Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 14:47

Tessels profiel Pling Daarin staat de verjaardagskalender, maar ik kijk er dus duidelijk te weinig:

Pauline, gefeliciteerd Lachen Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 14:52

Jaaa, dat weet ik, want een goede vriendin van mij is vandaag ook jarig *LOL* Van harte gefeliciteerd! Haha!
Normaal gesproken herinnert mijn hyves me aan dit soort dingen, maar daar ben ik al een tijd niet op geweest door de drukte. Nagelbijten / Gniffelen
Hopelijk kan ik snel weer eens langskomen op het Lamoen, maar dat zal toch wel kerstvakantie worden gok ik Scheve mond

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:30

Pauline nog maals gefeliciteerd Haha!
Fijne dag vandaag

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:39

Go jij! Go jij! gefeliciteerd Haha!
Ik ben lekker vrij vandaag, leve de leraren en hun studiedagen Clown Ben bezig met bio inhalen, ik geloof niet dat dat mijn sterkste kant is Scheve mond

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:40

Hey Djoni, van jou heb ik al lang niets meer gehoord. Hoe is het? En met de pony die jullie hadden?

Zo, veel lamoenbokkers zijn bezig met Bio, Nagelbijten / Gniffelen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 17:42

Ik als Biologiestudent zal wel moeten. Ik wordt gék van de eiwitten en hun stomme structuren en alle uitzonderingen op regels Scheve mond

En oh, mochten jullie ergens niet uit komen ofzo, vraag gerust, al weet ik natuurlijk nog niet zoveel na 2 periodes, maar dat vind ik wel een welkome afwisseling Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 20:57

Naja zeg, de (waarschijnlijk) enige dag in het jaar dat ik Pauline zie, en ik feliciteer haar niet eens Gestoord
Nouja, Pauline, alsnog van harte dan!

Ahum, ja, ik ben heel sneaky vandaag op het Lamoen geweest Schijnheilig samen met Marleen, we moesten er allebei weer even tussenuit dus we hebben lekker een twee-uursritje gedaan. Ging heerlijk.. zij op Odessa, ik op Misty. Ik ben met de trein naar Rijssen gegaan en daar heeft zij me opgehaald met de auto. Toen we aankwamen was er helemaal niemand, het was zoooo stil Haha!
Jannette belde me om te vertellen waar de sleutel van de zadelkamer lag en dat we wel vast mochten gaan poetsen enzo, dus dat hebben we gedaan. Ik heb Marleen eerst even aan de longe rondgeslingerd op Misty, wilde haar even zonder zadel laten rijden. Erg grappig en het ging best goed Ja
Daarna gingen we op pad.. we zijn bij de eerste kruising rechtdoor gegaan en we wilden daarna weer rechtdoor, richting km-pad. Maar daar reden andere ruiters, dus besloten we maar om naar de vijfsprong te rijden en dan nog verder rechtdoor en dan waar de weg verhard wordt naar rechts te gaan. Dit ommetje zorgde ervoor dat we iets langer wegbleven dan gepland, maar een paar stukken draven tussendoor loste dat alweer op. We zijn vervolgens het kronkelpad ingegaan, waar Misty heel mieperig telkens in de bosjes wilde lopen waar het droog was Rolleyes Aan het eind van het kronkelpad zijn we dat rechte pad ingegaan en daarna hebben we afgesneden via de kleine kuil. Daar was Marleen nog nooit geweest en na een 'hou je vast!' van mij gingen we, met enen met grote sprongen omhoog Haha!
Daarna kwamen we uit bij het km-pad, waar we lekker een paar flinke stukken goed hebben gegaloppeerd. Lekker relaxt naar huis gestapt aan een lang teugeltje en toen was het alweer klaar met de buitenrit.. No Cheer

Jullei succes allemaal met het leren/studeren, ik ga morgen weer verder met nuttige dingen doen. Moet nog een paar opdrachten afmaken, en wachten op de uitslag van een toets die bar slecht ging.. en dan hangt het ervan af of we binnenkort of pas in februari kunnen afstuderen, Marleen en ik Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 21:02

