Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mariekeoo

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 08:56

Oke ik moet echt veel meer praten hiero

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 09:06

@ Ella; er zijn altijd mensen die overal commentaar op hebben, niet teveel druk om maken! Als jij maar weet hoe mooi Fero is en hoe lief enzo :)

Ik hoef pas om half 2 op school te zijn, dus nu maar wat voor school doen en dan om 12 uur richting t station. Dan tot half 6 les en geen kans dat t eerder wordt, want laatste uurtje is informatie over mn gymstage! Dus ben benieuwd wat we allemaal te horen krijgen!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 09:42

Jeetje wat aso Ella!! Ik zou denk diegen een pb sturen met dat je dit toch echt niet leuk vind om te lezen!!

Wat een schijtweer zeg, gedver! Ben nu opt asiel, maar heb niet echt zin...maarja hou maar in me hoofd dak vnaaf lekker ga hobbelen!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 09:48

Ach joh, Linn dan maakt ze het toch alleen maar erger. Mensen hebben overal wel een mening over dat hou je niet tegen... jij weet toch hoe het zit Ella en daarnaast de mensen die wel belangrijk zijn vinden Ferro wel leuk.

Nou ik heb trainingsbandage... en Kafka doet het er prima mee. Had een topic geopend voor andere ideeën en daar reageert 1 iemand... die natuurlijk vind dat mijn DA niet goed bij zijn hoofd is... gewoon om lachen...zeker als je in haar profiel kijkt ;) http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=117&t=1548055

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 10:01

Jongens wat is het mooi hier vandaag! Begin met regen, maar het trekt hier nu he-le-maal open!
En ik voel me goed, misschien komt het omdat ik een leuk weekendje voor de boeg heb of omdat ik gewoon alles wat me dwars zat van me afgegooit heb maar in ieder geval voel ik mee heerlijk :)
Vanavond lekker knuffelen met Joen en filmpje kijken, morgen paardrijden en dan 's avonds naar Jorn en Svetlana dan blijven we daar slapen en zondag gaan Svettie en ik naar de Hello Kitty tentoonstelling in leiden :D Super veel zin in!

Hebben jullie nog weekendplannen?

Haha @ Eef, ze heeft op elke foto bandages om :\ zeer vreemd :Y)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:43

Fujita_Amor schreef:
Leuk Ella!

Simone: Hoop omstandigheden wat ervoor zorgde dat ze me niet meer vertrouwde. En tja tis niet allemaal eerlijk wat zij zei maar goed

Daan, ik ben heel eerlijk, ik hou helemáál niet van liegen/oneerlijkheid, dus leg maar eens uit wat jij niet eerlijk vond?
Dat jij juist valt over eerlijkheid, lijkt mij een beetje omgekeerde wereld....
Ten eerste ben je niet weggestuurd, je hebt totaal onverwacht via een sms-je laten weten dat je niet meer kwam omdat je geen tijd had, gelijk een advertentie geplaatst dat je op zoek was naar een nieuw verzorgpaard voor 3x per week...dan vind ik niet echt eerlijk bent én gek bent op je verzorgpaard.
Alle problemen zijn bij mij bespreekbaar, zomaar opzeggen was echt niet nodig en niet netjes.
En ik heb echt heel veel geduld gehad en veel door de vingers gezien.
Dus toen je daarna spijt kreeg en weer terug wilde komen, wilde ik dat niet meer, mede door alle andere dingen die er al gebeurd zijn.
Daar zeg ik hier niks over op bokt, dat zou niet zo netjes zijn en heel vervelend voor jou, je weet zelf wel wat ik allemaal bedoel.
Ik vind het dan ook heel vervelend als jij mij op bokt gaat afschilderen op een verkeerde manier, dat doe ik ook niet bij jou!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:57

Hooo dit topic lijkt mij niet de beste om dit uit te vechten dames?
Misschien even over PB doen?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:57

Och jee... hebben we weer een paardeneigenaar in ons topic.
Ik vind dit persoonlijk irritant maar goed dat is mijn mening.

Ik zag op MP dat ze eindelijke een verkoopadvertentie voor Bucky hebben.
Ze vragen er wel veel voor vind ik... volgens mij hebben ze hem voor een dergelijk bedrag gekocht en nu ziet hij er toch minder uit, is aantal jaar ouder... en heeft ook draadwonden... maar goed het is maar wat de gek er voor geeft. Hoop dat er een leuk baasje komt.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:58

Hoop ik ook.

