Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:28

Marieke van harte!!!!!!!!!!! En een hele fijne dag!!!!!!!!!

Robje is lekker in de lappemand, heeft ie een ontstoken oog (en echt fijn vindt hij dat zalf in zijn oog niet!) gaat ie ook nog onderuit vandaag!! Mijn arme gozer!!!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:35

Goldflower, welkom terug!! En Silly natuurlijk ook alvast van harte welkom met al je paardjes!!!!!

xMarieke

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:44

Bedankt allemaal.
Straks ga ik bij mn ouders eten, ben benieuwd wat ik krijg
Mn broertje heeft vandaag mn brommer verkocht dus dat was mn eerste kado

Arme robin. Geef m maar een dikke knuffel van mij.

Tot donderdag

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:45

Hoi hoi allemaal ten eerste thnx voor alle welkom reacties,en natuurlijk de andere nieuwkomers ook welkom.
En alle jarige dit weekend ook gefeliciteerd
Goldjuh had t gelukkig gelijk naar haar zin,lkkr met haar oude vriendinnetje/buurvrouw weer even buiten gestaan ,en ze vonden t allebij wel best.
En vanmiddag terug geweest en nog ff lkkr met Unox buiten geweest dat ging gelukkig ook goed ,ze ontdeed Unox al helemaal van zn wintervachtje,dus dan hoef je nie meer zo hard te poetsen San hihi
Nou voor de rest allemaal nog veel plezier vanavond

groetjes.
Laatst bijgewerkt door goldflower op 08-04-06 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:48

Oh btw,heet iemand nog interessse in leuke langharige Nijntjes ik heb er een aantal ze zn nu 3 enhalve mnd.
En heel erg lief en schattig ,maar ik heb er nu 6 dus vind t een beetje teveel (paps is trouwens nu gecastreerd dus er komen geen ongewilde nestjes meer )

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 01:45

Ook bedankt voor de welkomst berichten hier

Jarno dat is goed hoor, we slingeren hem er wel even omheen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 14:38

Ha, Sil! Leuk dat je bij de club bent! Gewoon heel gezellig en goed voor de paarden, hier op Midden Delfland!
Jongens....ik had effe een feest gisteren, dochter en man hebben verjaardag gevierd, het was beredruk! Zarah is vandaag 14 geworden en Kees wordt morgen 49!
We nemen geen taart mee, we trakteren deze keer de paarden en ponies allemaal op een appel! Zie jullie zo!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 15:19

NNNNNEEEEEEEEEEEEE GEEEEEEEEEEEEN LIEVE SCAHATTIGE KONIJNTJES AANBIEDEN DOE ME DIT NIET AAN !!!!!!!!!
hihihihihihi ik ben een beetje konijnverslaafd hihihi ach joh heb er pas 7 waarvan 1 zwanger !!! hihihi oeps ja nous heb er nog een bij !!

alle jarigen gefeliciteerd!!!!!!!!

wij zijn vandaag weer hard in de tuin bezig we zijn een schuurtje aan het bouwen! best geinig maar mooi word hij zeker

silly welkom!! zie jou en je paarden morgen wel!! ben benieuwd na alle verhalen van kim!!

nou ik ga maar weer eens verder met bouwen
ik kan wel bouwvakker worden hihihihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:04

Renéetje toch, weer een konijntje erbij en ook nog 1 drachtig??

Vanochtend eerst met Biz naar buiten met Eef/Robin en Madelon/Helion, was echt heerlijk in het park.
Met Ko ben ik ook weer naar buiten geweest, in mijn eentje. Ko was weer superbraaf en we hebben lekker gereden. Hij vond het tunneltje wel wat eng, maar op de terugweg ging hij er wel gewoon onderdoor. Ook weer een aantal galoppies gedaan was echt héérlijk, hij galoppeert buiten zo anders als in de bak, zit ook veel lekkerder
Wel een nieuw record met Ko, in 8 dagen tijd 6x naar buiten geweest morgen waarsch weer

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:32

zo zo wat was het vandaag druk op stal . Het leek wel open dag.
Wel gezellig hoor als het zo druk is, nu nog het mooie weer erbij en de barbeque erbij en genieten van het mooie uitzicht van de paarden op het land .

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:29

ja is michael zijn schuld hoor!!! die vond hem zo lief enzo en ja toen kon ik geen nee meer zeggen he!!
ze is nu 12 weken oud ongeveer en loopt hier gezellig door het hele huis heen hihihihi
wat schijten die beetsen veel zeg!!!!!
wat er uit dat kleine lijfje komt echt niet normaal meer

hee nous goed joh! echt super als het buitenrijden goed gaat bij mij gaat het ook super echt heerlijk
lekker morgenavond na mijn werk weer naar buiten
echt super

nou de schuur is bijna er moet nog een raampje in en de deur moet nog een keer geschilderd en het dak moet nog helemaal geschilderd en bekleed hihihi morgen is michael vrij dus die kan hem dan mooi even afmaken hihihihihi

doeidoei
tot morgen

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:35

Zooo Anous, ben blij dat het steeds beter gaat met jou en Ko'tje, wat een record zeg!!!! Het was inderdaad lekker gezellig druk vandaag op stal, hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen.