Ooooooh, jaloezieeeeee! Ik wil nu helemaaaaaal!
Maar super leuk dat je er zo even een dagje tussenuit kon/ging Haha!
En het schiet echt al op he, bijna afstuderen! Hopelijk kan het snel Lachen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:24

oeeee... Klinkt super! Het was ook heerlijk weer gisteren om te gaan rijden. Had je wel enorm geluk mee!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:30

dank jullie wel Haha!

tessel iid nog even gesproken, geeft niks hoor , je kan niet alles weten Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:46

Oh Tessel, jaloersheid Bloos! Maar wel heel lekker dat je even langs bent wezen waaien. Klinkt als een super ritje Ja Dapper van Marleen dat ze de kuil nam. Die heeft toch leren rijden door de buitenritjes bij het Lamoen? Stoer hoor Lachen
Kerstvakantie Annemarie Knipoog Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:00

Jup, die heeft op buitenrit leren rijden Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb haar wel altijd van te voren even in de bak laten rijden en wat les gegeven, maar we zijn altijd daarna meteen op buitenrit gegaan. Tsja, je gaat niet helemaal naar het Lamoen om niet lekker lang het bos in te gaan, toch? Schijnheilig
(het is dat ze zo zelfverzekerd is en er aanleg voor heeft hoor, anders had ik dat ook niet zo snel gedaan Knipoog )
Maar toen ze met verhalen kwam dat ze van de zomer bij ponypark Slagharen op een pony in d'r eentje zonder zadel in het bos had gecrost, dacht ik: oh, nou, dan kan je ook wel even op Misty zonder zadel ROFL
Dus dat hebben we even gedaan.. alleen vond Misty het rondje om de wereld van Marleen niet zo grappig, dus toen ze achterstevoren zat ging mevrouw lopen bokken Rolleyes

Maar bij de kuil zijn we gewoon in stap naar beneden gegaan en in galop omhoog.. met z'n tweeen is het natuurlijk te overzien. En als je je maar goed vasthoudt aan de manen val je er ook niet af *LOL*

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:05

Oh, dat bokken van Misty, dat deed ze tijdens de ponykampen op een gegeven moment ook als ze er genoeg van had Clown Lekker paard Nagelbijten / Gniffelen
Vind het wel super stoer dat ze dat even doet, maar je hebt heel erg gelijk. Ik zou haar geloof ik ook het bos in gesleurd hebben Knipoog

en dat van de kuil is inderdaad waar. Odje houd er ook wel lekker rekening mee Lachen De kuil met een groep vond ik trouwens niet altijd even leuk Schijnheilig (en ik had een paar kinderen die er ook niet helemaal fan van waren)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:32

Wat een superweer was het gisteren. We hebben een 'fotoshoot' gehad voor een website voor Mariska. En ik mocht op de eigenwijze haflinger... Was wel leuk om te doen, maar geef mij Wietske maar. Ik ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden. Als de site online is laat ik het wel weten. Kunnen jullie zo allemaal even een kijkje nemen.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:36

Hee, wat leuk! Ik ben benieuwd naar de site! Lachen
Het was zeker lekker weer gisteren! Ik fietste in mijn winterjas naar Wierden (moest nog doorfietsen ook want was weer eens aan de late kant), en ik had me het toch warm! Bloos!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:26

Wat leuk, Marianne! Hebben jullie mooie fotomomenten gehad? Ik ben erg benieuwd naar de website!
Hier was het ook al zulk lekker weer gister. Ik ben ook even de stad in geweest en 's avonds zijn we pannenkoeken wezen eten bij vrienden en daarna hebben we zo'n spelletje met zo'n dansmat gedaan.. echt te fout voor woorden Huilen van het lachen

