Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ceriadwen schreef:Je krijgt een kilometer voor de stop een bordje en als je vanaf daar gaat stappen is er niks aan de hand. Heb ik met Vincent ook gedaan en als je paard fris er uit ziet dan laten ze je lopen. Het gebeurd ook dat er paarden zijn die zowat tegen de vlakte gaan en die pikken ze er tussen uit. Maar in principe als je met beleid je rit doet ( en geloof nietd at jij heeeeel onverstandig gaat crossen) moet er niks aan de hand zijn. Dus schrijf je in... en dan slapen we met zijn allen bij Betty
Tenminste.. als je mee zou willen dan...roxxxiejjj schreef:hihi iedereen gaat gezellig naar Epe dus!
behalve ik,want ponylief komt niet door de keuring met een hartslag van 300
![]()
Ceriadwen schreef:roxxxiejjj schreef:Dan heb ik school!
En is het zooooo belangrijk dat je die 4 dagen niet kan missen?
Whahahaha Dennis zegt, ja doh.. dan moet je gewoon spijbelen.. maar je zal wel ouders hebben die dat niet zo waarderen...
roxxxiejjj schreef:Nouja internet eruit, niet bij vriendje mogen blijven slapen? denk je dat ze makkelijk zijn dan?
Ceriadwen schreef:roxxxiejjj schreef:Nouja internet eruit, niet bij vriendje mogen blijven slapen? denk je dat ze makkelijk zijn dan?
Nou DAAAAAR kan ik me iets bij voorstellen... maar ik heb wel zoiets van.. als het gebeurd gebeurd het toch.
Maar je kan zeggen dat je met een groep volwassen vrouwen van stal gaat...das veiliger dan een vriendje :p
Ceriadwen schreef:Ik snap ze wel, maar tis nog geen examenjaar.. en als je verder een jaar niks mist.. dan moet een weekje niks uitmaken.
Maar goed, dat ben ik..
Ceriadwen schreef:ik ga in Epe iets harder dan jij gewend bent van me hoor. De eerste dag is het nog even wennen en raar, daarom gaan we ook een dag ervoor al even rijden.
Maar ik rij daar op een behoorlijk hoog tempo, en die slome luie Vincent is totaal anders daar.