Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

schumax

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:54

Miss_Montana schreef:
Haha ja wat een kl*teweer Nagelbijten / Gniffelen Geef mij maar dat weer van gisteren hoor. Ik hoop niet dat Whis haar landje weer aan het omploegen is, ze haat die regen Lips are sealed

Geen zorgen hoor Beau alle buien zijn het land al weer uit, tegen de tijd dat het hier kwam waren ze al uitgeblust, elders hebben ze wel veel regen gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:58

Go jij! Go jij! Gelukkig maar! Hoewel ik 's nachts een lekkere onweersbui niet erg zou vinden!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:00

Jus_dOrange schreef:
Halster? Mijn paard heeft geen halster nodig... Clown (wandel de laatste tijd wel 'ns zonder halster, omdat ik vind dat ze dat ook moet kunnen, gaat onwijs goed Go jij! Go jij! )

Ja leuk he, volgens mij vind Stace 't zelf ook leuk dat d'r voormalige paddockmaatje dichtbij staat. Haha!

als ik jouw klompje goud meeneem naar haar stal, dan doe ik er gewoon een touwtje aan. Zou het klompje goud niet willen breken!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:29

't Lijkt me zeer verstandig als je aan m'n klompje idd een touwtje hangt... Ik neem d'r ook nog niet overal mee naartoe zonder halster, maar voor 't geval ze ooit een halster molt en losbreekt: ze is dan nog enigsinds stuurbaar. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:57

Haha hey Stace, ga je mee shoppen? Clown

Whhhhaaaaaa 17u ik mag over een uur naar huuuuuuuuuiiiiiiissss!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:19

Goeiemorgen!

Goh, voor volgende week donderdag notitie: lesklant uitleggen hoe men de deuren dicht moet doen bij ons in het hofje Frusty Ik had appeltjes meegenomen voor Whis (helemaal gesorteerd op grootte en lekkerheid etc) en had deze in het tasje voor de stal gelegd. Na het rijden ruim ik ze wel op dacht ik. Nouja na het rijden kwam Rhea, zijn we gaan wandelen met de paarden en heb de appeltjes daar gelaten. Vervolgens kom ik om 22u terug op stal, zie ik allemaal halve appels voor mijn stal en Annemieke komt uit de kantine gerend: Yellow z'n deur was niet afgesloten door de lesklant die op hem had gereden waardoor hij zich tegoed heeft gedaan aan mijn appels. Annemieke heeft er nog een paar kunnen redden en Yellow ook want hij was het zakje ook aan het opeten Zij zijn groot en ik is klein! Nouja, hopelijk heeft het Yellow gesmaakt, ik kon er iig wel om lachen en was blij dat ik meteen nádat ik ze gekocht had alle stickertjes had verwijderd!!! Whis heeft iig voor stofzuiger mogen spelen en de overige appels heb ik maar aan haar gegeven Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:02

En waarom mag Yellow jouw appels niet opeten? Clown

Heb net heeerlijk op Stace gereden Lovers , wat een topknol heb ik toch. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:42

Jus_dOrange schreef:
En waarom mag Yellow jouw appels niet opeten? Clown

Heb net heeerlijk op Stace gereden Lovers , wat een topknol heb ik toch. Haha!

Omdat Whis niet aan delen doet Vork Heb nu een nieuwe zak gekocht, die gaat achter slot en grendel Zij zijn groot en ik is klein!

Haha Stace is cool Lovers

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 05:58

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 06:15

Oh men,
ik ben al vanaf kwart voor 6 wakker, zou om 6 uur inloggen bij Theater de Vest om kaarten voor het komende seizoen te bestellen. Gaaaap
Ik werd gewoon voor de wekker wakker en zit nu al de hele tijd te wachten tot ik een sms met code krijg om in te loggen. Echt waar als het te lang duurt, dan ga ik gewoon naar stal, en kan me dat bestellen via de pc gestolen worden. Nors opkijken

Er is ook gewoon niemand op Bokt of op Hyves saai saai saai. Iedereen ligt natuurlijk gewoon nog te ronken. No Cheer
En ik, zei de gek, ben dus echt gewoon klaar wakker.
Vanavond krijgen we ook nog 2 buur kinderen bij ons voor de oppas, dus morgenochtend uitslapen kan ik ook wel op mijn buikje schrijven. Ze zijn nog wel jong en liggen dus vroeg op bed OK dan! en ik niet lang daarna denk ik......

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 06:58

IJp schreef:
Oh men,
ik ben al vanaf kwart voor 6 wakker, zou om 6 uur inloggen bij Theater de Vest om kaarten voor het komende seizoen te bestellen. Gaaaap
Ik werd gewoon voor de wekker wakker en zit nu al de hele tijd te wachten tot ik een sms met code krijg om in te loggen. Echt waar als het te lang duurt, dan ga ik gewoon naar stal, en kan me dat bestellen via de pc gestolen worden. Nors opkijken

Er is ook gewoon niemand op Bokt of op Hyves saai saai saai. Iedereen ligt natuurlijk gewoon nog te ronken. No Cheer
En ik, zei de gek, ben dus echt gewoon klaar wakker.
Vanavond krijgen we ook nog 2 buur kinderen bij ons voor de oppas, dus morgenochtend uitslapen kan ik ook wel op mijn buikje schrijven. Ze zijn nog wel jong en liggen dus vroeg op bed OK dan! en ik niet lang daarna denk ik......