Fen, de kuil doen met een groete groep is ook idd niet altijd even handig. Het is namelijk de bedoeling dat je in stap naar beneden gaat en in galop omhoog, maar de achterhoede gaat natuurlijk automatisch ook naar beneden in galop en dat vind ik ook niet zo geslaagd meestal Nagelbijten / Gniffelen
Hoewel ik van de zomer wel een groep had die 'm heel leuk vond Ja
Je hebt natuurlijk ook nog de grote kuil, maar daar ben ik alweer jaren niet geweest..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:27

hihi, klinkt juist wel geniaal tessel Haha!

en ik heb het goede weer gister weer eens gemist. De hele dag Hema, wat een feest Knipoog

Leuk dat je een fotoshoot had marianne, ik ben beniewd naar de site Lachen Hebben jullie de foto's daar in de buurt gemaakt of ook in het bos? In het bos zal het nu wel erg mooi zijn met de herfstkleurtjes. Bij ons in elk geval wel (ben er vrijdag nog geweest met Mazzel Lachen )
Mazzel is trouwens een klein beetje kaler. Geschoren vanochtend. en vanmiddag naar Fame Haha! Was ook heel leuk.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:58

En, ik ben goed bezig.

Ik ben Maandagavond naar de Lama's geweest Haha! Was echt super, super gaaf Lachen

Hoe is het met jullie?

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:56

oeeee, gaaf! De Lama's!!!!!

Hier alles goed, gisteravond begonnen met de website. Foto's zijn erg mooi geworden. Is wel heel confronterend. Van een dressuurhouding of iets dergelijks is niet veel te zien...Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:35

Ach gut heb je al iets van een linkje? Ben heel benieuwd Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 17:16

Lama's, gaahaaf! Haha!
We zullen ze nooit meer op TV zien, daar gaat mijn vrijdagavond Huilen Ik heb mijn ouders kunnen overtuigen dat ik toch de allerlaatste aflevering mocht zien (mijn ouders vinden het niet leuk, vandaar), maar nu, het gat! Clown
Verder gaat het hier oke, druk met celbiologie alweer, wat superinteressant is, maar wel heel diep op de zaken ingaat en daarom vrij ingewikkeld. 't Gaat nu over motoreiwitten, die dingen zijn geniaal Huilen van het lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:16

De Lama's is toch afgelopen Fen? Of hebben ze nog shows ofzo? Ik hoorde net dat liedje van ze op tv, best grappig met dat clipje erbij Haha!
Ben benieuwd hoor, Marianne!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:18

Jee Annemarie, daar heb ik nog nooit van gehoord hoor Bloos!
Maar het gaat dus wel goed met je studie? Zit je er al goed in enzo, of moet je nog steeds een beetje wennen? En hard werken zeker? Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 17:23

Dat liedje vind ik ook leuk, maar eigenlijk is 'ie alleen leuk als je de clip erbij ziet Ja
'T gaat wel oke met de studie, sommige dingen zijn wel heel moeilijk, maar ik heb nog 4 weken om die te begrijpen, dus dat moet tzt wel lukken Lachen Heb in ieder geval beide vakken van vorige periode gehaald, chemie met een 9 ( Nagelbijten / Gniffelen ) en introductie biologie met een 8. Haha!
Hier in Wageningen is het wel leuk, al mis ik een beetje het 'echte studentenleven'. Geen vriendinnen hier die uitgaan oid.. of ze wonen weer in Ede, en dat is ook niet praktisch, want dan moet je alsnog midden in de nacht een half uur door de middle of nowhere Nagelbijten / Gniffelen Maaaar, dat komt nog wel. Vanavond ga ik samen eten met Wieneke, mijn huisgenootje, en 2 vrienden van haar. Zij unihockeyt ook, en ik kan het de laatste tijd goed met haar vinden Ja Unihockey wordt trouwens steeds leuker, aangezien het aanmerkelijk beter gaat. Lachen Alleen vindt mijn rug het minder leuk Scheve mond

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:41

Via webklik, en dan twente te paard ofzo... maar ik heb er vrij weinig verstand van.. Lachen