manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:23

Echt stom dat Greys ermee stopte! Had niet t idee dat er al een heel seizoen was geweest.
Vandaag ging les niet door, dus ging ik maar duorijden met Daniel Haha! Hij vond het wel leuk he Nel!
Hoe was t bij verloskundige Kims? Van Lenie moest ik zeggen dat je je maar opnieuw moest voorstellen straks op stal...ze (her)kent je niet meer Clown
Heej Anne: kan je dan ook niet gelijk een paar echte filmsterren uitnodigen voor de strand-shoot, lijkt me wel leuk Tong uitsteken

Edit: Kims had al gepost Vork Maar dus toch een echte ontsteking...ben je mooi klaar mee Scheve mond

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:00

heey allemaal!

ik kwam me even voorstellen omdat ik gister ben aangenomen om van de zomer vakantie werk bij paardoes te gaan doen Lachen

groetjes Yara

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:29

Hooi!
Weer geen les Thirz? Het zit je de laatste keren niet mee! Nog wel lekker duogereden met Daniël Haha! Nel, je zoon is straks niet meer weg te slaan bij de paarden! Marieke is het nog gelukt met het zadel?
Vervelend Kims, een slijmbeursontsteking! Alleen van het vele liggen... dat lijkt me niet helemaal logisch, het is eerder vanwege de hoge belasting daarvoor zou ik zeggen. Lekker fysio-en dan; ga je bij jou in de wijk?
Bar, heb jij dat halster van PK? Lijkt idd verdacht veel op die van mij Knipoog
Cis, heb je al gesproken Knipoog
De foto's zijn echt leuk Anne! Kan ik ze allemaal krijgen? Is wel een tof aandenken aan het feestje!
Orson staat lekker in de garage onder het afdak te genieten van het uitzicht in de tuin Haha!
Nog maar 5 nachtjes slapen... Haha! Haha!
Ga morgen voor de laatste keer op Janis rijden; zal wel gek zijn... Nog even genieten dus, hoop dat ze niet zo dwars is nu haha! Morgenavond verhuizen we de kast naar stal; kan ik lekker alvast beginnen met m'n spulletjes te verhuizen! Heb trouwens nog gebeld voor de singel: hij zou eind van de week binnen moeten zijn, dus hard duimen, anders kan ik volgende week nog niet rijden!!
Bloempje: welkom! Ik gok alleen dat het hier weinig nog over Paardoes gaat, maar het is wel leuk om anderen te leren kennen die op Paardoes komen!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:31

mijn zus heeft trouwens een hele tijd op janis gereden toen hij nog naast woontrent stond en ik ook af en toe toen die al bij de braamhof stond Knipoog Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 17:26

@ Bianca: ja het is idd een PK halster!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:45

Hoi Bloempje: leuk paardje in je profiel Lachen Waar staat ie dan?
Nou, Nous heeft weer nieuwe schoenen, kunnen we weer lekker rijden. Ze lag vanmorgen lekker te slapen in de wei, ik ging met dr knuffelen, heerlijk penny-moment Haha! Clown
Nou, toch fijn dat je laatste keer op Janis zo goed ging! Alle spullen in je kast gekregen Bianz?

Ik ga werken! Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:25

Fury staat bij de pagter Haha!!

@ Kim: hoe is t nu met je? Sjonge jonge, eigenlijk valt het niet mee om zwanger te zijn he?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:20

Barbara_ schreef:
@ Kim: hoe is t nu met je? Sjonge jonge, eigenlijk valt het niet mee om zwanger te zijn he?

Jaweeel, ik neem er nog 10!

Volgens mijn huisarts kwam de slijmbeursontsteking van het vele liggen op mijn zij op een zachte bank/matras? Verward Klinkt inderdaad logischer dat het van de periode daarvoor was... De pijn is vandaag in ieder geval een stuk minder gelukkig Lachen

@ Thirz: aaahh heb je foto's gemaakt van het pennymoment met nous?
@ Bianz: hoe beviel de laatste keer op Janis? Lijkt me eigenlijk wel een fijn idee dat je je niet meer hoeft te houden aan de regeltjes van een ander Knipoog Met je eigen paardje heb je het tenminste helemaal zelf voor het zeggen. Heerlijk! Nog maar 4 nachtjes slapen Go jij! Go jij!
@ Bar: volgens mij is het vijvertje niet helemaal waterdicht Nagelbijten / Gniffelen Door de regen stond er water in, maar het water is eruit en de grond eromheen is nat! haha. Ik zal wel aan nick vragen of hij 'm wil inspecteren op gaatjes.
@ Anne: hoe bevalt het alleen reizen 'smorgens? Vork Denk maar zo: nog 5,5 (toch?) week en dan heb je zomervakantie! jiehoe!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:48

