Geestelijk steunen natuurlijk hahahah len heeft gisteren voor mij de S van handveranderen MGH / FDK voorgedaan
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-09 19:28
Cuz day and night The lonely stoner seems to free his mind at night He's all alone through the day and night The lonely loner seems to free his mind at night (at, at, at night) Day and night The lonely stoner seems to free his mind at night He's all alone, some things will never change (never change) The lonely loner seems to free his mind at night (at, at, at night)
zo dan jullie gaan wel erg hard hoor Heb het maar niet allemaal gelezen want daar hebben we geen tijd voor. Eevj ben je ziekies meid Gaan hier aftellen, nog 2 weekendjes te gaan
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-09 19:37
Ja. We moeten ook nog een keer een rondleiding geven
Jonge_Monte
Geplaatst: 16-01-09 19:39
Ja tuurlijk. Zondag ga ik even kijken bij het wedstrijd gebeuren Kom met een hele lieve vrouw van mijn stal, die wil zo graag zien waar ik heen ga Als er niets tussen komt
Mallow
Geplaatst: 16-01-09 19:39
Jonge_Monte schreef:
zo dan jullie gaan wel erg hard hoor Heb het maar niet allemaal gelezen want daar hebben we geen tijd voor. Eevj ben je ziekies meid Gaan hier aftellen, nog 2 weekendjes te gaan
ja wil, gaat opschieten! Eigenlijk zouden we met z'n alle een 'afscheidsbuitenrit' moeten maken .
Haha zondag ben ik er ook ben ringmeester met Jeany
Mallow
Geplaatst: 16-01-09 19:40
Jonge_Monte schreef:
Ja tuurlijk. Zondag ga ik even kijken bij het wedstrijd gebeuren Kom met een hele lieve vrouw van mijn stal, die wil zo graag zien waar ik heen ga Als er niets tussen komt
Cool , met wie ga je ?
Jonge_Monte
Geplaatst: 16-01-09 19:40
En ik heb me erg vergist in de datum. Dacht dat 1 februari op zaterdag was, dus dan zou ik komen, blijkt het dus op zondag te zijn