alleen als ik hem netjes bij elkaar rijd hoor anders ook niet.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Hey!
Ik heb gisteren voor het eerst L2 gereden, en voor het eerst groot concours en op gras. Het was er best druk, er hingen allemaal vlaggen te wapperen, treinen kwamen vlak langs met een hoop herrie, er stonden boxen waar muziek uit kwam, er was een springring naast het dressuurgedeelte en het was er best druk. Ondanks dat was Annie echt verschrikkelijk braaf! Ze keek helemaal nergens naar en ze was zo ontspannen. Ze liep echt heerlijk, super netjes kort, los en actief. Alleen op een gegeven moment gaat ze echt lopen sjouwen en dan wordt ze behoorlijk heet. Het plaatjes was dus echt super want ze liep zo lekker, alleen omdat ze dan heet wordt kan ik haar wat moeilijker netjes rond krijgen en waren mijn proeven dus een beetje rommelig.
Ik had uiteindelijk 178 en 175 punten, met veel 8'es en 7'es, maar ook weer een paar 4e voor de dingen die echt niet gingen. Ook had ik in mijn 2e proef 2x een 2, want annie was uitgegleden en toen kon ik die oefeningen niet meer rijden, anders had ik gewoon een punt gehad! Ook kreeg ik als commentaar dat het er zeker inzat en dat de basis erg goed was, maar dat ik nog iets meer controle moet gaan krijgen over annie.
Maar ik was vooral blij dat ze zo braaf was en ook heerlijk liep.
Elise95 schreef:Halloootjes
Mijn paard is kreupel. De hoefsmid heeft hem verkeerde ijzers gegeven en daardoor liep hij waarschijnlijk eerst zo onwennig en nu heeft hij er ook nog een afgetrapt omdat deze ijzers minder goed afrollen.
Pff zou morgen fotoshoot hebben en woensdag ringsteken en zaterdag wedstrijd. Naja we zien wel hoe we het oplossen. Eerst morgen maar even de smit bellen.
lovestimba schreef:Haha,
Ik hoef niks voor school te doenn dus ben de helevakantie aan het niksen:p