meelen schreef:Nou ja zeg, lees ik net dat er WEER een pony te water lag bij Veldt.
Ze vervelen zich zeker. Wie zal het nu weer zijn ??????
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:Nou ja zeg, lees ik net dat er WEER een pony te water lag bij Veldt.

meelen schreef:FLASHNEWS................
Tytje Xan Ate Sandra en Petra hebben een bekeuring van €60,= gehad wegens het rijden op een ruiterpad wat geen ruiterpad bleek te zijn.
Ze hebben er de grootste lol om. Jo krijgt de bon thuis, want die was akela whahahaha
Arme Jo

smuidra schreef:Ik word daar een beetje te oud voor tien. Een paar uur op een paard lijkt me nog erg leuk maar m'n oude benen vinden het iets minder leuk. Jammer hoor. Ouderdom komt met gebreken.
Maar ik zit voorlopig nog niet achter de geraniums.
Het was heerlijk op het strand. Ook leuk hoor. Alle vier de hondjes waren mee en m'n dochter.

flashnews moest natuurlijk newsflash zijn hihihihi

meelen schreef:Potverdikkeme, heb ik een keertje tijd en zin om een duinrit te maken....................kan Anke niet. (die vond het ook wel balen)
En het is net zulk mooi weer daarvoor.
Maarja, er komen vast nog wel meer mooie dagen.
Moet ik maar wat anders verzinnen om de saaie Zondag door te komen.

Yinari schreef:smuidra schreef:Ik word daar een beetje te oud voor tien. Een paar uur op een paard lijkt me nog erg leuk maar m'n oude benen vinden het iets minder leuk. Jammer hoor. Ouderdom komt met gebreken.
Maar ik zit voorlopig nog niet achter de geraniums.
Het was heerlijk op het strand. Ook leuk hoor. Alle vier de hondjes waren mee en m'n dochter.
Maar je kan toch ook een uurtje het bos ingaan? Mijn zus en ik gaan ook nooit zo lang, en er gaan altijd groepjes die een lange rit maken maar ook groepjes die eventjes het bos ingaan. Of anders is er altijd wel iemand die met je mee wil

. We hebben het echt heerlijk gehad. Wat een prachtig weer hadden we
. 'S avonds zaten we heerlijk nog buiten met een knisperend vuurtje voor ons. We hebben hele mooie bosritten gemaakt, met op kop Ate onze akela
. Ik ben nu helemaal
"kapot"
dus ga ik lekker een hete douche nemen en dan lekker m'n eigen heerlijke bedje in. De geweldige foto's bewaar ik voor morgen
.
. 

)
)
).Sanniiy16 schreef:leuke foto ss sanneMooi dat jullie het leuk hebben gehad!
Ben erg benieuwd naar alle leuke foto's
ik heb vandaag ook maar weer eens foto's gemaakt, en 1 daar ben ik helemaal trots op!
Mijn stoere pony
en wij hadden zelf ook nog lol