Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjorsie schreef:ik was nog niet weg, die foto's met die hond zijn leuk geworden, met die slang, brr kijk ik liever niet naar en met het tweetal, die hadden misschien iets meer naar voren gemogen in de foto

haha maar wel een goede om voor de volgende keer te onthouden
bloempie186 schreef:ik vind de fotos als leek zijnde echt niet verkeerd! vind de eerste juist wel erg apart!
hun kopen altijd katergrind en andere dingen
en hun moeder ook.
)
ik wordt er zo moe van
pffffffff 

ShirleyA schreef:Sie zwart/wit foto v je vrienden is goed. Past denk ik ook meer bij ze dan kleur? Het heeft nu een hele arti uitstraling... De kleuren foto met hun is idd dat muurtje storend, kinden ze daar niet op zitten? Die vd slang is wel lollig en die eerst vd hond ook, maar idd die eerst foto v kat en slang is zeker de moeite waard! Ik denk dat je vrienden best blij zijn met zulke foto's!

lig k er binnen 5 minuten naast :p
Dabo schreef:Hallo hallo! ik ben weer thuis... we smelten niet, maar het scheelde niet veel. 3 kwartier met Bella buitengewandeld in dat pleuris weer. Sjah, je moet toch wat he..
Hoe is het met jouw griep Brenda?
moet eten van me moeder
maar als het aan me lichaam ligt eet ik niks.Azzaro schreef:balen bren maar zou gewoon gaan eten slecht voor je als je niks eet
natas succes morgen met die mensen
ellen het was echt stinkmodder weer was ook wel te merken aan de drukte in de binnenbak
voel me gewoon teziek om te eten