Ik voel ook al een keelpijn opkomen, dus hoop niet dat ik weer ziek ga worden, dalijk maar ff keeltabletten halen
Op kantoor zijn ook al diverse mensen verkouden, hoesten enzo, dus zal wel weer heersen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

onder druk van Anita want die had zin in een vliegshow
Hij deed het heel braaf!! Ik vond het wel raar om weer een galoppie te doen met hem, maar voelde wel weer lekker
2 hele rondes gereden
Ko'tje was zowieso erg braaf, had 2 daagjes niet gereden (alleen gewandeld) maar heeft echt geen pas verkeerd gezet
Ik heb nl een blauw oog van hem
Ik kwam omhoog/opzij van mesten en hij deed net zijn hoofd opzij richting mij BOEM. Ko'tje schrok er zelf van
Het is niet heel erg zichtbaar hoor, en het is maar een klein plekje
Of Ko ook een nieuwjaarscadeau van mij heeft gekregen is helaas niet zichtbaar
je weet hoe hij is met zijn laptoppie (zeikerd)

MlizS schreef:ja ik ben er ook ja en me inlognaam en wachtwoord kon ik na lang nadenken nog achterhalen anous
moet je vaker doen, is gezellie
Binar schreef:Zo hé Lisz, wist je je inlognaam en wachtwoord nog??![]()
Ik heb vanavond mijn 1e galoppie gedaan met Ko'tjeonder druk van Anita want die had zin in een vliegshow
Hij deed het heel braaf!! Ik vond het wel raar om weer een galoppie te doen met hem, maar voelde wel weer lekker
2 hele rondes gereden
Ko'tje was zowieso erg braaf, had 2 daagjes niet gereden (alleen gewandeld) maar heeft echt geen pas verkeerd gezet
![]()
Oh en voordat Aniet het verteld aan jullie.....![]()
Ik heb een nieuwjaarscadeautje gehad van KoIk heb nl een blauw oog van hem
Ik kwam omhoog/opzij van mesten en hij deed net zijn hoofd opzij richting mij BOEM. Ko'tje schrok er zelf van
Het is niet heel erg zichtbaar hoor, en het is maar een klein plekje
Of Ko ook een nieuwjaarscadeau van mij heeft gekregen is helaas niet zichtbaar
![]()
haha Aniet, nou heb je lekker nix meer te roddelen
vanaf toen was doxje weer super braaf. dus het was een heerlij ritje
is dat wat schrok me een hoedje
ohhjeee komt ie weer
vera23 schreef:Ik kreeg net zoweliswaar een fikse zonnenstraal in mn gezichtis dat wat schrok me een hoedje
ohhjeee komt ie weer