Daarin staat de verjaardagskalender, maar ik kijk er dus duidelijk te weinig:Pauline, gefeliciteerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarin staat de verjaardagskalender, maar ik kijk er dus duidelijk te weinig:

Van harte gefeliciteerd! 

gefeliciteerd
Ben bezig met bio inhalen, ik geloof niet dat dat mijn sterkste kant is

samen met Marleen, we moesten er allebei weer even tussenuit dus we hebben lekker een twee-uursritje gedaan. Ging heerlijk.. zij op Odessa, ik op Misty. Ik ben met de trein naar Rijssen gegaan en daar heeft zij me opgehaald met de auto. Toen we aankwamen was er helemaal niemand, het was zoooo stil

Aan het eind van het kronkelpad zijn we dat rechte pad ingegaan en daarna hebben we afgesneden via de kleine kuil. Daar was Marleen nog nooit geweest en na een 'hou je vast!' van mij gingen we, met enen met grote sprongen omhoog

Maar wel heel lekker dat je even langs bent wezen waaien. Klinkt als een super ritje
Dapper van Marleen dat ze de kuil nam. Die heeft toch leren rijden door de buitenritjes bij het Lamoen? Stoer hoor

) 
Lekker paard

De kuil met een groep vond ik trouwens niet altijd even leuk
(en ik had een paar kinderen die er ook niet helemaal fan van waren) 

Hebben jullie de foto's daar in de buurt gemaakt of ook in het bos? In het bos zal het nu wel erg mooi zijn met de herfstkleurtjes. Bij ons in elk geval wel (ben er vrijdag nog geweest met Mazzel
)
Was ook heel leuk.
Was echt super, super gaaf
heb je al iets van een linkje? Ben heel benieuwd

Ik heb mijn ouders kunnen overtuigen dat ik toch de allerlaatste aflevering mocht zien (mijn ouders vinden het niet leuk, vandaar), maar nu, het gat! 

Heb in ieder geval beide vakken van vorige periode gehaald, chemie met een 9 (
) en introductie biologie met een 8. 
Maaaar, dat komt nog wel. Vanavond ga ik samen eten met Wieneke, mijn huisgenootje, en 2 vrienden van haar. Zij unihockeyt ook, en ik kan het de laatste tijd goed met haar vinden
Unihockey wordt trouwens steeds leuker, aangezien het aanmerkelijk beter gaat.
Alleen vindt mijn rug het minder leuk