemerkt met die open avond toen .