Naja zeg, de (waarschijnlijk) enige dag in het jaar dat ik Pauline zie, en ik feliciteer haar niet eens 
Nouja, Pauline, alsnog van harte dan!
Ahum, ja, ik ben heel sneaky vandaag op het Lamoen geweest
samen met Marleen, we moesten er allebei weer even tussenuit dus we hebben lekker een twee-uursritje gedaan. Ging heerlijk.. zij op Odessa, ik op Misty. Ik ben met de trein naar Rijssen gegaan en daar heeft zij me opgehaald met de auto. Toen we aankwamen was er helemaal niemand, het was zoooo stil
Jannette belde me om te vertellen waar de sleutel van de zadelkamer lag en dat we wel vast mochten gaan poetsen enzo, dus dat hebben we gedaan. Ik heb Marleen eerst even aan de longe rondgeslingerd op Misty, wilde haar even zonder zadel laten rijden. Erg grappig en het ging best goed 
Daarna gingen we op pad.. we zijn bij de eerste kruising rechtdoor gegaan en we wilden daarna weer rechtdoor, richting km-pad. Maar daar reden andere ruiters, dus besloten we maar om naar de vijfsprong te rijden en dan nog verder rechtdoor en dan waar de weg verhard wordt naar rechts te gaan. Dit ommetje zorgde ervoor dat we iets langer wegbleven dan gepland, maar een paar stukken draven tussendoor loste dat alweer op. We zijn vervolgens het kronkelpad ingegaan, waar Misty heel mieperig telkens in de bosjes wilde lopen waar het droog was
Aan het eind van het kronkelpad zijn we dat rechte pad ingegaan en daarna hebben we afgesneden via de kleine kuil. Daar was Marleen nog nooit geweest en na een 'hou je vast!' van mij gingen we, met enen met grote sprongen omhoog
Daarna kwamen we uit bij het km-pad, waar we lekker een paar flinke stukken goed hebben gegaloppeerd. Lekker relaxt naar huis gestapt aan een lang teugeltje en toen was het alweer klaar met de buitenrit.. 
Jullei succes allemaal met het leren/studeren, ik ga morgen weer verder met nuttige dingen doen. Moet nog een paar opdrachten afmaken, en wachten op de uitslag van een toets die bar slecht ging.. en dan hangt het ervan af of we binnenkort of pas in februari kunnen afstuderen, Marleen en ik