Ik vind het zowieso niet verstandig om exverzorgpaarden te bespreken, je wet nooit of de eigenaar op bokt zit.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:04

Nou ja.. ik vond dat Danielle er eigenlijk nauwelijks wat over kwijt liet. Daarbij als je al nergens meer een beetje je mening kwijt kan... en net alsof er één waarheid is.
Het meisje dat in mijn topic reageerde van de beenbeschermers kan ik ook voor het hoofd gestoten hebben... of nu José omdat ik vind dat ze teveel vragen voor hun paard. Een PB kan dan... maar waarom in een huiskamertopic waar je eigenlijk niemand kent dit soort berichten posten... net alsof het iemand hier iets kan schelen wie er in deze zaak gelijk heeft.
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 07-10-11 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:05

Exverzorgpaarden of verzorgpaarden, het is altijd een risico om erover te klagen o.i.d. Je weet inderdaad nooit wie het leest.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:23

Meiden, dan moet je het gewoon niet in het openbaar posten, ik vind het nl. niet fijn om als leugenaar afgeschilderd te worden, dus als het in dit topic wel gebeurd, reageer ik daarop, het gaat immers over mij!
En ik ben 'in het echt' heel leuk! :D
Ik heb heel erg m'n best gedaan om het Danielle naar de zin te maken, er heel veel tijd in gestoken om te helpen en altijd een hapje en drankje aangeboden dan is het erg zuur om dan dit terug te lezen ipv. :"ik heb heb leuke tijd gehad en het is mijn eigen schuld dat ik weg ben daar"....
Ik heb zelf ook niets over Danielle gepost dus verwacht ik dat ook van haar, mijn motto is dan ook; What happens in Kropswolde stays in Kropswolde! ;)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:40

We begrijpen dat het niet fijn om te lezen is, tuurlijk! Maar dit is ons huiskamertopic, waarom dan niet gewoon even een pb sturen want in mijn ogen heeft ze niets dramatisch gezegd, ik denk namelijk dat door dit gewoon in het topic te doen je de boel onnodig laat escaleren.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:47

Suuskipje schreef:
We begrijpen dat het niet fijn om te lezen is, tuurlijk! Maar dit is ons huiskamertopic, waarom dan niet gewoon even een pb sturen want in mijn ogen heeft ze niets dramatisch gezegd, ik denk namelijk dat door dit gewoon in het topic te doen je de boel onnodig laat escaleren.

Ja, ik zou een pb willen sturen als ze nog niet wist dat ze dit niet moet en hoort doen, dat hebben we al vaker besproken via pb...
Dus dan maar zo.
Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor, ik vind het alleen zo vervelend... :o

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:56

Wow eindelijk 100 paginas bijgelezen.

danielle en lucy. Ik heb zin in kaaaamp!!!
danielle leuk hoor nieuwe en linda ool!!

miranda snap best dat ze iets fouts doet en dat het niet leuk is om te lezen. maar iedereen heeft een mening maar die houd ik liever altijd voor mijzelf

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 14:15

Weet je Miranda, als jij niet had gereageerd hadden wij (en andere bokt-meelezers) nooit geweten dat jij de eigenaar van haar ex-verzorgpaarden was. Nu laat je alleen maar merken dat je kennelijk getroffen wordt door een opmerking van een ex-verzorgster.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:25

Zooo bijna weer klaar bij het asiel!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:36

Wat een weer bahbah.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:39

Zeker Simone... erg vervelend weer... zit steeds maar te kijken of er een stukje lang genoeg droog is om even te rijden... heb geen zin om verzopen op paard te zitten.... en Kafka moet daarna ook weer onder de deken terug naar buiten... niet ideaal.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:49

Nee idd Eefje, wilde net met finn buiten wandelen, toen ik naar veel gepruts de kinderwagen door de deur had gekregen,,, begon het weer te regenen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:50

het is vreemd weer, dan weer stralende zon, dan weer gietende regen :\
Ach morgen weer bij paardrijden een binnenbak tot de beschikking dus da's mooi :)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:52

het is droog, ik ga maar even met monstertje op pad :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 17:18

vannochtend gelukkig niet nat geregend, op de terug weg naar huis wel, maar dat vind ik nie zo erg want dan kan ik me teminste omkleden..
was mn laatste dagje catering, we hebben met een "borrel" afgesloten :P
maandag lekker vrij :)

heb zin in kamp!! nog maar 8 nachtjes!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 17:26

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:24

Hmmmm me paard staat nog buiten en is lekker nat....dat word dus even nog niet poetsen...