Moest wel lachen vanmiddag, Bartje stond in de paddock met Vesra en Unox en hij stond in eerste instantie echt zo te kijken van HUH??? en daarna gaat ie me toch een partij gek lopen doen, was erg leuk. Toen kwam Goldflower er ook nog ff bij, en die liep Bart lekker uit te dagen, en als Bart dichtbij kwam ging ze gillen hahaha. John ik ben heeel erg blij dat de stal helemaal vol staat vanaf volgend weekend, JE BENT GEWOON EEN TOPPER!!!!!!!!!!!

STAL MIDDEN DELFLAND THE BEST!!!!!!!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:53

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:00

wat onwijze mooie foto's Kim, hij ziet er echt super uit he!!!!! Het is net zo'n lekker peerd als Bart, haha. En dat springen doet ie ook super he! Ik wil het ook een keer gaan proberen met Bart, Renee heeft t pas geleden gedaan en dat ging onwijs goed.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:01

Heerlijk was het buitenritje vandaag, was al weer een tijdje geleden! Dankzij de goede begeleiding van Anous en Madelon kon ik me redelijk ontspannen! Ik was supertrots op Robje en dat heeft iedereen dan ook gehoord!!! (of men nou wilde of niet!!! )

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:04

Eefje23 schreef:
Heerlijk was het buitenritje vandaag, was al weer een tijdje geleden! Dankzij de goede begeleiding van Anous en Madelon kon ik me redelijk ontspannen! Ik was supertrots op Robje en dat heeft iedereen dan ook gehoord!!! (of men nou wilde of niet!!! )

Hihi, na de rit van Ko voelde ik me net zo als jij denk ik
Wanneer gaan we weer???

Leuke foto's Kim, hij heeft een leuk koppie. Zo'n oefenparcours is missch ook wel wat voor Ko

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:27

Moet je gewoon doen Anous het is echt hartstikke leuk en er valt niks te winnen of te verliezen gewoon lekker een rondje springen

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:02

Citaat:
NNNNNEEEEEEEEEEEEE GEEEEEEEEEEEEN LIEVE SCAHATTIGE KONIJNTJES AANBIEDEN DOE ME DIT NIET AAN !!!!!!!!!

Ahh een paar meer of minder maak dan ook nie meer uit haha
Maar zo,n schuurtje heb je dat voor je konijnen gemaakt want ik wil ook zoiets doen ,als niemand mn nijntjes wil
Nee hoor ze gaan alleen weg als ik goed huis vind anders hou ik ze gewoon ,maar laat maar eens foto,s zien als je schuurtje klaar is ,miss voor mij ook een idee

Ik vond t ook erg gezellie vandaag t is nog wel ff wennen al die vreemde gezichten,dus ik ben ook nog vrij stil ,moet net zoals Goldflower ook ff mn plaatje in de groep vinden zeg maar haha

En als er springparcourtjes komen dan wil Regina zich altijd opgeven als gegadigde he ,aangezien ze een klein springtalentje aan t worden is met Goldjuh

Enn als er evt een x een plekje vrij is bij Mike door uitvalling of iets en er zn geen wachtende voor me ,dan zou ik Regina afentoe weer op willen geven voor een lesje bij Mike

Nou vind t nu weer genoeg groetjes .

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:08

Het was inderdaad erg druk vanmiddag, maar wel gezellig.

Sil, welkom bij de club en Tas, misschien eens een springmiddag organiseren met de club, doe ik ook mee op ????

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:29

Ja lijkt me leuk hoor

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 22:36

goldflower schreef:
Enn als er evt een x een plekje vrij is bij Mike door uitvalling of iets en er zn geen wachtende voor me ,dan zou ik Regina afentoe weer op willen geven voor een lesje bij Mike

Had ik eerder moeten weten, dan had ik morgen zelfs al plekkie voor je gehad (heb nu het aantal lessers al doorgegeven aan Mike)
Ik zal het in gedachte houden

Leuk dat Regina springt met Gold, Gold kan best goed springen he?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 23:33

Zal er in de toekomst nog een lesplekje vrij komen bij Mike?

Wil met deze bak natuurlijk ook weer fanatieker lessen en rijden

Springdingen zijn leuk, Par vind ze geweldig, dus John als je haar wil lenen?
Ik ben niet zo'n held

Was vandaag wel even schrikken hoor, zoveel mensen, ben ik niet gewend van hele kleine stalletjes afkomend.

Ik mag geen jonge knijntjes, iedere verleiding wordt er uit gedrild door Robert

En als we weer wat meer thuis zijn ga ik me toch ook maar eens wagen aan de buitenritten, hier weinig last van wild verkeer zogezegd.

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 23:58

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 08:51

nou als er toch gesprongen gaat worden dan mag melis met unoxje ook meedoen, maar dan moeten ze niet te hoog anders gaat hij eronder door .

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 08:54

Sily schreef:
En als we weer wat meer thuis zijn ga ik me toch ook maar eens wagen aan de buitenritten, hier weinig last van wild verkeer zogezegd.

Er gaan veel mensen naar buiten en de bijna alle paarden zijn superbraaf, er zijn vast wel mensen met wie je meemag
Biz is ook superbraaf, dus van mij mag je ook best mee hoor

Enneh, gisteren was het idd extreem druk!!

Hihi, nog ff dan moet ik aan Mike vragen om er nog een dag bij te nemen