Miss_Montana schreef:Haha ja wat een kl*teweerGeef mij maar dat weer van gisteren hoor. Ik hoop niet dat Whis haar landje weer aan het omploegen is, ze haat die regen
Geen zorgen hoor Beau alle buien zijn het land al weer uit, tegen de tijd dat het hier kwam waren ze al uitgeblust, elders hebben ze wel veel regen gehad.
Geef mij maar dat weer van gisteren hoor. Ik hoop niet dat Whis haar landje weer aan het omploegen is, ze haat die regen 
Gelukkig maar! Hoewel ik 's nachts een lekkere onweersbui niet erg zou vinden!

Ik had appeltjes meegenomen voor Whis (helemaal gesorteerd op grootte en lekkerheid etc) en had deze in het tasje voor de stal gelegd. Na het rijden ruim ik ze wel op dacht ik. Nouja na het rijden kwam Rhea, zijn we gaan wandelen met de paarden en heb de appeltjes daar gelaten. Vervolgens kom ik om 22u terug op stal, zie ik allemaal halve appels voor mijn stal en Annemieke komt uit de kantine gerend: Yellow z'n deur was niet afgesloten door de lesklant die op hem had gereden waardoor hij zich tegoed heeft gedaan aan mijn appels. Annemieke heeft er nog een paar kunnen redden en Yellow ook want hij was het zakje ook aan het opeten
Nouja, hopelijk heeft het Yellow gesmaakt, ik kon er iig wel om lachen en was blij dat ik meteen nádat ik ze gekocht had alle stickertjes had verwijderd!!! Whis heeft iig voor stofzuiger mogen spelen en de overige appels heb ik maar aan haar gegeven
, wat een topknol heb ik toch.

En haar pakken? No way! Madame rende keihard voor ons weg! We hebben haar dus maar daar laten staan 

Je had vast een slecht aura...