Morgen ben ik piraten vrouwtje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Wel met houte poot he!
wel foto maken hé ! 
! leukkk!!

moet je doen hoorrr !! 

ben benieuwd !

. Sabinee__ schreef:@ Kirsten, is dat ook die documaintare met die kleine kinderen die lopen te praten over hun walging tegen over homoseksuelen?
Die kinderen waren like 10 ofzo .
.
.
.
Sabinee__ schreef:Ahtnamas schreef:Hahaha.. zie het al voor me al die jonge meiden... 'broek uit, zitten en benen wijd!' en dan zo een mannetje met een enorme spuit
Jaaaa.. Naja, ik had het gehoord van meerdere mensen . Duuuuus. Ik dacht, ik vraag het even.![]()
Ben er nog steeds niet blij mee dat het gewoon in je arm moet maargoed .
Het is dus een virus dat je krijgt door seks, wat cellen.. omzet in kanker cellen. Je kan het gewoon halen als je al seks
gehad hebt, want de kans blijft dat je niet besmet bent. Je moet de prik.. 3x geloof ik halen .

Emmaa_ schreef:Sabinee__ schreef:
Jaaaa.. Naja, ik had het gehoord van meerdere mensen . Duuuuus. Ik dacht, ik vraag het even.![]()
Ben er nog steeds niet blij mee dat het gewoon in je arm moet maargoed .
Het is dus een virus dat je krijgt door seks, wat cellen.. omzet in kanker cellen. Je kan het gewoon halen als je al seks
gehad hebt, want de kans blijft dat je niet besmet bent. Je moet de prik.. 3x geloof ik halen .
Wees maar blij, het wordt in je arm gezet
Ik wil hem niet, maar van m'n vader moet ik.
Dusja
Mijn papa heeft meer over mij te zeggen dan ik zelf blijkt zo maar weer....
Ahtnamas schreef:Broccoli schreef:
Nou idd. Dan krijg je wel meer prikken (bloedonderzoeken, infusen) en kanker zelf...
Ik moet wel toegeven dat ik het best 'eng' vind dat al die jonge meiden nu zo een spuitje krijgen. Want wees eerlijk, wie weet wat de effecten hiervan op de lange termijn zijn?
Maar ja, als ik dan lees dat bijna alle mannen/vrouwen dit virus krijgen is dat ook weer geen prettige gedachte!