xan schreef:Heb je wel het juiste telefoonnummer door gegevenMij hebben ze nog steeds niet gebeld. Zeker geen post meer hier in de buurt
??? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Heb je wel het juiste telefoonnummer door gegevenMij hebben ze nog steeds niet gebeld. Zeker geen post meer hier in de buurt
??? winnitou schreef:NatuurlijkLIQUITA schreef:
WELKOM IN DE GEZELLIGSTE MANEGEHUISKAMER VAN BOKT!!!!!!
Heel veel klets plezier allemaal.
Om niet te vergeten: Manege Veldt: Part 1
Omdat deze nog zo leuk is, gaan we weer voor een nieuwe bij de 500, Liquita????
.meelen schreef:Sanne heeft vanavond meegesprongen in de springles.
Was erg leuk, Tornado heeft er niets van af gegooid, hij vind springen ook errug leuk. Miranda (van Soraya) reed ook mee, die griet heeft de hele les met een big smile gereden
. xan schreef:meelen schreef:@Xan, kun je ze niet bellen?
Kan altijd natuurlijk, maar heb nu een aantal (ja echt) gesprekken gehad bij uitzendburo's en denk dat ik aardig kans maak op een leuke kantoorbaan. Is toch meer mijn "dingetje" zal ik maar zeggen.
Ik had zelf ook nog een echte sollicitatie lopen, daar heb ik vandaag maar eens naar gebeld, want ik hoorde niets van hun. Bleek dat ze meer dan 150 brieven hebben gehad en dat ze 90% daarvan al hadden afgeschreven. En daar zat ik niet bij, nu dus wachten of ik misschien wordt uitgenodigd voor een gesprek. Zou leuk zijn. 16 uur secretaresse, op maandag en dinsdag en nog vlakbij ook !
Afwachten dus. Maar als dit alles niets wordt, dan bel ik de post op hoor, en dan stop ik niet na 1 uurtje. Belachelijk, waar begint zo iemand dan aan !
winnitou schreef:Heb besloten om niet te gaan, heb Napoleon in de stapmolen gehad en buiten voor het geval dat en dat geval is nu. Heb veel pijn en loop zo mank als een .... en heb mijn opstapje ook nog niet opgezocht en ben harstikke moe, maar daar ben ik zo weer overheen hoor! Veel plezier met rijden!
. xan schreef:Ik rijdt nu 2 weken zonder bit, op neusriem. En eigenlijk gaat dat hartstikke goed. Morgen gaat Tilly voor het eerst weer met bit rijden. Een rubber bit wel te verstaan. Even afwachten dus. Als dat goed gaat willen we eigenlijk met rubber bit blijven rijden. Afgezien van de wedstrijden dus. En de eerstvolgende wedstrijd is 4 nov. in Kwadijk. Als dat dus doorgaat. Ik hoop het wel. Kan er niet echt goed voor oefenen maar dat doet er niet zo toe. De ervaring op ander terrein is ook al heel wat.
meelen schreef:Ja hoor...ik heb lekker gewerkt. Het is weer wat rustiger op de afdelingLIQUITA, heb je lekker gewerkt?
. Vanavond wordt weer een druk avondje. We staan dan met z'n 2en i.p.v. met z'n 3en, en er komen weer wat nieuwe cliënten. Maar goed, dat mag de pret niet drukken en morgen ben ik weer lekker vrij
.
.
is weer in het land. 
LIQUITA schreef:Ik weet niet of me dat gaat lukken hoor
Tra la la la...tie die tie... 
LIQUITA schreef:enneh..Xan, hoe ging Tilly met rijden?
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik weet niet of me dat gaat lukken hoor
Hi Liquita, ik ga je even helpen

LIQUITA schreef:Tra la la la...tie die tie...
er kan nog meer bij!!! 
LIQUITA schreef:xan schreef:
Hi Liquita, ik ga je even helpen
He...jammer nou, nou heb je het verpest![]()
![]()
![]()
, maar dan moet je ook niet zoveel vragen stellen, want dan ga ik antwoorden