maar ik ga tv kijken, zie jullie op de manege

DOEI DOEI!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Shenavallie schreef:Echt waar!!! GELUKKIG, die van mij is ook een kruisingIs het een kruising, want die houden het meestal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang uit
. LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Echt waar!!! GELUKKIG, die van mij is ook een kruisingIs het een kruising, want die houden het meestal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang uit.
en we moesten vanavond toch nog heen om ski's op te halen en nog wat af te spreken voor de wintersportvakantie. LIQUITA schreef:Ik ga ook, moet nog even naar de manege om uit te mesten. Ik had vanmiddag geen zin meeren we moesten vanavond toch nog heen om ski's op te halen en nog wat af te spreken voor de wintersportvakantie.
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Echt waar!!! GELUKKIG, die van mij is ook een kruising.
Maar die van jouw is wel heeeeeeeeeeeeel groot, dus dan is het meestal wat korter
. LIQUITA schreef:Ik ga ook, moet nog even naar de manege om uit te mesten. Ik had vanmiddag geen zin meeren we moesten vanavond toch nog heen om ski's op te halen en nog wat af te spreken voor de wintersportvakantie.

??
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Ik ga ook, moet nog even naar de manege om uit te mesten. Ik had vanmiddag geen zin meeren we moesten vanavond toch nog heen om ski's op te halen en nog wat af te spreken voor de wintersportvakantie.
Ik heb de foto's ontvangen: echt mega tof! Nogmaals bedankt en - omdat ik je voor je vakantie wsl niet meer zie - een hele dikke digitale knuffel!!!!!!!
Hackie schreef:Haha, verassende foto's Mirreile op de foto
En voor wie zijn stal sta je![]()
??
)! Shenavallie schreef:http://www.wakkerdier.nl/paardencampagn ... esnack.php
Van paardenwei tot vleespastei, ofwel: na de dressuur in de frituur...
Hackie schreef:Shenavallie schreef:http://www.wakkerdier.nl/paardencampagn ... esnack.php
Van paardenwei tot vleespastei, ofwel: na de dressuur in de frituur...
Ik eet altijd van Dobben, dus dat zal er (Waarschijnlijk dan) niet inzitten

Sanniiy16 schreef:hooi iedereen
maar weer eventjes een berichtje
ik ben dr een paar dagen niet ( op de manege )
want zit bij een vriendin in belgie
ik zie jullie vast woensdag avond en anders donderdag ofzo wel weer
doeidoei

Hackie schreef:LIQUITA schreef:Echt waar!!! GELUKKIG, die van mij is ook een kruising.
Maar die van jouw is wel heeeeeeeeeeeeel groot, dus dan is het meestal wat korter
l0rdJ schreef:Wat een super lieve foto van maissie!
Ik heb van de week ook weer pallieter foto´s gemaakt!
viewtopic.php?f=53&t=733072&hilit=
Hij word zooooo groot!
Hackie schreef:

Hackie schreef:Hackie schreef:
Als er iemand niet kan, wil ik het ook wel meenemen, ik ga toch even donderdag heen
Dan moeten jullie maar PB sturen
(mis hem nu trouwens wel met dat verband knippen...)