Kirsten_S schreef:Yaraa schreef:ooww wat jammer![]()
Jaa en daar bovenop komt oook nog dat ik hem niet kan huren samen met Yoscha!!![]()
![]()
![]()
oowww zoo stom!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kirsten_S schreef:Yaraa schreef:ooww wat jammer![]()
Jaa en daar bovenop komt oook nog dat ik hem niet kan huren samen met Yoscha!!![]()
![]()
![]()
Yaraa schreef:oow leuk, Melanie! en hij hoeft maar 2x te lopen, dat is wel beter! en je hebt gister lekker op 'm kunnen oefenen

Melanieetjuh schreef:Verveel me
domo schreef:jaaaa idd mel!
altijd als eerste gaan!
kan je hem namelijk zelf inrijden!
of laat ik zeggen haar zelf inrijden!
en dan is ze niet al te moe!
Melanieetjuh schreef:domo schreef:Precies!!
Ik denk gewoon 70 nog

Melanieetjuh schreef:Ja, ik moet 70
Net even gevraagd.
dat vind ik zo een knuffelknol!
Liisette_ schreef:Ohjeeej..
STRAKS WISKUNDE!
Jane_ schreef:Hee em
Ik had een vraagje!
Of jij een keertje mij Liesbeth Philander en Zita op de foto wilt zetten in het bos?
In onze blauwe en roze set
Najaa kijk maar
. Moeten we maar een keertje afspreken als we allemaal tijd hebben & het ook lekker weer is ensoow
Liisette_ schreef:Ohjeeej..
STRAKS WISKUNDE!

Astor schreef:Liisette_ schreef:Ohjeeej..
STRAKS WISKUNDE!
baaaah stress hem dood
ik zie je zo wel in de gymzaaaal
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Ja, ik moet 70
Net even gevraagd.
Mel leuk dat je op WOrlino mag! Wanneer heb je jolien gesproken dan? Ik ben ook nieuwsgierig! Hoop dat ik op Roxie zit![]()
![]()
en leuk dat je Newton mag doendat vind ik zo een knuffelknol!

Vind het ook erg leuk om hem te doen!
Ipv 4 uur!
Melanieetjuh schreef:Ik hoor net dat ik 10 voor half 3 uit ben!Ipv 4 uur!
Dus dat scheelt weer, kan ik weer lekker langer naar de manege! En me tijd ervoor nemen!!
fallenangel3 schreef:He jakkie ik moet de manege gaan bellen!
kan ze alleen niet bereiken... iemand enig idee wanneer ze bereikbaar zijn?
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Ik hoor net dat ik 10 voor half 3 uit ben!Ipv 4 uur!
Dus dat scheelt weer, kan ik weer lekker langer naar de manege! En me tijd ervoor nemen!!
Ik vind het soms wel zonde dat Emmy altijd zo chagrijnig is als ze op hem moet rijden.. het gaat nooit lekker enz. lijkt soms alsof ze alles met tegenzin doet...
Astor schreef:Maar bedoelt Kirs dat ze hem helemaal niet kan huren met Yoscha of voorlopig niet?