zo maken we natuurlijk nooit winst Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo maken we natuurlijk nooit winst
.
Ik klim er vrijdag wel op, ga een half uurtje rijden waarin veel stappen, maar toch ook wel tien minuten draf oid. 
enthousiast bericht!
. Ik ben jaloers!! Viel de reis nog een beetje mee (zal wel even kijken op je website, daar staat het vast wel
).
(Groetjes terug
)
. Nu gelukkig thuis lekker opwarmen
. 
, en daarna duik ik lekker me bed in... Morgen vertrekken we rond half 7 naar Midwoud
.
. Dus met een beetje pech kan je morgen avond al naar de foto's kijken
. Ik ga ook de paardjes van dat meisje van school ontmoeten, dat mag natuurlijk niet ontbreken! Heb er echt zin in!!!
.
.evdpanne schreef:

. Ben blij dat ik geen hengst moet kiezen voor mijn merrie
. Ik zou het echt niet weten!! Dr was ook een eliteveilig, en ik had zo'n leuke jonge hengst gezien
. En die is voor maar 58.000 weggegaan (en als ie goedgekeurd werd als dekhengst moest je nog een bedrag van 100.000 euro nabetalen aan de fokker
). Dus even hard sparen en wie weet kan ik volgend jaar een dekhengst kopen
(dat gaat dus echt nooit gebeuren maar het is een mooie droom).
Kan je wel uiteindelijk geld mee verdienen Es 
, dat voornemen heb ik
. En het is zeker gaaf om al die paarden voorbij te zien komen. Vooral de oudere hengsten die weten gewoon dat ze op deze dag moest presteren en die kunnen dan echt super showen!! Eentje ging spontaan piaf doen en wijken aan de lange teugels enz. En die draf.... Echt gewoon WOW!! Zo'n hele uitgestrekte met mooi zweefmoment zowel voor als achter. De kampioen van de hengstenkeuring die was helemaal super toen die zijn laatste ronde deed! Die heeft het echt verdient om te winnen!