Nou dat gaat een mooie vijver worden Bar, misschien moet je de vissen maar een watertankje opdoen Clown
Gelukkig dat je minder pijn hebt, jij laat het krijgen van een kind wel als een waar feest klinken. Ik ga er nog maar eens goed over nadenken Tong uitsteken
Heb je je scriptie nog met de postduif meegekregen Bianz?
Ahhhh Thirz, een waar Penny moment, ga je nu ook allemaal roze strikjes in dr manen maken? Knipoog
Anne, wij hebben elkaar net uitgebreid gesproken Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:04

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 19:59

Haha Bar, dan hebben wij gewoon hetzelfde halster! Als hij past tenminste Knipoog
Lief zo'n pennymoment met Nous Thirz; je was er nog blij van toen ik op stal kwam Lachen Hoe was het afscheid van de stagiaire; waren de kids een beetje lief in het bos?
Kims, fijn dat het vandaag al wat beter gaat!
Cis, de paar hoofdstukken die ik heb opgestuurd zijn hoop ik veilig door de postduif naar Rotterdam gevlogen Knipoog Nu even een positieve reactie en dan kan ik het geheel in elkaar gaan draaien: duimen jullie mee?
Laatste keer rijden op Janis vandaag was erg fijn; ze liep heerlijk en heb zodoende een prima verzameld galopje kunnen maken. Fijne afsluiter dus. Daarna mijn kast ingeruimd: hij zit nu al bijna vol haha! Wel gaaf hoor... zondag komt al zo dichtbij!! Heb mezelf nu wel even een stalban gegeven (zoals Lenie zei; het is hier gewoon de komende dagen verboden voor rode autootjes Haha! ) tot zaterdag, want anders heb ik nu elke avond wel even een smoes om wat spullen te komen brengen hihi! Ik droom er in ieder geval al wel van: mijn eerste strandrit heb ik vannacht al gemaakt Clown

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:39

ja ik ben een stalgenootje van barbara Haha!

bianz fijn dat het laatste keer rijden nog goed ging, zag hem net nog heerlijk in de wei staan toen ik langs fietste Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 20:51

vliegt nog even langs voordat ik bank ga hangen! Haha!

En was het een goede strandrit Bianz? Knipoog
Spannend! nog 4 nachtjes slapen! Hyper! Gelukkig heb je al een mini Orson in de tuin Haha!
En tuurlijk mag je de foto's hebben Ja Kan ze nu alleen op de comp niet branden hier, dus dan moet ik eerst die foto's op de laptop zetten en dan branden. Kost iets meer tijd en tijd is me op dit moment beetje kostbaar Schijnheilig maar komt goed hoor! (brander is al een poosje stuk, en dan eerst naar de winkel, 3 keer kijken, geen verbetering, contact opnemen met HP, hele vragenlijst invullen enz.. Dus dat duurt ff Tong uitsteken Al vermoed ik dat we al een end opweg zijn en bíjna iemand hier hebben om hem eens te vervangen Vork )
*duimt hard mee voor de singel*
In welk stalletje komt Orson trouwens? Toch nog die ene waar je zaterdag voor smste of die andere?
K kom snel kijken als hij er is hoor Haha! Ben zó benieuwd na al die verhalen over hem!
*duimt nog wat extra voor positieve feedback op de scriptie*

Heb je geen decubitus, heb je een slijmbeursontsteking Kim! Gaat t al een beetje beter? Lachen Met je harde buiken ook al wat rustiger? of nog veel last van?
Hihi, en ik denk dat je van tactiek moet veranderen als je snel wil dat een volgende van de club een jongetje krijgt hoor Tong uitsteken Je schrikt wat af met je verhalen nl Knipoog
Uhm, iets meer dan 5,5 week. Nog 6,5 tot 8 weken Lachen Hangt even van de planning van toetsen enzo af. En t reizen 's morgens is allenig, héél allenig! Verdrietig
*stiekem hoef ik alleen maandag heel de reis alleen, de andere dagen heb ik vanaf Bergen mn 2 klasgenootjes Schijnheilig

