Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xTralala schreef:Ze ging er vandoor en wende bij E (B) af en ging recht op het schot af
Ze had het bit vast dus kon niet meer sturen, wist niet of we links of rechts gingen
lekker dan 
fionaa schreef:Ojaa... ! Geen zin om te editten![]()
Maar ich heb nieuw zadel !

fionaa schreef:Wintec (weet niet zeker of t nu de pro is of niet) maar het is iig die met lucht
Hij zit wel lekker, natuurlijk anders dan mijn eerste zadel, die zat zeer zacht.. Maar ik zit meteen ook rechter en benen zijn stiller
Ben benieuwd verder, hopelijk boeken we vooruit gang samen

(en je hoeft niet in te vetten
)kitty_gomez schreef:Hallo,
Ik zit ook op school, en moet tot half 6

_Irene11_ schreef:Ik ben ziek

Fira schreef:Ik stort zometeen echt in ... zie het even niet meer zitten hiero.

Fira schreef:Mensen met psychische problemen mogen best kinderen krijgen vind ik.
Alleen wel onder begeleiding.
Maar mijn oom is verstandelijk gehandicapt en ik vind echt niet dat je dan kinderen mag. Natuurlijk mag iedereen zijn eigen keus hebben enzo, maar die mensen kunnen niet logisch nadenken! (ligt er natuurlijk wel aan wat voor niveau..)Fira schreef:Sommige psychische problemen zijn toch erfelijk?
Poeh, best lastig hoor ....

merel_gomez schreef:ik heb de blue island jas, bomber model!
maar een superleuke jas
kitty_gomez schreef:Hallo
Was ik ook weer,
Na een lange schooldag. Ben nu eindelijk klaar met schoolwerk.
Had ik alles af, zit er een foutmelding bij words. kan ik alles opnieuw maken.
Kan daar zo boos om wordenGVD
Ik ga naar bed, morgen weer om 05.10 uit bed

veertj96 schreef:Morgen hebben we familie weekend!![]()
We gaan van vrijdag tot zaterdag naar een centerparks in drenthe. Met de familie van mijn moeders kant.
Als het goed is hebben ze bij dat park ook een chocolade fontein
en jummie 
StillAngel schreef:Heee mensen!! voel me nu alleen nog wat grieperig maar ben al uit dus dat maakt niet zo veel uit. heb mijn salaris van vorige maand nu wel binnen en kan eindelijk eens lekker shoppen
_Lisanne schreef:Fijn is dat he Angela, als je salaris gestort is![]()
Ik krijg het over 2 weken weer
Zit nog op school.. Moesten een test over politieke partijen maken, ik hoor bij CDA
Nu nog 1 uurtje engels en daarna nog 1 keer rijden met Gipsnerd..
AdindaPony schreef:hoi mensen,
ik laat niet zo heel veel meer zien,
want mn leven is een puinhoop
_Lisanne schreef:Zolang ik bij hem was ging het goed.. Maar net nog even zn deken omgewisseld en een soort van afscheid genomen en ja dat breekt me echt..
We zijn gek op elkaar.. Zodra ik op stal ben staat hij te wachten tot ik naar hem toe kom, hij eet niet eens als ik er ben.. En ik vind het zo'n geweldig beest..![]()

Alhoewel dat natuurlijk wel een beetje andere situatie is, maar ik denk ook dat dit de beste keus is voor gips en jou

xFioon schreef:jaaaaaaaaaa
Gaat iemand hier nog wat leuks doen van het weekend?

kitty_gomez schreef:
(alleen wel een beetje erg duur
)_Irene11_ schreef:Ik wilde morgen naar het feest van een vriendin gaan, maar ben denk ik te ziek
_Lisanne schreef:Ik ben ook ziek.. Maar goed, ga toch maar werken. Het is echt gekkenhuis daar, suuuper druk. En er is al 1 meisje naar New Castle dus als ik nu ook nog weg blijf, worden ze gek daar..
meestal voel je je ook beter als je eenmaal bezig bent
(als je echt heel erg ziek bent natuurlijk niet hihi)nestle schreef:bij mij dus wle goed ben bezig met het zoeken van een vervolg opleiding.
en ben ga of volgend school jaar of dat daaran 1 jaar naar de V.S of canada om high school te volgen

Fira schreef:Paranormal Activity.
Brrrr
kitty_gomez schreef:Zo Charly is dat hij van ons is, nu 5 weken. voor het eerst naar de tandarts geweest.
Hij is aan het wisselen, Hij had wat scherpe haken op de kiezen.
Alles is weer netjes geveild en 1 tand is getrokken. Die heb ik mee naar huis genomen.
Leuk als souvenir.

Joy moest altijd verdoving als ze naar de tandart gaat, ze heeft er een keer voor gezorgd dat de assistent van de tandarts een hersenschudding had
Maar nu hebben we een andere en daar is ze superbraaf!kitty_gomez schreef:ja want nu komt bijna alles op mijn schouders...![]()
nu moet ik de meeste dagen naar charly, ze doet wel 1, 2 dagen in de week maar dan samen met papa, ik doe de afwas, ik doe boodschappen en soms nog koken. Door de weeks dan nou ja soms doet mijn moeder wel die dingen. maar die zijn vaak druk met de winkel dus laat thuis, meestel eten wij met ze tweeen.
Fira schreef:Ik heb een fotoshoot, woeeeehoeeeee
_Lisanne schreef:Ik heb ook net lekker gewinkeld met m'n half zieke kop, maar ik hou van winkelen dus toch maar gegaan

StillAngel schreef:Ik ga nu naar mijn oppaskindje, zij is jarig en nodigde mij uit om te komen (ze is 5 jaar echt lief) ben wel wat zenuwachtig,zit ik daar tussen al die famillie haha ik ken alleen haar ouders

merel_gomez schreef:Ik heb net een scapa vliegendeken van een bokker gekocht voor een mooie prijshelemaal nieuw!
I love scapa
merel_gomez schreef:Ik ga van het weekend met mijn matties naar de film; er komt een vrouw bij de dokter. Ben heel benieuwd. Rencensies schijnen nog al verschillend te zijn. daarna in alkmaar eten heb nog nooit in alkmaar gegetenerg toch... meestal is het Bergen... hihih
_Lisanne schreef:Ik kreeg vandaag een hoestaanval tijdens een duitse luistertoets, toen mocht ik niet meer mee doen en heb ik 20 minuten op de gang gestaan.

Fira schreef:Hoe kan je al die quotes zo krijgen dan?

_Lisanne schreef:wow.. er is bijgelezen geloof ik hihi

veertj96 schreef:Arme Coco, ze is helemaal overstuur, heeft net haar eten uit gekotst en ze heeft last van spuitpoep en dat laat ze midden in de kamer achter![]()
Ik kan echt niet bezig met duits, ik ken nog maar 1 van de 5 bronnen

veertj96 schreef:Arme Coco, ze is helemaal overstuur, heeft net haar eten uit gekotst en ze heeft last van spuitpoep en dat laat ze midden in de kamer achter![]()
Ik kan echt niet bezig met duits, ik ken nog maar 1 van de 5 bronnen

nice deken 
we mogen er nu weer op stappen
(klinkt stom maar is al heel wat hihi). En dat zijn we nu aan het uitbreiden en we doen alles rustig aan