Ik ben wakker, doe ze allemaal de groeten op stal!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 07:10

En ik heb besteld even een paar kaartjes: Lebbis, Wim van Helsen, Golden Earring, Javier Guzman, Guido Weijers,Slagerij van Kampen, Lenette van Dongen, Jochem Myjer, Nicolai, Beckand en vd Meer à 385 euries...

Ik zal ze de groeten doen.....

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 08:28

jezus wat een geld! geen van allen zou ik heen hoeven.. haha.

Ik wil wel nog naar najib, en naar plien en bianca... maar biks doen ze niet meer en dat vin ik wel jammer. Super grappige show.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:24

essiedepessie schreef:
jezus wat een geld! geen van allen zou ik een oeven.. aa.

Ik wil wel nog naar najib, en naar plien en bianca... maar biks doen ze niet meer en dat vin ik wel jammer. Super grappige show.

Bijgewerkt door IJp 31-05-2008 Volendams accent toegevoegd Haha!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 17:02

je leert het al!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:16

Jus_dOrange schreef:
Stace? Wild? De kans dat ze wegvliegt is groter dan de kans dat ze zich niet laat pakken...

Nu wil ik op déze zin toch heel even terugkomen! Vanmorgen hielp ik mee paarden buiten zetten. Als laatste nam ik Stace en Miss samen mee. Ik gooi Stace in de eerste wei, doe hem dicht en laat haar los aangezien ze toch ging eten. Vervolgens ga ik met Missy naar de 2e. Ik wil me omdraaien om het hek dicht te doen: Vliegt er ineens een bruine vlek langs me. ZOEFFFFFFF, was het Stacey die besloten had vandaag door te willen brengen in het middelste weitje Koe En haar pakken? No way! Madame rende keihard voor ons weg! We hebben haar dus maar daar laten staan Nagelbijten / Gniffelen

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:27

grinnik...

Ik heb me cap laten liggen gisteren. duf duf duf...

Maandag eens kijken of ik de mijne er nog tussen vandaan kan zoeken.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:27

essiedepessie schreef:
je leert het al!

ja ik leer et al é. Snelle leerling tevreden lerases.
Ben je gisterenavond nog lang blijven angen?? Et was éél gezellig...

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:33

Ja zo gezellig dat ik mijn cap vergat... Je had langer moeten blijven!!!

Zal ik je een paar volendammer bijnamen leren?

Jack uilendak (betekend dakkapel en is voor iemand met een grote neus)
Fred Erker (ook voor een grote neus)
Evert Likkebal (omdat zijn hoofd op een lekke bal lijkt)
Dave Kakoog (omdat hij in zijn eigen drol viel, dronken)

Een kleine greep uit het volendammer crea namen bedenkt bakje.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:50

Hoorde vanavond dat Star alias Starremino, alias Cher, alias Maid nu Babe genoemd wordt.

Ik geloof niet dat er ooit een paard op stal is geweest die in zo'n korte tijd zoveel namen heeft gehad. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:56

Haha nou zeg dat wel, vind de naam nu ook iig leuk *LOL*

Pff verveel me, maar heb ook geen zin om te gaan slapen Nagelbijten / Gniffelen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 07:59

Cassidy schreef:
Hoorde vanavond dat Star alias Starremino, alias Cher, alias Maid nu Babe genoemd wordt.

Ik geloof niet dat er ooit een paard op stal is geweest die in zo'n korte tijd zoveel namen heeft gehad. Haha!

Babe? Daar weet ik zelfs nog niets vanaf. Wie noemde haar zo dan?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 08:01

essiedepessie schreef:
Jack uilendak (betekend dakkapel en is voor iemand met een grote neus)
Fred Erker (ook voor een grote neus)

.

É we gaan niet beledigen è!!!
Tja sorry oor, kan er ook niets aan doen dat mijn neus van redelijk formaat is!!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 08:07

schat, zo heten die mensen... hahah..

bij meer kan ik er even niet op komen..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:36

Miss_Montana schreef:
Jus_dOrange schreef:
Stace? Wild? De kans dat ze wegvliegt is groter dan de kans dat ze zich niet laat pakken...

Nu wil ik op déze zin toch heel even terugkomen! Vanmorgen hielp ik mee paarden buiten zetten. Als laatste nam ik Stace en Miss samen mee. Ik gooi Stace in de eerste wei, doe hem dicht en laat haar los aangezien ze toch ging eten. Vervolgens ga ik met Missy naar de 2e. Ik wil me omdraaien om het hek dicht te doen: Vliegt er ineens een bruine vlek langs me. ZOEFFFFFFF, was het Stacey die besloten had vandaag door te willen brengen in het middelste weitje Koe En haar pakken? No way! Madame rende keihard voor ons weg! We hebben haar dus maar daar laten staan Nagelbijten / Gniffelen

ROFL Je had vast een slecht aura... Huilen van het lachen