LieZ_Horses schreef:Ich auch! Zadels en hoofdstellen zijn om te walgen(Sorry Pauline)Ik houd van roze!Maar niet als hoofdstel of zadel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LieZ_Horses schreef:Ich auch! Zadels en hoofdstellen zijn om te walgen(Sorry Pauline)Ik houd van roze!Maar niet als hoofdstel of zadel.
SuusKiiss schreef:LieZ_Horses schreef:Ich auch! Zadels en hoofdstellen zijn om te walgen(Sorry Pauline)Ik houd van roze!Maar niet als hoofdstel of zadel.
(L)
ben al vanaf 10.08 begonnen met typen 
)Toen hebben we 2 horrorfilms gekeken
en daarna Rattatoie en Ice Age 2 en toen daarna(Om 6 uur nadat we ook nog gekletst hadden) zagen we iemand over de fokker fietsen.. Echt eng.. Hij was gewoon rondjes aan het fietsen... Toen ging hij achter de reebok en kwam niet meer terug... Bij veel gebouwen gingen toen op eens een paar lampen aan enzo.. Er waren niet een mensen binnen.. Echt raar.. Toen was het half 7 en gingen we in bed ligge en toen gingen we stappelen
Echt grappig
Toen hebben we niet meer geslapen en gingen we om half 8 helpen met voeren(Alleen Ash ging nog slapen tot kwart over 8)Daarna gingen we naar Smooky en Zorro
(Alleen Rosa en Jorinda en ik hoor Ashley en Melody niet) en daarna ging ik naar een verjaardag en toen was het nu.
Het eerste half uur begon Enzo met piepen en dat ging over in janken en blaffen hahahaha maar na dat half uur was het voorbij!
Veel plezier met wandelen!

(ben nu bij mijn opa en oma)
Ik zou er zo eentje willen hebben maar ik weet niet wat mijn ouders daar van vinden.
Ik zal ze eens de foto's laten zien.. haha.
Een geel gestreepte van de zomercollectie van HH van vorig jaar (voor Gips), een blauwe van de Lidl (ooit voor Cristo gekocht, ik gebruik hem nu af en toe voor Tuk), een geruite met blauw, donkerblauw, zwart en beige (weet zo uit mijn hoofd niet van welk merk maar die gebruikte ik voor Savan en Arwin) en een oude rode die ik ooit van Ingrid heb gekregen bij het opruimen van het voerhok (hij was niet groen vandaar..
maar wel groot genoeg voor Pino waar ik toen vaak op reed). En ik wil binnenkort ook nog een leuke 2de voor Gipsy kopen! Weet alleen nog niet wat voor een.. 
Of als je endurance rijd ik het ook wel leuk! Bij zwarte friezen staan ze ook heel gaaf!
Ik gok dat ik met stalschoenen, slippers, enz ongeveer 15 paar heb. Daar zitten dan ook oude laarzen bij die ik eigenlijk nooit meer aan heb.

Maar tis denk wel goed geweest dat je je in de berm hebt laten vallen. Als je op het asfalt terecht wat gekomen was je denk niet heel gebleven. 
Thuis ga ik mijn nieuwe profiel maken!