Miste je t duo-rijden Thirz? Lachen Daniel is ook écht niet bang op een paard hè! Stoer ventje hoor zo op de grote Nous!
Ah en wat lief! Tussen het knuffelen door nog een foto-momentje gepakt? En ieder paardenmeisje heeft een beetje Penny in zich, dat blijkt wel weer Tong uitsteken *denkt aan Cis die hier altijd Penny's kwam lezen *LOL*
Hihi, hadden we t gister ook nog over tijdens een tussenuur. We gaan volgende week donderdag stappen met een paar klasgenootjes: 2 voetbalbitches, 2 kakkers en een paardenmeisje Vork Gevarieerd gezelschap hè Tong uitsteken

*ontspant even der vingers.. krijg kramp.. en gaat weer vrolijk verder met duimen*
Doei!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:20

Nou het is hier maar rustig hoor,
Anne en ik hebben een hele verhandeling op msn over mijn verjaardagscadeau op mijn 18e verjaardag...allerlei dingen verzonnen maar we zijn er nog steeds niet uit Clown

Leuk dat je laatste ritje op Janis geslaagd was Bianz, misschien was ze wel in zo´n goed humeur omdat het voor het laatst was Tong uitsteken

Hier gaat alles ok, heb een beetje een dipje maar dat komt wel weer goed. Komend weekend hebben we met vijf nederlanders een auto gehuurd en gaan we over de bergketen (Andes) naar de jungle rijden. Ik geloof een toch van 6 á 7 uur, dus moet supermooi en gezellig zijn. We hebben een CD van Grupo Cinco (een of andere peruaanse band, hilarisch Haha! ) dus dat moet goed komen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 20:27

moet meteen denken aan het liedje "kleine wasjes, grote wasjes" Clown Ook leuk, maar niet echt peruaans hè Tong uitsteken

Kleine wasjes, grote wasjes, doe ze in je wasmasjien
Laat maar lekker draaien, steeds meer in die wasmasjien

Muziek!

Hihi, en als Cis opgevreten wordt door de muggen, omdat ze ze niet kan overtuigen dat de mede-safari-ers lekkerder zijn, gaat ze onder het muskietennet Haha! én laat ze een foto maken Knipoog

*Volgens mij was het toch iets van safari wat je kreeg hoor Cis Ja

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:32

ja maar wat voor safari was dat dan? van jullie kreeg ik toch die mand en die kaart waar ik op een neushoorn zit...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:46

Hey Cis! Jij gelukkig ook nog steeds in orde in het verre Peru!
Vind het echt zo'n raar idee dat je zo ver weg zit! Die safari klinkt wel echt supergaaf joh, veel plezier!

@ Kim: haha dan mag ik wel vissen in duikerpakjes kopen, blijven ze in ieder geval nat als de vijver leeg loopt Haha!! Gaat het al wat beter met je buik?

@ Bianca: oehhh nog maar een paar daagjes, het komt nu echt dichtbij he? Spannend spannend!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 20:51

jaaa! jij op de neushoorn zowiezo idd Haha!
en verder.. phoe niet ook een safari kussen? of had je ie van je ouders? of... weetje ik weet t nie meer Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:52

Hé Bar, leuk dat je er ook bent Haha!
(sorry ik verveel me een beetje)
Je laatste topic van Shaar was leuk, ze loopt lekker over dr rug! Wanneer heb je je volgende M2 wedstrijd?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:54

Ik heb zowel 7 als 8 juni wedstrijd... was niet helemaal zo gepland, maar de wedstrijd van 15 juni werd opeens verzet naar de 8e... Ga ze wel gewoon allebij rijden, hoef ik dr maar 1 keer te wassen Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:55

Maar wat doe jij door de weeks nu zoal Cis? Met je ouders was het wel gezellig geloof ik he? Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 21:06

met mij hoog niveau verhalen babbelen op msn Vork whahahaha
of iig.. nu dan toch Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:12

Ik ben er bijna over uit dat ik sharon dr manen ga kortwieken... en nog wel voor volgende week zaterdag, dan kan ik mn wedstrijden met knotjes rijden!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:18

NEEEE!!! Gaaaap

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:19

Hahaha maar ik ben ze beu en ze worden niet langer Boos!